Siemens WM14N275NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14N275NL op Kieskeurig.be.

Clunk Eastwood 11-07-2021

Groot laadvermogen, stil, neemt wel de tijd.

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Gekocht omdat de wasmachine die ik had kapot ging.
Motivatie: met name de vele positieve reviews op Kieskeurig.
Vrijdag gekocht bij bemmel en kroon, zaterdag geleverd, lekker vlot dus, zo zie ik het graag.

Machine vandaag in gebruik genomen, lekker stille machine, ik hoorde hem niet eens centrifugeren!
Wat ik normaal altijd als indicatie nam dat de was bijna klaar was, dus dat miste ik nu.
De machine geeft echter een aantal pieptonen als de was klaar is. Ook goed. Werkt prima zo.

De trommel is echt huge, veel groter dan die ik had. Ik had er niet (goed) opgelet hoeveel kg belading deze machine is.
Acht dus. Ook weer wat geleerd.

Wat je helaas niet kan zien in de specs of de handleiding is de duur van de programma's.
Deze machine heeft programma's van 3 uur 14 en 3 uur 26 (!), dat had ik liever vtv geweten want daar heb je dus niks aan.
Ik gebruik nu maar het "Jeans/Donker" programma dat is 1 uur 15, dat is nog te doen.
Maar voor de 60 graden (of hoger) was zal ik ff goed moeten plannen wanneer ik zo'n was doe, want duurt dus tot sint juttemis met deze machine!

Verder pas 1x gebruikt dus ik kan uiteraard niks over de duurzaamheid zeggen nog, fingers crossed.
Ik zit er wel aan te denken om de std, garantie van 2 jaar uit te breiden met 5 jaar koopgarantie (€75 via My Siemens).
Als ik die €50 cash back van Siemens krijg dan ga ik ervoor.

Pluspunten

• Joekel van een trommel (8 kg)

Minpunten

• Programma's van 3uur14 en 3uur 26 !
  • Tikkeltje zwaar (maar wel stabiel dus)

Stan 17-03-2021

Super stil

Vandaag onze nieuwe wasmachine WM14N275NL binnen gekregen,
Vorige ook een Siemens na 14 jaar helaas stuk gegaan na intensief gebruik, 2 tot 3x per dag.
Wat een verschil nieuwe is echt super stil,veel opties betreft programma maar heel makkelijk te bedienen.
We zijn er nu al erg blij mee.

• Makkelijk te bedienen
  • Simpele programma's

Kees 13-08-2021

Fijne en stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine wast prima, is stil en makkelijk in gebruik.
Met 1400 toeren centrifugeert hij als de beste.
Instellingen zijn makkelijk te gebruiken en met de uitgestelde start is het voor ons een prima machine.

De vulopening is iets aan de kleine kant.
De machine belading (was hoeveelheid) is daarentegen groot genoeg.

Knap 11-08-2021

Siemens betrouwbaar en geluid arme wasmachine.

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Oude wasmachine was de trommel lager defect. Kwamen op internet deze machine tegen en hebben gezien dat de prijs /kwaliteit aan onze wensen voldeed. Ook speelde mee dat de oude machine kon worden ingeruild en natuurlijk de 50 euro cashback actie. We zijn zeer tevreden met de nieuwe machine, de snelheid van de programma's en het lage geluid niveau.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Geluid arm
  • Schone droge was
  • Snelle programmas

Anoniem 06-08-2021

mooie en stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze wasmachine gekocht als opvolger van mijn vorige Siemens.
daar was ik tevredeen over en deze machine kwam goed uit de test van de Consumentenbond. Een terecht predicaat blijkt.

m**s@h**e.nl 03-08-2021

Zeer goed.

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Grote inhoud. Makkelijk te bedienen en goeie recensies. Kortom een mooie wasmachine

• Makkelijk

Pien 21-07-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine , gekocht nadat de vorige overleden was. Er zitten net iets meer snufjes op , bv 20 graden en ed

t**g@p**g.eu 20-07-2021

Koop Siemens apparaten en je wordt nooit teleurgesteld

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Wij hebben bewust gekozen voor het beste wat er te krijgen is op het gebied van elektrische apparaten, Siemens steekt met kop en schouders boven de markt uit, zowel de levering als de kwaliteit is TOP 👍

Wijnholds 11-07-2021

Degelijke kwaliteit, Goede keuze

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Goede en degelijke kwaliteit. Na jaren van Siemens nu opnieuw voor Siemens gekozen voor zowel deze wasmachine alsook direct voor een warmtepompdroger. Even getwijfeld of we alles van Miele zouden kopen maar na wat onderzoek is het duidelijk dat Siemens qua prijs/kwaliteit veruit het best is. Super tevreden tot nu toe.

• 10 jaar garantie op motor
  • Energiezuinig

Minpunten

• Deur wil maar aan één kant open

Fam. Sman 07-07-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Ruime keuze aan programma's en prima wasresultaat

Marianne 04-07-2021

Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Hele fijne wasmachine. Simpel te bedienen en handige programma’s. En heel belangrijk, de was komt er schoon en fris uit!

Pluspunten

• Makkelijk bedienen
  • Goede resultaten
  • Handige programmakeuze

Maoma 03-07-2021

Prima keuze

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

De vorige Siemens wasmachine heeft 18 jaar dienst gedaan. De lange levensduur was de aanleiding om weer voor de Siemens te gaan. De prijs kwaliteit verhouding is daarbij ook doorslaggevend geweest. De wasmachine heeft verschillende programma’s maar het meest kies ik de Snel+Mix. 4 kg wasgoed, maar best redelijk zuinig met energie en waterverbruik. Centrifugeren voldoet naar alle tevredenheid. Het programma voor de fijne was, zou ik bij sommige kleding iets minder nat wensen. Maar er is een mogelijk om voor extra centrifugeren programma te kiezen. Dit staat niet duidelijk omschreven, is te vinden bij Spoelen en dan even de knop aanpassen ( draaien) naar de keuze, alleen centrifugeren. Het enige wat ik mis is de keuze van de 1000 toeren, deze gaat van 1200 naar 800 toeren.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Snel, schoon en zuinig bij slim gebruik

Minpunten

• Geen 1000 toeren mogelijk, is soms handig

wessel 30-06-2021

top wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] doet precies wat je van een wasmachine mag verwachten

Harm 16-06-2021

Ongeschikt voor zolder en niet repareerbaar

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Waarschijnlijk is mijn IQ300 defect. Hij loopt al iets aan als ik hem zonder iets ronddraai. Hij maakt veel herrie op de houten vloer. Lagers zijn niet repareerbaar. Veel spijt van.

Vermeeren 16-06-2021

Stil zuinig snel schoon

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi disign maar vooral schoon stil en zuing wassen

Arjan 09-06-2021

Gewoon goed

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat we verwachten, goede resultaten met centrifugeren.

P. Lammers 06-06-2021

Goedwerkende wasmachine.

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine is zeer makkelijk te bedienen. De was komt er schoon uit. Ook het geluid wat de machine produceert valt enorm mee.

Ridma 25-04-2021

IQ 300 Wasmachine, de nieuwe standaard

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oude wasmachine ging na bijna 10 jaar stuk, dus met enige spoed op zoek naar een nieuwe. Uiteindelijk voor de Siemens IQ 300 gekozen. Alle programma's die ik nodig heb (en meer..) en een ruime inhoud. Smart functie vond ik verder niet nodig. In gebruik valt me op dat de machine stil is. De wasmachine staat een verdieping hoger dan de slaapkamers, maar het is geen probleem om 's nachts een was te draaien. De Variospeed functie zorgt er voor dat de was zeer snel klaar en schoon is. De was komt netjes wasmachine droog uit de machine. Ook de optie om een klein wasje te wassen werkt snel en goed. Kortom een machine met ruim voldoende inhoud voor ons gezin van 3 personen. Snel en stil in gebruik . Ruime mogelijkheden aan wasprogramma's. Niet zelfdoserend, geen stoomfunctie en niet te koppelen met de mobiele telefoon, maar dat mis ik niet. Een standaard+ wasmachine met uitstekend wasresultaat.

Annamarie 18-04-2021

goede wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine is veel stiller dan onze oude Siemens die we zeker 15 jaar hebben gehad. Het instellen is wel even wennen met tiptoets en alle keuzes, maar binnen een week ben je er aan gewend. Het grote verschil is wel dat de gewone programma's bij een volle belading wel een uur langer duren dan bij onze oude, maar als je minder was hebt kun je de machine extra snel laten wassen. Gemakkelijk is wel dat als je iets vergeten bent erin te stoppen je het programma even kunt onderbreken. Ook is het prettig dat er op dit apparaat ook weer een startuitsel knop zit.

Anoniem 03-04-2021

Beste wasmachine !!!

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Alleen maar lof over deze wasmachine, gebruiksvriendelijk, zeer stil en goede was resultaten. Klasse voor deze prijs. Siemens for ever.