De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 317 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F148T op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Katrien0001 28-02-2014
Geschreven voor: LG F148T

De wasmachine werkt fantastisch en is makkelijk in gebruik. Je hebt erg veel mogelijkheden die in het Nederlands op de machine staan. De wasmachine is ook erg stil.

Woutertje1978 26-02-2014
Geschreven voor: LG F148T

Zeer goed toestel, erg zuinig
Ook zeer gemakkelijk dat de was gewogen wordt en op basis hiervan de wastijd berekend wordt

Christel1958 07-02-2014
Geschreven voor: LG F148T

Ik heb jaren een Miele wasautomaat gehad en die was aan vervanging toe. Mijn man vond de LG F148T technisch veel beter en de prijs was beduidend gunstiger, twee factoren die deze keuze hebben bepaald. Ik was erg aangenaam verrast door de stille werking van dit toestel met zijn comfortabele grote laaddeur en de makkelijke, intuitieve éénknops-bediening met handig scherm en bijpassende geluidjes. Natuurlijk is het even wennen aan al die nieuwe snufjes maar uiteindelijk is het toch het resultaat dat telt. En ik mag eerlijk zeggen dat het toestel zich zeer goed van zijn taak kwijt. Het toestel is door zijn zeer geavanceerde programma's geschikt voor alle individuele noden van de gebruiker en voor elke gezinssamenstelling.

Lvdg 25-01-2014
Geschreven voor: LG F148T

Wast schoon en geruisloos. De was doet er wel wat langer over dan mijn vorige machine. Hij weegt de lading automatisch op het gewicht van de vuile was.

Marijke31 20-01-2014
Geschreven voor: LG F148T

Een handig toestel, groot laadvermogen (tot 8 kg)- ideaal voor grote gezinnen.
Stille motor!

Nadeel: als het wasprogramma ten einde is, geeft het wasmachine een signaal, dit signaal wordt niet herhaald, je 'vergeet' dat de was klaar is.

Roger Van Der Plas 20-01-2014
Geschreven voor: LG F148T

Deze wasmachine is een zéér degelijk toestel, wast perfect, gebruiksvriendelijk, mooi, kortom ben heel tevreden over mijn aankoop. Zeker een aanrader.

Mvg Jurgen.

Haydar Tekin 20-01-2014
Geschreven voor: LG F148T

Gemakkelijk voor gebruik, maakt geluid bij einde van de wasbeurt en maakt geen geluid tijdens het wassen.
Programma is heel duidelijk.

Kurt33 07-01-2014
Geschreven voor: LG F148T

Na een 10-tal wasbeurten kunnen we merken dat de wasmachine een mooi wasresultaat levert. De machine ziet er leuk uit en is makkelijk te bedienen. De standaard wasprogramma's maken het een eenvoudig te bedienen apparaat. Het enige puntje van kritiek is het feit dat je niet op 30°C kan wassen, enkel op 20°C en op 40°C.
Tot hiertoe zien wij de LG F148T als een goede wasmachine.

Jaminazzz 03-01-2014
Geschreven voor: LG F148T

De was komt er fris uit, hij is makkelijk te gebruiken (uitgebreid menu en wasinstellingen), hij heeft een mooie grote trommelopening en heeft het A+++ label, wat bedtekent zuinig qua gebruik. Cortom de perfecte wasmachine!

Sirch 16-11-2013
Geschreven voor: LG F148T

De eerste wasresultaten zien er veelbelovend uit. Vergeleken met andere merken geeft deze machine veel waar voor z'n geld.Oogt heel mooi en zit goed in elkaar.
Ecologischer en energiezuiniger door aanpassen programma volgens wasgewicht. Modern toestel dat stil zijn werk doet. Nog maar pas bij ons dus niet echt een goede inschatting over de duurzaamheid mogelijk, maar alles lijkt me toch robuust gebouwd.