De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch WNA13400NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Chantal 25-01-2022

Wasdroger

Geschreven voor: Bosch WNA13400NL

Prima apparaat alleen lange wastijden. Ook goed er om denken dat je de droger niet te vol gooit. Dit zorgt er voor dat er een zekering uit gaat en dan droogt de was niet meer. Dit moet een monteur verhelpen
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Monica 17-06-2021

De beste die ik ooit gehad heb

Geschreven voor: Bosch WNA13400NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super stil voor een wasmachine. Wast goed, doet het goed. Ik heb veel vertrouwen in mijn topper. Geeft de tijd goed en duidelijk aan. Ruikt in het begin wat chemisch, maar dat verdwijnt al snel.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Timo Hendriks 08-04-2021

Uitstekende Was / droog combinatie

Geschreven voor: Bosch WNA13400NL

De was/droogcombinatie is een goede oplossing voor mensen die geen plek hebben voor zowel een wasmachine als droger of mensen die niet vaak een droger nodig hebben. De machine heeft verschillende functies. Je hebt de mogeljikheid om alleen iets te wasssen, te wassen en drogen of iets extra te drogen (mocht dat nodig zijn). Er zijn ook talloze verschillende programma's die varieren van 3 uur tot maar 15 minuten. Een aanrader