Siemens WM14UT70NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14UT70NL op Kieskeurig.be.

Philip 04-07-2021

Stil, trillingsvrij en groot

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

Wellicht niet de goedkoopste wasmachine, maar ons inzien de prijs dubbel en dwars waard. De machine is solide (degelijke bouwkwaliteit, de tijd zal het verder uitwijzen maar de signalen zijn goed), stil (hoor hem niet terwijl hij naast de slaapkamer staat) en er gaat een goede hoeveelheid was in. En uiteraard is de was goed schoon. Er zitten veel opties op, die heb ik nog niet allemaal uitgeprobeerd. Zou deze Siemens WM14UT70NL zeker aanraden.

Pluspunten

• Degelijk
  • Grote trommel
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Niet de goedkoopste

Angel 22-03-2021

Goed werkende wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille wasmachine, makkelijk te bedienen

Daphne 16-03-2021

Fris, stil, mooi en makkelijk

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine is makkelijk in gebruik, hij is stil en ziet er chic uit. Verder komt de was er heerlijk ruikend uit. Top machine!

Esther 08-02-2021

Fijne stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine, wast goed schoon en lekker stil. erg fijn dat je de eindtijd kan instellen en ook dat je wasgoed kan toevoegen

Coco 04-01-2021

Top!

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel erg blij met de grote vulopening en het vulgewicht. De machine is erg stil en een prima vervanging van mijn oude Siemens die 18 jaar is meegegaan in een huishouden met 3 fanatiek sportende kids. Duidelijk display.

Seni 23-12-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine, vergelijkbaar in gebruik met onze vorige Siemens wasmachine, hopelijk gaat ook deze weer vele jaren mee.

Geri 03-10-2020

lekker stil

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

Vanwege de prijs kwaliteit verhouding heb ik voor deze wasmachine gekozen. Machine is goed stil, trilt ook niet en wast dus ook prima,

Pluspunten

• geluid
  • ziet er strak uit
  • zuinig

Minpunten

• programma's duren langer

Stephan 31-07-2020

Eindelijk een stille wasmachine!!

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

Na diverse wasmachines in de afgelopen jaren te hebben versleten, de een wat sneller als de ander, zijn wij via Coolblue op deze Siemens wasmachine gewezen welke ook nog eens in de aanbieding was met een caschback actie!
Nog nooit hebben wij zo'n stille machine gehad, daarnaast is hij ook nog zuinig met water en elektra en wast veel schoner dan onze vorige!

Pluspunten

• stil
  • wast schoner
  • zuinig met water
  • zuinig met stroom
  • zuinig met wasmiddel

Pauline 20-07-2020

Fijne wasmachine

Veel programma’s
label a +++
Energiezuinig
Weinig geluid
Snel bezorgd
Ik ben tevreden over deze wasmachine

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Weinig geluid