Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Siemens WM14N205NL

Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14N205NL op Kieskeurig.be.

René 09-08-2021

SIEMENS IQ 300

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitstekende wasmachine die stil en zuinig doet wat hij moet doen.

jwaard 02-07-2021

Wassen met een glimlach

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

Ik heb voor dit merk gekozen omdat mijn broer dezelfde had en zei dat het een hele goeie en overzichtelijke wasmachine was.
En dat is ook zo, een mooie en stille machine met heel veel keuzemogelijkheden en wat ik erg fijn vind is dat er een programma is om de machine zichzelf 1x in de maand te laten reinigen. Dus een top product en helemaal voordat geld, waarvan ik ook nog eens 50,€ cashback kreeg van Siemens! Besteld en bezorgd door Coolbleu, inderdaad service en uitleg met een glimlach 😀 to dus!

Pluspunten

• Het zelfreinigende programma
  • Mooi

Minpunten

• Het display

Mariken 17-04-2021

Fijne machine

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stille machine. Lekkere grote trommel, doe nu minder wasjes. Dat is ook wel nodig, want in vergelijking met mijn oude machine gebruikt deze wel meer water. Maar die had ook een kleinere trommel. Vind wel dat de tijd die een was draaien kost erg lang is. Maar ben toch erg blij, fijne stille machine die goed wast.

C.J. 14-04-2021

Tevreden mee!

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

Erg fijn product met veel mogelijkheden! Vooral de mogelijkheid om korte wasjes te doen en het startuitstel hecht ik veel waarde aan.

Pluspunten

• veel wasprogramma's
  • touchscreen
  • tussentijds was bijvoegen
  • startuitstel

Minpunten

• nog niet gevonden

in 't Veld 13-04-2021

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine is eenvoudig in gebruik, wast perfect en is heel stil, ook bij centrifugeren.

William 06-04-2021

Stille rustige wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Blij met deze wasmachine, is een rustig, stil apparaat met een grote vulopening. Werkt eenvoudig ondanks de vele wasprogamma's. Wast snel en schoon, ook de mogelijk tot uitstellen van het wassen vind ik heel fijn.
Kortom, ik ben blij mewt mijn fijne wasmachine en zou deze wasmachine dan ook zeker aanraden.

Ingrid 03-04-2021

Fijne, stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

Uitgebreide keuze van programma's, duidelijk een eenvoudig te bedienen via de keuzeknop en display. Ik heb de machine nog maar kort, dus nog niet alle programma's geprobeerd maar ben erg tevreden. Mooie, stille wasmachine!

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Geluid
  • 8 kg trommel

Minpunten

• Nog niets ontdekt

Siemens (is wel een leuke naam) 01-04-2021

Prima apparaat, stil en wast goed.

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

Prima apparaat, stil en wast goed, niet te duur voor zo'n machine.
Getwijfeld of ik een miele zou kopen, maar de prijs kwaliteitsverhouding deed mij toch voor een Siemens kiezen.

Pluspunten

Minpunten

• nog geen idee
  • nog geen idee

mw E.J. de Jong Andreas 30-03-2021
  • Product gekregen

wasmachine lekker stil

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

prijs is redelijk voor een goede middenklassen de programma's vinden wij goed voor ons gezin zuinig in gebruik goede verzorging

Jet Brouwer 28-03-2021

Siemens wasmachine gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

Dit had ik jaren eerder moeten weten, dan had ik eerder een Siemens gekocht. Wat ben ik blij met deze machine, er kan 8kg in en alles is prettig. Hij is zo stil, zelfs op 1400 toeren terwijl ik in een oud appartement woon. De keuze wasprogramma's geven digitaal aan wat optioneel is: een verkort programma om water /tijd te besparen, ideaal met 3 puberkinderen. Zelfs mijn was komt er schoner uit, dit is echt waar. Het enige irritante dat ik kan vinden, is het 3x eindsignaal. Dat klinkt te hard. Benieuwd hoeveel jaar ik hier plezier aan heb, mijn volgende wasmachine wordt toch echt weer Siemens!

Pluspunten

• stil
  • verkort besparend programma dmv knop

Minpunten

• 3x luid eindsignaal

ME 22-03-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

Machine is overzichtelijk, duidelijk programma
Doet wat ie moet doen, ziet er goed uit
Mooie korte programma's, 8 kg trommel is fijn
Maakt weinig geluid

Bert 14-03-2021

Goede machine, duidelijk beeldscherm en bedieningsgemak

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

Bijna goed informatie. Helaas niet duidelijk omschreven dat er geen slangbreuk beveiliging is aangebracht. Wel de tekst aqua stop. Echter niet de beveiliging die ik verwacht had. Bij mijn vorige wasmachine was deze wel aangebracht. Nu een simpele waterslang

Pluspunten

• Stile machine

Minpunten

• Slechte informatie over de aquastop

jopie van de waerdt 10-03-2021

Prima wasresultaat!

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

Dit merk gekozen omdat deze mij aanbevolen werd. Sterk merk met een goede naam. Ik ben er blij mee. 1e was gedraaid met katoen op 90• perfect eruit gekomen, even zoeken maar met het boekje erbij gaat het instellen ook prima!

Pluspunten

Minpunten

• Display

Jolanda 08-03-2021

Super wasmachine!!!

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

Helaas moest ik aan een nieuwe wasmachine komt nooit gelegen ...Maar wat ben ik er blij mee ...vele wasprogramma,s ,stil,,de was komt er haast droog uit...super blij mee wassen wordt weer iedere dag een feestje!!

Pluspunten

• Grote trommel

Minpunten

• Geen....

T. de Z. 07-03-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

Een stille, gebruiksvriendelijk waschine die er ook nog eens mooi uit ziet. Een wereld van verschil met onze vorige wasmachine, aangezien het centrifugeren helemaal niet storend is qua geluidsniveau.

• Gebruiksvriendelijk

Désirée 13-01-2021

Stil

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na de reviews gelezen te hebben van deze wasmachine kan ik mij daar helemaal in vinden. Super stil, vele mogelijkheden qua programma's. Alleen het uitstellen van een programma in tijd zijn we nog aan het uitvogelen, maar dat komt zeker goed. Hiervoor een Samsung gehad, maar deze wasmachine overtreft hem nu al.

Jaap V 12-01-2021

Prima apparaat, doet redelijk stil zijn werk

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima apparaat, doet redelijk stil zijn werk.

H.Schipper 25-11-2020

Kwaliteit betaalt zich uit !

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitstekende aankoop; goede kwaliteit/ prijs verhouding, In alle opzichten tevreden. Automatische 'wasweging' bij start. Zeer zuinig in gebruik. Makkelijke bediening alsmede doordachte programmakeuzes incl. handig signaal bij einde programma. Hoge stabilteit van de machine tijdens gebruik en bijzonder stil bij centrifugeren. Koolborstelloze moter met 10 jaar garantie is sterk punt !

Mirjam 30-10-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

Duitse degelijkheid!Wederom dik tevreden!Prijs kwaliteit is zeer goed!Ik wil geen andere wasmachine dan Siemens!Handige bediening heel stil en zuinig!Een aanrader!!