De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 363 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F147T op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

claudiobarjas 17-04-2014
Geschreven voor: LG F147T

Grote zuinige wasmachine. Mijn was is perfect zuiver en ben zeer tevreden over. Ook de stoomfunctie en de mooie uitstraling spreken mij aan. Mijn vorige wasmachine was ook een LG en was 10 jaar oud. Ik ben een tevreden klant.

miekelom 13-03-2014
Geschreven voor: LG F147T

Na wat te googelen uiteindelijk bij deze wasmachine terecht gekomen. Vooral de energiezuinigheid, de stilte en de hoeveelheid was in 1 keer gewassen kan worden.

De machine staat nu enkele dagen in ons appartement en de reviews zijn terecht. Een zeer stille zuinige machine.

Eerst wou ik de uitgestelde start niet gebruiken omdat de machine in de bergruimte naast onze slaapkamer staat maar na dit eenmaal geprobeerd te hebben doe ik dit altijd.

Wat de wasmachine ook doet als ik de was erin heb gedaan en ingesteld op het programma, weegt die eerst hoeveel was erin zit. Hij geeft dan aan hoelang de was draait.

Mocht deze stuk gaan dan koop ik direct het nieuwe model, zo goed is deze machine.

lalitab 26-02-2014
Geschreven voor: LG F147T

Ik ben heel erg tevreden mat deze wasmachine, de erg vervuilde was komt proper uit de wasmachine zonder extra anti vlekken producten! Alles wat je instelbaar zou willen hebben is aanwezig en daarbovenop krijg je de mogelijkheid om al die persoonlijke instellingen op te slaan als favoriet programma. De draai schakelaar maakt het kiezen van het juiste programma kinderspel terwijl je een duidelijk overzicht krijgt van de programma instellingen die van toepassing zijn. De direct drive motor is ook nog eens super stil wat voor ons heel belangrijk is gezien de machine dich bij de woonkamer staat. Als laatste toch niet onbelangrijke punt wil ik nog aanhalen dat het energie verbruik de op 1 na zuinigste is die ik ben tegengekomen en de zuinigere was een heel stuk duurder. Well done LG!

Stijn Loomans 17-02-2014
Geschreven voor: LG F147T

Past perfect in onze wasplaats , moderne uitstraling en functies. Veel handig functies ( sport,delicaat,wol).

Een perfecte machine voor een startend koppel met alle functie die nodig zijn en niet te ingewikkeld. Wij zijn er perfect content mee.

Zeer stille werking waardoor snachts laten draaien ook geen probleem is .

Eliane Vermeulen 09-02-2014
Geschreven voor: LG F147T

Het wasresultaat is zeer goed. De programma's zijn aanzienlijk korter dan bij mijn oude wasmachine (13 jaar oud). De vulopening van de machine is groot, dus makkelijk inladen van de was. Aan het einde van het wasprogramma klinkt een bel signaal, handig, je weet wanneer de machine klaar is. De wasmachine heeft zeer uitgebreide mogelijkheden, wel even zoeken, maar de handleiding maakt alles snel duidelijk. De machine heeft een mooie vormgeving. Bij ons gaf vooral de prijs, de vormgeving en de vele wasprogramma's de doorslag om deze machine te kopen. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, aangezien we de machine nog maar een aantal weken hebben.

Kenneth1974 04-02-2014
Geschreven voor: LG F147T

Schitterende machine! Fantastische wasresultaten, eindeloos veel mogelijkheden, en zo goed als geruisloos.

nelleke123 31-01-2014
Geschreven voor: LG F147T

Heel gemakkelijk wasmachine. zeker een plus punt is tijd programmatie. Als je laat moet gaan werken en je wilt alleen wassen op nacht tarief is dit zeker een plus punt!

Dycky 28-01-2014
Geschreven voor: LG F147T

Zeer tevreden over het toestel. Het is gemakkelijk in gebruik. De temperatuursuggestie is zeer handig voor onervaren gebruikers. Wij zijn zeer tevreden over het wasresultaat. Prijs/kwaliteit is dit echt een toptoestel!

Luc Luypaert 26-01-2014
Geschreven voor: LG F147T

Zeer tevreden over vorige LG-wasmachine, daarom terug gekozen voor zelfde merk. Stoomfunctie van de machine werkt zeer goed om stoffen op te frissen en moeilijke vlekken te verwijderen. Zeer eenvoudig te bedienen en zeer stil tijdens het wassen. Veel mogelijkheden. Een echte aanrader!

Weduwnaar 21-01-2014
Geschreven voor: LG F147T

Enorm veel wasprogramma's die je dan zelf nog kunt naar je hand zetten. Super!
Duidelijke en korte handleiding en het gebruiksgemak is verbluffend.
Nog niet alle programma's kunnen gebruiken, maar het wasresultaat is tot nu toe OK.
Prijs/kwaliteit zeker OK.

Castro Vekemans 20-01-2014
Geschreven voor: LG F147T

Zuinig toestel, doet wat het moet doen, LG stelt nooit teleur, ook dit keer niet!!!!!!!!!!!!!! Hehe dfefef.
Een goed apparaat, werkt goed en is goed, is gewoon goed, Echt dit apparaat is goed want het werkt goed

dmso200 19-01-2014
Geschreven voor: LG F147T

Wasresultaat: prima, korte cyclus geeft reeds frisse/propere was. Ook interessant is dat de machine de was weegt en hieraan de duur van de wascyclus aanpast.

Mogelijkheden: voldoende voor-geprogrammeerde functies, keuze tussen normaal/intensief en korte cyclus wassen, ook de temperatuur en de zwiersnelheid kan ingesteld worden. Kortom voldoende mogelijkheden. Wat ook erg handig is, is de mogelijkheid de wascyclus te pauzeren en vervolgens kan je ook het programma aanpassen (vb: zwiersnelheid)

Gebruiksgemak: eenvoudig in gebruik, bij eerste gebruik wijst alles zichzelf uit.

Vormgeving: OK, LED aanduiding bij programmakeuze heeft wel iets.

Baboab 18-01-2014
Geschreven voor: LG F147T

De LG147T is een mooi vormgegeven wasmachine met een ruim pakket aan keuzemogelijkheden zodat je de wasbeurt kan aanpassen aan je eigen wensen. Het is dan ook geschikt voor elk type van wasgoed en het instellen van het menu werkt zeer intuïtief waardoor je geen uren verspilt aan het lezen van de gebruikshandleiding.
Tijdens het wassen is de machine opmerkelijk stil en is het handig om te zien hoe lang je wasprogramma nog duurt. Ook de functie om je was t.e.m. een dag uit te stellen is zeer handig (nachttarief/thuiskomen van werken/...). Het wasresultaat is goed en de kleren komen al redelijk droog uit de machine.
Wat betreft de duurzaamheid kan ik na een paar weken weinig zeggen maar de 10 jaar garantie op de motor heeft mij in ieder geval overtuigd om voor de LG147T te kiezen.

Wisdom 04-01-2014
Geschreven voor: LG F147T

Heb LG F149T gekocht wegens een goede ervaring met de oude (basis model, geen direct drive enz.) LG wasmachine.

Ik ben er zeer tevreden mee deze nieuwe aankoop. Hij is stille dan mijn oude LG en er zijn meer mogelijkheden bij deze machine. Tevens is hij eenvoudig te bedienen. Vooral de tijduitstel, met deze optie bespaard mijn extra energiekosten door wassen in de dal-uren.

In algemeen, vind ik dat LG produceerd goede wasmachine en dit een aanrader!

Marcel Philips 26-12-2013
Geschreven voor: LG F147T

MOOIE GERUISLOSE WASMACINE _ GEMAKKELIJK TE BEDIENEN _ VELE MOGELIJKHEDEN - MIJN VROUW IS ER HEEL GELUKKIG MEE

ml 1948 18-12-2013
Geschreven voor: LG F147T

Heb een wasmachine lg f149t gekocht en ben er zeer tevreden mee. Er zijn veel mogelijkheden bij deze machine en hij oogt ook zeer modern.
Mijn was komt er fris en zacht uit.
Ik vind dit een aanrader!.

ml 1948 18-12-2013
Geschreven voor: LG F147T

Heb een lg f149t wasmachine gekocht. Ik heb er al een paar keer mee gewassen en ben er uiterst tevreden mee, er zijn zoveel mogelijkheden op deze machine, en mijn was komt er fris en zacht uit, de machine oogt ook mooi en modern.
Ik ben een tevreden klant en kan deze machine zeker aanbevelen.

Marcel Philips 15-12-2013
Geschreven voor: LG F147T

Mooi wasmachine, heel stil. Misschien een beetje ingewikkeld voor oudere mensen.
Hoop dat het lang zal mee gaat.
groetjes

Heb verleden week een vol automatisch wasmachine F147T gekocht. Een heel modern toestel. In het begin wel eventjes moeilijk omdat er zoveel computer stuurde handelingen zijn. Maar na een tijdje loopt het als vanzelf. Ik kan iedereen aanraden, zo een fijn en geruisloos wasmachine.
Groetjes Marcel.

jade70 05-12-2013
Geschreven voor: LG F147T

naast een mooi design is het gebruik en de toepassingen zeer duidelijk, ook het geluidsniveau is prima.
Wassen met stoomwasprogramma's geeft een schitterend resultaat.

Ludwina 28-11-2013
Geschreven voor: LG F147T

Bij eerste gebruik dadelijk tevreden over toestel. Minder geluid, veel mogelijkheden en goede wasresultaten. Het bedieningspaneel is zeer gebruiksvriendelijk.

van tornhout marianne 19-11-2013
Geschreven voor: LG F147T

Als trouwe gebruiker van LG toestellen zijn we weer super tevreden van onze aankoop Dit toestel blinkt weer uit in gebruiksvriendelijkheid ,goede wasresultaten en is zeer zuing een aanrader !!!!!