De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28R75NL op Kieskeurig.be.

Steuten 16-11-2021

Wasmachine Bosch serie 6

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] MAkelijke machine voor in te stellen en fantastisch in gebruik al jaren hebben wij Bosch machines nooit wat aan makkelijk ingebruik

gerr 12-11-2021

een stille droom wasmachine van BOSCH

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wat een droom van een wasmachine. zo stil je kan eeen speld horen vallen ongeloofliijk stil. een van de top wasmachines van BOSCH een echt aanrader

Ferry 01-11-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille en schoonwassende machine en makkelijk te bedienen

Wasmachine 08-10-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goed werkend machine, beantwoordend aan de verwachtingen die ik aan een wasmachine stel

Wat bedoel je? 01-10-2021

Fijne, stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine wast stil, hij wast schoon. Hij heeft veel programma keuzes maar hij doet er wél lang over

Cmveld 27-09-2021

Handige Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super handig in gebruik, veel verschillende optie die echt handig zijn. maakt goed schoon.

Martin 25-09-2021

Werkt geruisloos

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn erg tevreden omdat het bedieningspaneel heel overzichtelijk en makkelijk te begrijpen is, en er veel wasprogramma's zijn.
Belangrijk is voor ons ook dat hij heel stil is zelfs bij centrifugeren.
Tot nu toe dan ook erg tevreden!

Danielle 04-08-2021

Kapot

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 3 weken al kapot monteur er bij geweest nu wachten op nieuwe printplaat die over 2 weken pas geleverd kan worden dus nu weer niet wassen.

Linda 26-07-2021

Super goed

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele goede en fijne wasmachine
Zeer stil

Beste die ik tot nu toe heb gehad

Nelleke 25-07-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Genoeg keuzes qua programma's. Daarbij verschillende mogelijkheden om toe te voegen. Erg stil .

P. Voogt 21-07-2021

Geweldige Stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een genot om gewoon door te slapen als deze Bosch WAU28R75NL zijn werk voor je doet, zo stil en geruisloos, Heerlijk. en weet je nog schoon ook.

Robert 28-06-2021

Geweldige machine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine hebben we nu 5 weken. De was is schoon en voornaamste: je hoort em amper. Kortom,het is echt een Bosch

Robert 02-06-2021

goede machine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

De vorige Bosch wasmachine ging ghelaas kapot, Door het servicecentrumn van Bosch keurig opgelost en een andere gekregen ( gekocht) Eens een Boch, altijd Bosch!!! Topservice

Super wasmachine 02-06-2021

Bosch28R75NL

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden met deze aankoop. Echt het geld waard. Stille wasmachine van 9 kg laat de was heerlijk fris ruiken. Hij is gemakkelijk te bedienen.. Ruime keuze uit wasprogramma's die gemakkelijk zijn in te stellen. Wij zijn er erg blij mee .

Thirza 20-05-2021

Top

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige wasmachine. Heel stil. Programma's duren langer dan dat ik gewend was, maar met de speed functie zijn deze in te korten.

Simone 24-03-2021

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super blij met de 9 kg grote trommel. Het Instellen van de programma’s is erg gebruiksvriendelijk. De was komt er schoon uit en ruikt erg fris. Voor mij geld: “Eens een Bosch, altijd een Bosch”

Bosch wasmachine serie 6 16-02-2021

Top wasmachine serie 6 WAU...

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine met veel (ook eco) wasprogramma's. 9 kg en 1400 toeren.

Anoniem 06-02-2021

Bosch Wasmachine WAU28R75NL

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideaal deze 9 kg Bosch wasmachine . En met zijn vele opties . En zuinig met water en stroom . En de. Grote trommel . Is fijn voor mijn grote dekbed overtrekken . Voor mij de idiale Bosch wasmachine .

D.Yasar 04-02-2021

Stille machine, maar verliest water na openen klep

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] -Dikke pluspunt hoe stil deze machine kan zijn.
-Dikke minpunt, deze machine verliest water bij het openen van de deur waardoor er zeepresten en kalk op de grond en rand van de klep achterblijven. Je moet wekelijks de vloer en klep reinigen. Bij mijn oude Bosch wasmachine had ik dit probleem niet.