De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90T734AWH op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Rob 13-01-2024

Super fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Mooie machine, eenvoudig in gebruik, helder display en veel wasprogramma's. Makkelijk via Wifi te koppelen. Ook Samsung warmtepompdroger gekocht en beide machines communiceren met elkaar zodat droger programma kiest o.b.v. wasprogramma. Machine onthoud meest gebruikte programma. Super handig.

a*****@l****** 08-12-2023

Mooie wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Goed product! Ziet er mooi uit, en is ook slim en van deze tijd. Samsung is ook een betrouwbare merk.

Michel 02-12-2023

Gebruikersgemak installatie

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Nou heb deze net in gebruik. Tot zover heel tevreden over de aansluitings begeleiding, de heldere uitleg via video door een qr code op te halen. Machine is nu voor het eerst in gebruik en is aan het schoonspoelen voor eerste gebruik op advies van het expert personeel.

Pluspunten

• duidelijke instructies
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• tot nu toe geen minpunten nog

s*************@g******** 19-11-2023
Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Mooie wasmachine veel programma 's voldoende kilo's mooi designs mooie kleurstelling wit met zwarte deur.

c*************@g******** 27-12-2022
Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Good washing machine for the price, makes more noise than I would like. Sometimes clothes still have hair on them after washing. I like the autodose feature.

Dick70 20-12-2022

Aanrader voor een stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Wij waren op zoek naar een stille wasmachine aangezien deze in de keuken geplaatst wordt, tevens moest de machine er een beetje kek uitzien. Beide is naar alle tevredenheid. De machine is stil (voor zover dat kan) en ziet er prima uit (voor zover een wasmachine mooi kan zijn)
De prestaties, en daar gaat het uiteindelijk om zijn ook dik in orde. Kortom een prima aankoop en een tevreden klant.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Relatief stil
  • Prima prestaties

Minpunten

• Tot op heden geen

n*********@g******** 13-12-2022

Samsung

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

mooie wasmachine met verschillende opties. kan worden bestuurd via smartphone. Ik hou van de snelle drive-opties

Wanita Sari 07-12-2022

Alles in 1 wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Eerst was ik een beetje sceptisch over deze wasmachine. Omdat er werd gezegd dat Samsung zich moest houden in andere specialiteiten (telefonie bijvoorbeeld) en daar vallen wasmachines niet onder. Zelfs verkopers in de winkels raadde het mij af. Maar ik heb zelf studie gedaan en veel recensies gelezen. En ging toch voor deze wasmachine van Samsung omdat de wasmachine energieklasse A heeft, autodose, uitgestelde tijd, vele wasprogramma’s, én maar liefst 9 kilo was in 1x kan wassen (ideaal voor mijn gezin van 6pers), het wasgoed weegt en hierop de wasmiddel/wasverzachter én water hierop aanpast én ook een app heeft waarbij je je wasmachine kan instellen! Los van al deze top aspecten geeft Samsung op deze wasmachine maar liefst 20 jaar garantie op de trommel. Hierdoor kon ik voor mijn gevoel geen miskoop doen. Super tevreden ermee, makkelijk te bedienen, zeker een aanrader.

Pluspunten

• Autodose
  • Energie klasse A
  • Uitgestelde start timer
  • Grote trommel, 9 kilo
  • 20 jaar garantie op de trommel

m********@g******** 26-11-2022
Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Mooie strakke vormgeving. Weinig geluid.
Automatische dosering erg handig. Je gebruikt zo nooit teveel wasmiddel.

Lies 23-11-2022

S(sss)til wassen

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Blij gekozen te hebben voor deze wasmachine. Wat een verschil met mijn vorige herriemaker.
Schoon, stil en super veel programmamogelijkheden.

Pluspunten

• Stil
  • Wasmiddelbesparend
  • Veel programma's
  • Energiezuinig

Minpunten

• Weet ik nog niet

h************@g******** 26-04-2022

Apparaat snel kapot. Slechte service Samsung.

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Ruim binnen de garantietermijn ging het apparaat bij centrifugeren wat bonken. Via Samsung kwam een technicus de zaak beoordelen. Hij kon niets vinden, dus er was ook niets aan de hand. Een paar dagen na dit bezoek bonkte de trommel tijdens het centrifugeren zelfs tegen de omkasting aan. Voor een tweede keer kwam een technicus de zaak bekijken. Mede aan de hand van een videoopname van onze kant, die overtuigend was is het apparaat afgekeurd en zouden wij een nieuwe krijgen. Dat wordt binnenkort, anderhalve maand na melding van het euvel, geleverd. Slechte service van Samsung. "Er was intern iets fout gegaan".

m***@j**************** 28-02-2022

Veel mogelijkheden via eenvoudig menu, mooie stille machine

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Mooie wasmachine met veel mogelijkheden. De stoomfunctie heb ik nog niet gebruikt, maar dat komt binnenkort. Veel mogelijkheden, maar via een duidelijk menu zijn alle functies te lezen zonder de gebruiksaanwijzing te moeten lezen.
Een redelijk stille machine en de was komt met 1400 rpm redelijk droog uit de trommel.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • eenvoudig menu
  • stil

Minpunten

• een muziekje aan het einde van het programma
  • je moet nog steeds zelf opvouwen en strijken ;-)

bouhdizz 25-02-2022

Niet alleen een mooie machine, maar levert ook goed werk

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Ik heb al dik 10 jaar een samsung en die werkte eigenlijk nog wel prima, maar begon wel wat lawaaierig te worden.
Dus vandaar gekeken naar een nieuwe wasmachine en dit model viel direct in de smaak.
De bediening was even uitzoeken hoe alles werkt, maar als je het eenmaal onder de knie krijgt, dan is het een makkie. Helemaal al met de app erbij, die het nog makkelijker maakt.
Maakt ook weinig geluid tijdens het draaien van de was.
In het begin is het een leuk deuntje bij het einde van de was, maar na een paar keer heb ik het uitgezet. Je krijgt namelijk ook een berichtje op de app, dat de was klaar is.
Al met al, super tevreden over deze machine.
Ik hoop dat ik weer 10 jaar mag genieten van deze wasmachine
Mvg.
Ab.

Pluspunten

• in kortere tijd, een schone was
  • handige app
  • mooie machine

Minpunten

• deur kan niet omgedraaid worden.

KoKKie026 25-02-2022

Wat een stille machine, zeker een aanrader

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Deze machine sinds een week in huis maar zijn nu al tevreden over hoe stil deze is.
En dankzij de promotie van Samsung ook nog voor een voordelige prijs.
Er zitten genoeg verschillende wasprogramma 's op.
Wat ook ideaal is is dat je alles kan bijhouden via de app.
Echt een aanrader!

Pluspunten

• Stil tijdens centrifuge
  • Maar liefst 9 kilo wassen

Minpunten

• Geen verlichte trommel
  • Niet alle programma's kun je 9 kilo wassen

j******@g******** 21-02-2022

Top wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Top machine... zeer stille werking, uitstekende capaciteit (9kg), heel veel programma's en opties. Allemaal heel eenvoudig en intuïtief in gebruik. De WiFi-verbinding via de app en de app zelf vind ik erg handig. Erg blij met deze aankoop

Pluspunten

• Still
  • A++

m***********@h********** 17-02-2022

Zeer nette en betaalbare droger

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Mooie droger die gemakkelijk in gebruik te nemen is. Erg fijn dat het zoveel verschillende programma's heeft.

m**********@c******** 16-02-2022

bevalt prima

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Zojuist geinstalleerd. Dus ik kan nog niet veel vertellen. Ziet er heel modern uit en bij mijn eerste wasje aanzienlijk minder geluid. Dus nu al positief.