Siemens WM14E427NL - Reviews

7 kg
A+++
Geluidsniveau
77 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

PhWolf 29-09-2016

Prima machine

+ Handige bediening met draaiknop voor programma en knoppen met LED verlichting voor extra functies
+ Uitgebreide programmakeuze
+ Wasresultaat is prima schoon op alle programma's
+ Zeer energiezuinig
+ Degelijk gebouwd
+ Aquastop gaat lekkage tegen

- Nogal geluidruchtig, vooral bij centrifugeren; de was heeft de neiging samen te gaan zitten in 1 gedeelte van de trommel, waardoor de machine bij centrifugeren erg luid is.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Ramon_nl 29-08-2015

simpel, stil en betrouwbaar

Altijd Siemens gehad. Dit is de opvolger van de Siemens die 17 jaar zonder problemen heeft gedraaid.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

H. Camp 17-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik gebruik al jaren zeer intensief een Siemens wasmachine.
Toen mijn oude wasmachine op was, heb ik gelijk weer een Siemens aangeschaft. Betrouwbaar, zoveel jaren zonder stuk te gaan goed gewassen.
Dit nieuwe model heeft nieuwe opties. Simpel om te bedienen. Ecofuncties. Gebruikt minder water en ik kan de tijdsduur aanpassen en ook op een lang programma kan ik zelf kiezen op hoeveel graden ik wil wassen. Vormgeving gewoon recht toe recht aan

Sneeuwwitje01 08-01-2015 Product paar weken in bezit

Er moet 7 kg. wasgoed in kunnen, maar in vergelijking met mijn vorige machine kan er minder in.
Hij resultaat bij 1400 toeren centrifugeren is minder droog dan bij mijn vorige machine.
hij is heel stil.
hij wast goed schoon