De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 38 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAJ28071NL op Kieskeurig.be.

Harma 29-09-2021

Een geweldige, goed werkende machine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Deze wasmachine is stil, compact en doet waar hij voor gemaakt is. Een betrouwbaar product in een mooi jasje

Anoniem 12-09-2021

Eerste keer met Bosch

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat bevalt prima, veel stiller met laatste spin, was komt veel droger uit het machine

Anne 31-07-2021

redelijk

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het zeepbakje gaat niet vlot dicht. En als je het programma afbreekt gaat het slot er niet af en wil de deur dus niet open. Centrifugeert erg lang waardoor de was nogal gekreukt uit de machine komt. De toetsen moeten ook erg wennen.

Jeffrey 27-07-2021

Stil zuinig apparaat

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat is vooral erg stil er verbruikt (zo te zien) weinig water.
Genoeg programma's uit te kiezen, makkelijk in gebruik en vooral goede wasresultaten.
Tevreden met mijn aankoop.

Bosch serie 2 wasmachine 24-07-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine wast schoon en geeft weinig lawaai. Wat wel opvalt is de duur van het programma katoen 40°C. Officieel 2:59u, wat ik al lang vind, maar vandaag kwam er nog 3 kwartier bij!

Anoniem 04-07-2021

Top kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Op aanraden van mijn moeder die ook een Bosch heeft heb ik deze aangeschaft en ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben ,goed merk in die zin dat er achter de naam een heel research team zit ,het werkt perfect schone was daarvoor uiteraard gekocht maar je hebt ook zekerheid en voelt vertrouwd .
Ik ben altijd sceptisch maar ik kan het iedereen aanraden .
In een paar woorden is het voor mij en schoon zonder poespas ,techniek doordacht en vertrouwd dus ik blijf kiezen voor Bosch

Titia 19-04-2021

Prima apparaat met veel opties

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel wasopties, goede prijs-kwaliteitsverhouding! Stillle machine.

Renée 17-03-2021

Top

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wast witter, zachter en centrifugeerd bijna droog.
Draai prive en zakelijk 5 wassen in de week, geweldige machine.

John 04-03-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Na lang wikken voor deze machine gekozen. Geen spijt want het apparaat is stil, zuinig en heeft alle functies die ik nodig heb.

Frank 03-03-2021

Top wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine is eenvoudig in gebruik. Doet wat hij moet doen en is behoorlijk stil. Een prima machine voor een goede prijs.

Joke 16-02-2021

Als een zonnetje

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 13 haar een Bosch wasmachine gehad te hebben, ben ik weer voor een Bosch gegaan. Het geluid is super zacht en de was is heerlijk schoon.

Maria 22-01-2021

Super stil apparaat

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel tevreden. Makkelijk in het gebruik, stil bij het centrifugeren, schone was, deur makkelijk te bedienen ( hoeft niets in te drukken bij openen/sluiten).

Richard 14-01-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] maakt iets meer geluid dan dat ik hoopte, maar hij is niet te ingewikkeld, en doet het goed

Sarah 22-12-2020

Prima machine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb dit machine voor 2 weken nu en tot nu toe, ben ik tevreden. Programma's draaien best langer dan andere machines maar de was is prima.

Jeannette 24-11-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geen ingewikkelde programma's maar lekker duidelijk.

Anoniem 18-11-2020

Mevrouw

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille machine met vele mogelijkheden, de wasmachine is een verademening t.a.v. Van de vorige Candy machine

Anoniem 11-11-2020

Weer zo'n kanjer

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn 15 jaar oude Bosch wasmachine vervangen door deze. Alles blijft zoals ik gwend was. Prima resultaat!

Wasmachine Bosch wasmachi 29-10-2020

WAJ28071NL

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een zeer fijne wasmachine. Lekker stil. En zeer duidelijke was programma.