De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90T854ABT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 02-06-2022

Gemakkelijk in gebruik en handig !

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtig apparaat om te zien, heel handig in gebruik. De app is een mooie bijkomstigheid, ik hoef niet meer naar zolder te lopen om te kijken of de wasmachine al klaar is. Ook het klepje voor vergeten was is ideaal. Wast goed schoon en meer dan genoeg keuze wasjes. Heel blij met deze wasmachine!

Anita T 18-05-2022

Fijne, snelle sevice

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruiksvriendelijk, stille wasmachine, waar ik de komende jaren weer mee vooruit kan. Mijn vorige machine was ook van Samsung, die is ook goed bevallen. Reden voor mij om weer voor een Samsung te kiezen.

I Eddai 06-03-2022

Geweldig uitvinding!

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super uitvinding, heel gebruiksvriendelijk!
Kind kan de was doen, letterlijk:)

e**5@g**l.com 21-02-2022
Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

ben erg blij met de addwash, hygienisch wassen en
De stoomfunctie.
Is ook heerlijk stil!

MichalSpan 20-02-2022

M

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Works great! Quiet and have lot of programs that you can chose from. If you have a partner only for washing your clothes, because you don't know how to, then you don't need her anymore! With app your washing maschine you can do your laundry step by step and it will chose correct program for you. Look how much money you can save by buying this and kicking your partner out. Awsome washmaschine!

j**n@z**o.nl 20-02-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

Goede wasmachine, doet was je mag verwachten en voor een redelijke prijs. We kregen duidelijke instructies over de werking van de wasmachine bij het installeren.

DRafael 18-02-2022

Great Features/ User Friendly

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Beautiful machine! Programs are easy to follow and quality of wash is simply amazing! First time using a smart washmachine!

m**1@g**l.com 17-02-2022

Een aanrader

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

Ik was zeer tevreden met het oude Samsung wasmachine dus weer het zelfde gekocht

Minpunten

Wil2022 11-02-2022

Top wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design, gebruiksvriendelijk en echt superhandig dat je nog even een vergeten sok of shirtje aan de was kan toevoegen als die al draait. Ideaal ook dat je even snel een klein wasje kan doen met het verkorte programma. En een trommel van 9 kg. Kortom, tot nu toe alleen maar zeer tevreden met deze Samsung QuickDrive wasmachine.

JayN 15-01-2022

Blij verrast

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

Ik twijfelde bij de aankoop want het is toch een hoge prijs in aanschaf maar de wasmachine voldoet aan al mijn verwachtingen.
Zeer stille machine, schone vochtige was maar niet dat exces aan vocht bij de machines die ik voorheen had en korte programma’s, zo fijn! Een echte aanrader ondanks het prijskaartje, ik word er bij van en mijn was ook :)
Als de was klaar is hoor ik een vrolijk melodietje, niet luid en vervelend en als ik tussentijds iets toe wil voegen kwa kledingstuk dan kan dat ook door de handige kleine vulopening dmv een onderbreking. Heel eenvoudig allemaal, geen toeters en bellen.

Was miep 11-01-2022

Super tevreden

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

Sinds een week heb ik deze mooie uitgebreide wasmachine in ons bezit.
Keuze uit veel wasprogramma's . Als de wasmachine klaar is gaat er een gezellig deuntje af en schakelt dan automatisch uit.
Is mooi stil en wast goed schoon.

Anoniem 02-01-2022

Beter dan verwacht!

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

Ik heb nooit een Samsung wasmachine gekocht, alleen tv's. De mogelijkheden zijn subliem en de apparatuur is heel gebruiksvriendelijk. Ik ben heel tevreden met dit product qua qualiteit, geluid en resultaat.

Burii 30-12-2021

Stil en nieuw

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

Hij is compact en stil, samen met de droger van samsung is het een hele mooie combinatie. Hopelijk gaat deze jaren mee

Marius1 29-12-2021

Wassen is een makkie

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

Mooie wasmachine ook met handige functies . Ja wassen wordt zo weer makkie. Heerlijk een snelle was voor je trainingskleding maar ook ff lekker stomen.

RobF 21-12-2021

Een mooie wasmachine met de beste kwaliteit

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

Zoals gewoonlijk is het van goede kwaliteit en een goede prijs. Daarom kopen wij Samsung. En kan via gsm worden bediend.

Yvonne67 08-12-2021

Goed schoon, snel en eenvoudige bediening

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

Even wennen, maar veel mogelijkheden. Wast snel en goed schoon. Bediening is snel te begrijpen en de app is net even makkelijker. Het add wash luikje veel gebruikt met kinderen die overal was laten slingeren. Goede aankoop

ElsuitA 04-12-2021

Heerlijke machine

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

Toen mijn oude machine kapot ging, tijdens blackfriday week, kon ik een mooie aanbieding vinden van een wasmachine en droger samen. Deze machine voldeed aan allerlei eisen en meer. Ik word er helemaal blij van :) de machine geeft het gekozen programma door aan de droger zodat die weet welk programma hij moet kiezen. Diverse oude vlekken heb ik uit kleding kunnen verwijderen, delicate was in de kleine wasjes, grote wassen voor katoen etc. Hij doet het allemaal en ik krijg een berichtje als hij klaar is. Hij is stil want centrifugeren heb ik 'm nog niet horen doen gelukkig, alleen zijn muziekje dat hij klaar is had best korter mogen zijn.
Al met al een best apparaat, en hoewel de kosten onverwachts waren, bespaar ik al wel, zelfs zonder de prestaties van energie en was verbruik. Door de 8 kilo kan ik er zoveel in kwijt dat het voldoet aan wat we nodig hebben zonder halve wassen te draaien.
De app en bediening werkt prima, heb nog geen uitleg hoeven op te zoeken. Het is echt vullen, wasmiddel, programma op app kiezen, versturen en aanzetten.

Anoniem 27-11-2021

Top wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

Top wasmachine, zowel tijdens het bestellen en ook daarna super geholpen door de klantenservice bij vragen via WhatApp of telefoon. Ook bezorging helemaal goed.

Vrouwlief is ook 100% tevreden ermee, wat natuurlijk het belangrijkst is :)

D van Es 25-11-2021

Super fijne wasautomaat

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

Ik heb hem nu enkele maanden en vanaf het begin werkt die super lekker. Veel programmas, design is mooi, hij is stil (m.u.v. water toevoer), werkt samen met de droger die matching is.

Ik kan niet dan vol lof zijn over deze machine!

EstherKuMa 22-11-2021

Fijne machine

Geschreven voor: Samsung WW90T854ABT

Heerlijk stille wasmachine met veel opties.
Was komt er schoon uit, alleen wel natter dan mijn vorige samsung.