De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28S01NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marloes 11-04-2022

Heel blij mee!

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer mooie wasmachine met erg veel functies. Kwaliteit is top!

Heer van L. 25-01-2022

Its like a Bosch

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima machine, alleen gebruiksaanwijzing kan duidelijker

Martijn 18-11-2021

Prima wasmachine wel even wennen

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie strakke wasmachine, op zich makkelijk te bedienen, maar mijn vrouw vindt het even wennen. Ik vind het automatisch doseren van wasmiddel en wasverzachter erg handig.
Soms even goed opletten op hoevel was er in de machine mag. Donkere was met een volle machine bleef erg nat, maar met de juiste belading werkt het prima.
Het is geen 1600 toeren, zoals onze vorige, maar bij een normaal katoenprogramma kan ik geen verschil merken.
Zou de machine aanraden!

Bernard52 09-11-2021

Ruimte wonder!

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

Kies wasprogramma en start met één druk op de knop! Voegt automatisch zeep toe. Slaapzak of complete set beddengoed gaan er gemakkelijk in. Bij kleinere hoeveelheden verkort de machine de wasduur. Aanrader!

Anoniem 26-10-2021

Echt herkenbaar Bosch

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Moest even wennen aan idos systeem maar ben er nu blij mee! Jammer vind ik wel dat er geen functie op zit dat je wasgoed weegt. Zat op mijn vorige bosch wasmachine namelijk wel. Ook mis een waterstop bij deze machine. Maar verder ben ik tot nu tevreden.

Ivaylo 07-10-2021

Noisless

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Very nice product! Noisless, fast and economical!
i-DOS system and "Speed Perfect" option are really incredable.
The quality is no doubt! Only the time of delivery was longer then i expected.
I would recommend this product

Wouter 22-08-2021

Goede machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele mooie machine. Werkt perfect en is ook mooi stil

wasmachine 11-08-2021

beoordeling bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] fijne wasmachine .. handleiding niet zo goed . ! onduidelijk

f**s@g**l.com 03-08-2021

In combinatie met droger een goed produkt

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

Is een wasmachine met veel mogelijkheden. Prijs kwaliteit is aantrekkelijk.

Anoniem 21-07-2021

Wasmachine prima

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine werkt goed ,behalve dat een paar programma's erg lang duurt

Nathalie 19-05-2021

Muis stil

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

Mooie uitstraling voor een wasmachine. Hij is super stil als je een was draait. Ook is het iDos systeem super handig en bespaar je hierdoor veel geld aan wasmiddelen.

• Grote trommel

Minpunten

• Hij blijft maar piepen als de was klaar is

muhsin 15-05-2021

goede stilte

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

ik wilde stilte wasmachine. En ik vertrouw aan Bosch. De ontwerp van wasmachine was goed. Ik vind het leuk.

Pluspunten

• stilte
  • bosh

Richard 27-04-2021

Eenmaal een Bosch, altijd een Bosch

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

M'n vorige Bosch wasmachine was na meer dan 15 jaar aan vervangen toe. Ondanks dat er een enorme keuze is, heb ik toch weer gekozen voor een Bosch. De geluiden die deze nieuwe wasmachine maakt, zijn stiller dan de vorige en daardoor vroeg ik me in eerste instantie af of die het wel deed.
De wasprogramma's zijn makkelijk te vinden/bedienen (altijd handig om eerst de gebruiksaanwijzing te lezen) en na 1 was zonder kleding hebben we de stapel kleding er door heen kunnen halen. Wat ik in de recenties een 'misleider' vond, is dat sommige mensen het belachelijk vonden dat een wasprogramma 3,5 uur duurt, maar dat is alleen als je de energiezuinigste programma neemt. En als je naar bed gaat, of tijd zat hebt, dan is dit een prima programma!

Mijn ervaring is, na een paar dagen, dat het een prima machine is.

• wast goed
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• in reviews staat dat een wassen 3,5 uur duurt
  • best zwaar om zelf naar boven te tillen
  • display reageert als je er per ongeluk aan komt

wassertje 25-04-2021

Mooi design

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

Goede prijs kwaliteit verhouding en 50 euro cash back. Prima wasmachine waarbij je geen rekening hoeft te houden met de dozering. I-DOS eigenlijk dus Ideaal DOSeren.

Pluspunten

• snel geplaatst
  • goede uitleg
  • prima resultaten van de verschillende programma's

Minpunten

• geen waterslot standaard geleverd

Marlon 22-04-2021

Goeie wasmachine stil en makkelijk te gebruiken!

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

Werkt naar behoren en goede prijs kwaliteit verhouding (vooral met de korting en cashback).
Altijd fan geweest van Bosch qua witgoed.

Johan K 22-04-2021

Top wasmachine - Bosch met iDos systeem

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

Na bijna 15 was onze 1e Bosch aan vervanging toe. En alle andere Bosch apparaten in huis en ik de schuur werkt de wasmachine geheel naar verwachting. Hoge lwaliteit en gebruiksgemak. Ook al is elke nieuwigheid even wennen. Zeker het iDos systeem is super handig !

Johan K 22-04-2021

Top wasmachine - Bosch met iDos systeem

C.Notenboom 19-04-2021

Is goed te bedienen

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

Vervanging van m'n oude bosch. Na 21 jaar moest ik tot m'n verdriet afscheid nemen van m'n oude bosch wasmachine. Heel tevreden waste tot de laatste dag perfect maar centrifugeren ging niet best meer. Moet nog wel wennen aan m'n nieuwe maar ben tot nu toe tevreden.

Pluspunten

• Kan programma's zelf instellen
  • Makkelijk te bedienen
  • Je kan later nog wasgoed toevoegen

Minpunten

• Programma startuitstel mis ik

Maarten 06-04-2021

Top wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat een moderne wasmachine hoort te doen, stil en efficient. Vast en zeker de komende 10 jaren geen omkijken naar!

wasmachine 23-03-2021

schoon

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij wast schoon alleen somige programa s duren erg lang