Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAXH2M00NL op Kieskeurig.be.

Diederik 08-10-2021

Prettig en stil

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu ruim een half jaar in gebruik, met jonge kinderen wordt er bijna dagelijks een was gedraaid. Een ontzettend fijne machine. Stil in gebruik, natuurlijk bij het centrifugeren meer hoorbaar maar vergelijking met onze vorige wasmachine een verademing. voorgeprogrameerde programma's zijn prettig in gebruik, makkelijk nog aan te passen naar je eigen wensen. De wifi-functie gebruiken we uiteindelijk niet, waarschijnlijk omdat we hem toch zo vaak gebruiken. Wasresultaat is goed en schoon. Eigenlijk geen aanmerkingen behalve dat deze machine geen standaard waterslot heeft, maar hopelijk gaat dat nooit een probleem op leveren

Wastukkie 06-08-2021

Prima machine, maar wel even wennen

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Even wennen aan display en andre programma's, maar dan heb je een prima functionerende machine, die ook nog eens behoorlijk stil is.

Joke 21-07-2021

top wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de wasmachine voldoet volledig, 1600 toeren waardoor een korte tijd in de droger.energiezuinig en in te stellen op je telefoon

Bart 25-05-2021

Heel tevreden!!

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een gemakkelijke wasmachine is dit zeg, envoudig in de bediening, schoon resultaat en vooral zo stil, echt super!

Bert 24-05-2021

Wasmachin

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

Weer een Bosch kwaliteits produkt, prima maschine, stil, bediengemak, overzichtig en duidelijk en niet onbelangrijk, service zeer goed

Robert 22-05-2021

Wasmachine Bosch perfect

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt goed is droog en weinig geluid geeft aan wanneer klaar is de was

bosch wasmachine 2021 22-05-2021

simpele werking

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De bediening van dit apparaat is buitengewoon eenvoudig en geluidsnivo is prima laag de machine is een nette verschijning

Rob 19-05-2021

Wasmachine bosch

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

Dit is een heel fijne wasmachine stil en wasgoed komt er droog uit
Heel fijn apperaat ik beveel deze een ieder aan

Pluspunten

• Alles

MUNKIE 18-05-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

WIj hebben al meerdere Bosch machines in huis. Wij zijn zeer te spreken over de kwaliteit en over de kwaliteit/prijs verhouding. Dus de keuze voor een nieuwe wasmachine was duidelijk, weer een Bosch

Pluspunten

• UITSTRALING
  • BEDIENINGSGEMAK
  • KWALITEIT

Minpunten

• NOG NIET ONTDEKT

Benny 29-04-2021

Mooi en handig

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

Ik heb hem maar 1 keer gebruikt maar ik kan echter vertellen fijn wasmachine en het geluid is echt aangemaand en verhaal bij centrifugeren is het niet storend wat diep doordrinkt en handig via de app te bedienen je was komt zeker schoon eruit en kwaliteit staat hoog dat ziet men terug, in mijn optiek top een echte aanrader.

Tony 02-02-2021

Prima wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Behalve dat de wasmachine er mooi uitziet, presteert deze ook prima. Duidelijke programma's en erg makkelijk in het gebruik. Temperatuur is op bepaalde programma's handmatig aan te passen ( bijvoorbeeld 40 graden wolprogramma kan je naar 30 bijstellen). Ook qua geluid vind ik deze wasmachine uitstekend presteren. Overall zeer tevreden dus!

Panc 17-01-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden met deze machine.
Centrifugeren is heel stil.
Was komt er ook mooi schoon uit.
Aanrader!!

vanGerwen 04-01-2021

Super!

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne Wasmaschine, duidelijke en eenvoudige bediening.

kamphuis 02-01-2021

tot dusver tevreden

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine nu 2 weken in gebruik. erg gebruiksvriendelijke, aangezien mijn man, nu zelfs de was doet.
Enige nadeel vindt ik dat de wasprogramma's erg lang duren, echter hebben ze daar wel iets op gevonden. Een speed perfect knop, hierdoor halveert het wasprogramma qua tijd. Bosch garandeert dat dit niet ten koste gaat van de kwaliteit van het wassen

Sandra 12-12-2020

Superaankoop

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn zeer tevreden over de wasmachine. Makkelijk in gebruik, stil en schone was na afloop.

Sabrina 16-11-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine heeft zoveel mogelijkheden. Echt een super wasmachine. Veel wasprogramma's, inclusief uitgestelde start, starten op afstand met de app, 1600 toeren centrifugeren, allergie wasprogramma en 9 kg inhoud. Tevens is hij super stil en verbruikt weinig water en energie. Wel is het zo dat een katoen wasje van 40 graden wel 3:40 minuten duurt. Da's wel erg lang in vergelijking met mijn oude wasmachine. Maar evt kun je ook speedperfect gebruiken, als je wilt dat de machine eerder klaar is. Maar ik ben zeer tevreden en ontzettend blij. Een trotse bezitter van een Bosch wasmachine!

Petra 07-10-2020

Super Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijne machine.
Heerlijk grote trommel incl. trommerverlichting.
Een fijne diversiteit aan wasprogramma's en mogelijkheden.
in één woord een Super Wasmachine!!