LG F4DV909H2E

• Test panel 7.7 jun 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F4DV909H2E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

m*********@h********* 10-09-2022

LG wasdroger Bomb

De Lg wasdroger F4DV909H2E , is de beste wasdroger ooit
Ik heb het product getest een direct gekocht, met de app jij kan de wasdroger programmeren een gebruiken, de wasdroger maak geen laway een is super snel een kan veel water besparen, de beste aankoop dat jij kan doen voor een perfect wasdroger

Pluspunten

• Snel
  • Lg app
  • Geen laway

Jurgen Van Asselt 07-06-2022

Top toestel voor de toekomst

Geschreven voor: LG F4DV909H2E

Hiervoor had ik een was en droog apart.
Maar om plaats te besparen heb ik deze uitvoerig getest.
Deze was/droog combinatie doet alles wat hij moet doen. De was is proper en droog wit zwart kleur en outdoor kledij. Telkens een perfect resultaat. Ideaal toestel voor de toekomst. Was insteken smorgens voor vertrek. En s’avonds bij thuis komst klaar. En dit op mijn zonnepanelen handig om te besparen het aansturen via de app. Top toestel.

Pluspunten

• Bediening via app
  • Plaatsbesparend

Minpunten

• Lange tijdsduur
  • Minder kg

Kevinm265 06-06-2022

Goede wasmachine, matige droger.

Geschreven voor: LG F4DV909H2E

Goede wasmachine, een matige droger.
De wasmachine werkt zeer goed, er zijn veel functies hij weegt zelfs de was en past de tijdsduur aan, turbowash 39min werkt goed. De doogfuncties zijn jammer genoeg wat minder. Wij kregen de was niet droog na 2 cyclussen. Elke cyclus duurt toch enkele uren. Het instellen is niet vanzelfsprekend en er was een verbrande geur, dat laatste kan nog van de nieuwigheid zijn.
De smart functies bieden ook geen meerwaarde. Je moet het toestel telkens zelf opzetten en remote start enablen door enkele seconden op een knop te drukken.
Druk je echter op de verkeerde schakelt hij de wifi uit en moest ik het hele setup process terug doorlopen.
Het enige nuttige was de melding dat de was klaar is.

Pluspunten

• Wasmachine
  • Weegt de was

Minpunten

• Droogfunties
  • "Smart functies"

Imrah99 23-05-2022

Geweldige wasdroger!

Geschreven voor: LG F4DV909H2E

Geweldige wasdroger! Je kunt makkelijk en snel schakelen tussen drogen en wassen zonder dat de machine moet herladen of herschikken! De capaciteit is met 9 kg echt wel groot genoeg en tegelijk enorm energiezuinig! Je hebt verschillende wasprogramma's die niet al te lang duren (bijvoorbeeld TurboWash is slechts 39 minuten). Daarnaast is deze wasdroger heel makkelijk te besturen voor iemand die weinig technologische kennis heeft zoals ikzelf. Een leuke extra is dat hij zo goed als geen geluid maakt en dat je hem vanop afstand kunt besturen! Een echte aanrader voor ieder gezin dat net zoals wij enkele wekelijkse wasjes moet draaien en niet teveel tijd en/of energie wilt verliezen!

Pluspunten

• Snel
  • Energiezuinig

marioooo93@hotmail.it 22-05-2022

Wasdroger Magic

ongelooflijk Wasdroger machine.
wij waren benied om een wascombi te proberen, een onze ervaring is absoluut positief.
De wasmachine kan binnen 30-50 min kleding wassen (tot max 9kg) een binnen andere uurtje , ook dit perfect drogen (tot max 6kg) .
jij kan de wasmachine ook gebruiken met de fantastiek app van lg thing. jij kan u kleren laten drogen direct van u gsm .
de perfecte wasdroger voon een familie van 2-5 mensen

Pluspunten

• snelheid
  • lg thinq