Bosch WAV28KH0NL - Serie 8 - i-DOS - Wasmachine

Beste deals -5% prijsdaling
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAV28KH0NL - Serie 8 - i-DOS - Wasmachine op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

K. Brouwer 10-06-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een absolute top machine!
Super stil en wast zeer goed schoon, ook op lagere temperaturen.

Kees-Jan 04-06-2022

Wat een geweldige wasmachine! De automatische dosering van je wasmiddel en wasverzachter is ideaal, daar heb je geen omkijken meer naar. En wat ons vooral ook opvalt is hoe stil ie is, ook met centrifugeren, echt super! Ook de bediening met de app is heel fijn, stel je progamma precies zo in zoals jij het graag wilt, als het op als favoriet en je kunt het iedere keer in 1 klik weer gebruiken! En als de was dan klaar is krijg je een melding op je telefoon, ideaal! Conclusie: geweldig apparaat en een echte aanrader.

Monique 30-05-2022

Superstil en handig in gebruik

De wasmachine is super stil bij gebruik en het feit dat de machine zelf de hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter bepaald is een plus, want hierdoor bespaar je ook daarop.
De machine laat zien hoe zuinig het programma dat je draait omgaat met stroom en water en ook daarwordt je blij van.
Aanrader, deze machine. Mooi om te zien en zeer zuinig en handig.

Mijn geweldige apparaat 28-05-2022

Super fijne wasmachine!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben heel tevreden met onze Bosch wasmachine. Ik kan hem aanzetten via mijn app. Volgen wanneer het klaar is en ook met de automatische wasmiddel vuller ben ik erg blij.

Bennaaktgeboren 24-05-2022

Super machine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top machines heel stil maar moet wel goed waterpas straat anders wat meer geluid

Hendrik-Jan 28-12-2021

Moeilijk om aan te wennen

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze wasmachine online aangeschaft in een schaarste van wasmachines en met enkele specifieke wensen. Ik wou een grote trommel, veel keuze mogelijkheden ook om kleine of specifieke wasjes te draaien en het gebruiksgemak van een app. Daarbij was ik ook nieuwsgierig naar het iDOS systeem waarbij de wasmachine zelf de dosering regelt.
Mijn eerste ervaring zijn nog wat teleurstellend. Er zit geen waterstop bijgeleverd in het product. De slang voor watertoevoer wordt dus rechtstreeks op de kraan gemonteerd.
De eerste restultaten zijn ook nog niet wat ik ervan verwacht. De kleding ruikt niet fris en ik ben nog zoekend naar de juiste dosering omdat wel voor elkaar te krijgen.
Ook heb ik het idee dat wit niet echt wit blijft. Het verkleurt enigszins.
Ik ga mij nog wat meer verdiepen in de handleiding en mogelijkheden en zelf een waterstop aanschaffen.
De app is super handig en geeft mij herinneringen om wasmiddel bij te vullen of dat het programma klaar is. Daarmee is het vergeten van de was eruit halen voorbij.

Raymond 29-09-2021

Was schoon: vrouw gelukkig, ik gelukkig

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine uitgekozen vanwege i-Dos en slimme functies. Maar belangrijkste is dat machine schoont wast en niet teveel herrie maakt. En dat is meer dan gelukt. Tot volle tevredenheid van de vrouw des huizes. Samen met het best geteste vloeibare witte wasmiddel komt ons kostbare beddengoed en linnen er schitterend mooie uit. En dankzij Home Connect is de wasdroger ook nog eens perfect afgestemd.

lambert 30-06-2021

fluisterstil apparaat

Al heel lang zeer tevreden over Bosch wasmachines, dus werd de nieuwe weer een Bosch. Grote trommel, zeer stil en uitstekend wasresultaat

Pluspunten

• wasresultaat
  • zeer laag geluidsniveau

Joost 23-06-2021

Super wasmachine en mooi stil !!!

Prijs kwaliteit verhouding bovengemiddeld, zeer tevreden en mooi stil. En daarbij lekker zuinig kortom tevreden

Pluspunten

• Zuinig
  • Duidelijk leesbaar display

Ays 13-06-2021

super stil

super stille mooie wasmachine, makkelijk te gebruiken en heel veel programma"s ik leer elke dag een nieuwe functie. helemaal blij mee

Pluspunten

• stil
  • via app te bedienen
  • i-dos

Fun 10-06-2021

Super Wasmachine

Super handig wasmachine dat je zelf vanuit je telefoon kan biedingen! Hij reinigt zelf de trommel met een bijzondere programma.

Pluspunten

• Snel
  • Wast goed