• MEI 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAXH2K70NL i-DOS op Kieskeurig.be.

Anoniem 19-11-2021

Niet gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Had er meer van verwacht. Als eerste de was stinkt als je de eco stand gebruikt, er wordt gewoon te weinig water gebruikt door de machine. (ook bij niet zo vuile was)
Dan de wifi in samenwerking met de homeconnect-app wat een aanfluiting, ben je 'eindelijk' verbonden, wat al erg omslachtig is, dan krijg je de boodschap dat je "bedienen via de appp" moet vrijgegeven, wat vervolgens nergens staat. Hoe dan? Jammer

Anne82 20-09-2021

Topper!

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg tevreden met deze aankoop. Mooie wasmachine met veel keuzemogelijkheden. Kort programma. Kinderslot. Tijdsindicatie en bediening met app. Trommelverlichting ook erg handig.
Super handig is het als de app aangeeft dat de machine klaar is.
Ook het gebruik van idos vind ik tot nu toe erg handig - hoef je niet telkens wasmiddel in de machine te doen. Was komt er schoon en heerlijk geurend uit!

Marianne 16-09-2021

Wassen met Bosch

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het Wassen met deze nieuwe Bosch maakt het weer wat eenvoudiger en vertrouwt.

Bart 13-07-2021

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super wasmachine. Kan alles automatisch maar je kan ook alles instellen. Link met de app is ook bijzonder handig. Wast geweldig

Anoniem 21-06-2021

Stil en schoon

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat is de wasmachine stil! De eerste keren dat hij aan stond ben ik echt gaan checken of hij het wel deed. Zelfs op 1600 toeren hoor je hem bijna niet. De was is goed schoon en met Idos gaat mijn wasmiddel een stuk langer mee. De ap is fijn in gebruik en de het feit dat de tijd zich aanpast aan de hoeveelheid was is fantastisch. Ik ben erg blij met mijn aankoop en zou hem zeker aanraden.

Maartje 13-06-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima apparaat. Even wennen dat hij automatisch doseert maar dat is uiteindelijk alleen maar heel praktisch. Daarnaast is de wasmachine eenvoudig in gebruik ondanks de vele mogelijkheden.

Frankie 03-06-2021

Wast gewoon echt goed

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Ik kocht deze als upgrade zodat mijn droger en wasmachine met elkaar konden 'communiceren', als je namelijk een droger hebt met smart dry heb je een 9 series wasmachine nodig.
Ik dacht dat er weinig verschil zou zijn tussen een 6 series en een 9 series, boi was I wrong, de 9 series is VEEL stiller, display is veel mooier. Verder qua wassen geen idee of het beter wast, ik had de 6 series niet lang genoeg daarvoor, maar met de 9 series is mijn was wel altijd superschoon dmv i-dos dus ik ben er wel happy mee, duur maar hoe vaak koop je een wasmachine. Enige wat ik nu mis is dat ik geen Bosch auto stofzuigrobot heb gekocht...

Oh ik was vergeten te zeggen, hij wast sportkleding echt heel heel goed!

Pluspunten

• Veel programma's
  • automatisch doseren is super
  • Stiller dan 6 series
  • goede korte programma's die echt schoonmaken

Minpunten

• Kan luid zijn

Pino 03-06-2021

Prima wasmachinr

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Prima wasmachine met tal van mogelijkheden en met simple bediening .
Lang gezocht naar een degelijke wasmachinr en uitgekomen bij deze Bosch.
In 1 woord SUPER

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • energiezuinig

Errest 17-05-2021

Geweldige machine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eigenlijk geen gebruiksaanwijzing nodig, zeer eenvoudig te bedienen. Ben al helemaal gewend aan I-dos. Erg handig met mijn eigen merk wasmiddel. Wat verder opvalt is hoe stil apparaat is! Kan bijna niet beter. En natuurlijk een heel schone was als resultaat met minimale hoeveelheid water en wasmiddel.

E. Mackaaij 16-05-2021

Goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Na 10 jaar weer een nieuwe Bosch wasmachine gekocht. Deze machine heeft een ruime trommel, is heel stil als die draait, makkelijk in de bediening, veel verschillende programma's en schoon wasgoed.

Pluspunten

• Is stil
  • Kan veel was in

Minpunten

• nog niet ontdekt

Fijne Bosch Wasmachine 07-05-2021

Fijne Bosch Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Ik heb op verschillende site's gekeken en verschillende wasmachine's met elkaar vergeleken. Voor mij kwam de Bosch WAXH2K70NL i-DOS het beste uit de bus. Ben er zeer tevreden mee, wast alles goed schoon. Wat je mag verwachten van een Bosch wasmachine.

Pluspunten

• Verlichting is schitterend.
  • Bediening is handig te gebruiken.

Thomas 03-05-2021

Top machine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Mooie machine met veel opties!
De dosering Idos is zeer fijn, zodat je niet elke keer zelf hoeft bij te vullen.
Ook is de machine zeer stil.

Pluspunten

• Idos doseringen
  • Grote trommel
  • Veel opties

NanMarian 20-04-2021

Prima wasmachine met vele opties.

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Pas een weekje in bezit en er al verschillende wasjes mee gedraaid. Wel even wennen aan de grotere trommel en alle opties.
Maar tot nu toe bevallen ze best, vooral het i-dos systeem bevalt mij erg goed. Ook nog iets bijvoegen als de was al bezig is vind ik ook een goede optie.
Hoe ik precies om moet gaan met de app is nog een beetje uitzoeken maar was wel makkelijk te instaleren.
De wasmachine is erg stil, maar gelukkig kan ik in de app zien of de was klaar is.
Het enige wat ik mis is een kaboutertje dat de was erin doet.

WimW 19-04-2021

Goede en praktische wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig wasmachine met veel opties en keuzeprogramma's. Goede functionaliteit met de Wifi optie.

jentje 07-04-2021

Grote inhoud, stil en zuinig in verbruik

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Grote inhoud (9kg) van de wasmachine ideaal voor gezin met 5 personen.
Zuinig in energieverbruik en verbruik wasmiddel door o.a. i-Dos systeem.
Stil qua geluid

Pluspunten

• Inhoud
  • Zuinig

Marnix 06-04-2021

Top machine!

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Is een erg fijne wasmachine met een grote inhoud. Voorgestelde programma's zijn duidelijk en energiezuinig

Reichgelt Nout 05-04-2021

Bosch wasmachine 9kg WAXH2K70NL i-DOS

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Fijne wasmachine erg stil, energiezuinig en lampje in de trommel. Tevens te bedienen via de app op je telefoon. Kort programma van 1 uur.

• Energiezuinig

Minpunten

• Kleine deur opening

Mike 03-04-2021

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Zeer stil en heel makkelijk in de bediening. Even kijken of i-DOS werkt zoals ze zeggen maar ik verwacht natuurlijk dat het na behoren werkt en het leven nog makkelijker maakt.

• Simpel in gebruik
  • Duidelijk display
  • Lampje in de machine :)

Minpunten

• Stroomdraad te kort voor een trekschakelaar

Pollo24 28-03-2021

Heerlijk stil

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Wat een innovatie! Net de wasmachine op de wifi aangesloten. Mooie extra, maar vooral gekocht vanwege het toerental en het geluid. Heel stil apparaat en de was komt en nagenoeg droog uit. Ook het I DOS systeem werkt perfect, heel blij mee!

Pluspunten

• stil
  • goede centrifuge
  • ruime trommel
  • zeepbakje wordt schoon gemaakt
  • nooit meer knoeien met zeep

Marijke 21-03-2021

Goede wasmachine , prettig in gebruik

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Groot vulvermogen, bij weinig belading bijv bij klein wasje, maakt t bij centrifugeren toch wel veel geluid. Makkelijk in gebruik .