De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14UT75NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jolande09 17-04-2022

Héle fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

Fijne wasmachine met veel keuze van programma's. Zelf de temperatuur van een wasprogramma én het centrifiguur toerental, kunnen instellen, vind ik erg belangrijk en dat kan met deze wasmachine. Verder is de wasmachine niet luidruchtig, wat zéér prettig is. Ik heb in jaren niet zo'n fijne wasmachine gehad als deze en ik ben héél erg blij met deze aankoop!

Mascha 26-03-2022

Fijne machine, tiptoetsen kunnen beter

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine wast goed, geluidsniveau is acceptabel. Persoonlijk vind ik de tiptoetsen soms wat slecht reageren. Wellicht een kwestie van wennen.

Marcel 07-02-2022

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat werkt zeer stil. Dat is een enorm pluspunt. Duurzame motor op basis van magneten is ook een groot voordeel. Wast schoon met voldoende programma's.

Jaxx 23-01-2022

gemakkelijk te bedienen apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Je weet net hoe dat gaat, zomaar gaat je wasmachione kapot en moet je wat anders, dat werd dus deze Siemens. Intussen heeft de hoeveelheid vuile was zich opgehoopt en wil je meteen aan de gang als hij staat en dat kan wnt je hoeft geen moeilijke instructies door te wurmen, dus hup wassen maar. Dat gaat prima en ik heb het gevoel dat hij betyer spoelt dan mijn vorige machine (ander merk), dus ik ben bij!

Harry 18-01-2022

Fijne wasmachine voor goede prijs

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Siemens gekocht omdat bij mijn vriendin een Siemens al vele jaren staat te draaien en bijn dagelijks wordt gebruikt. De machine is veel lichter dan de W1 van een bekend merk die ik eerst had. Doet zijn werk net zo stil. Wel zitten er ,met voorwas op diverse programma's lange wastijden van soms meer dan 4 uur. Was komt er wel schoon uit.

Francis 26-11-2021

Stille gebruiksvriendelijke wasmachine.

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettig te bedienen wasmachine die goed schoon wast en als je hem niet te vol doet mooi kreukvrij. Grote trommel en een ruime keuze uit verschillende wasprogramma's. Met als voordeel dat hij zelf kijkt hoeveel kg was je erin doen en dan het programma aanpast. Het design is mooi en de machine wast vrij stil. Prijs-kwaliteit is uitstekend. Erg blij mee en ik raad hem zeker aan!

leny 03-11-2021

goede machine voor een goede prijs

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] doet waar hij voor gemaakt is
makkelijke bediening

Marten 09-09-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer stil veel keuze kan hem aan bevelen

Dayi 15-08-2021

Netjes

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb de Siemens nu 5 weken in bezit en ben er erg tevreden mee, makkelijk te bedienen, stil, zuinig en natuurlijk lekker schoon en fris!

A.Kingma 06-08-2021

Prima

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele fijne wasmachine, makkelijk in gebruik.

m**w@g**l.com 05-08-2021

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

Het is een goed product en had de consument voor een lagere prijs kunnen bereiken

Anoniem 04-08-2021
Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

De wasmachine werkt goed. De prijs-kwaliteitverhouding is naar verwachting.

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteitverhouding

IQ 500 31-07-2021

Topper

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze moderne wasmachine verdiend ieder huishouden met zijn perfecte resultaten en hedendaagse lage eco- footprint voldoet het aan alle verwachtingen.

Dayi 26-07-2021

PrachtiG

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de wasmachine nu een paar uur en heb me eeeste was al gehad en alles is echt naar wens. Heel erg stil, snel zuinig en natuurlijk vlekkeloos schoon. Raad het iedereen aan!

ch_dekool1@hotmail.com 24-07-2021

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

Goede kwaliteit. Tot nu toe geen problemen mee en de was is heel schoon. Leuke cashback actie heeft mij overtuigt om deze te kopen.

Pluspunten

• Kwaliteit

Minpunten

• Geen auto dosering

Gaby 22-07-2021

Geruisloos en mooi design

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn nieuwe Siemens machine is geruisloos en heeft een mooi design. Het geluid signaal nadat de was klaar is is goed te horen zodat ik weet dat de was eruit kan.

Marcel V 21-07-2021

Prima wasmachine.

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

Prima product. Stil en energiezuinig. Makkelijke bediening en apparaat ziet er ook nog eens mooi uit.

Pluspunten

• Stil en energiezuinig
  • Eenvoudige bediening

Farah 14-07-2021

Wast schoon

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine heeft verschillende programma's het fijnste vind ik de variospeed. Was is binnen no time schoon en fris.

i**n@g**l.com 07-07-2021

Veel programma's die gedraaid kunnen worden. De deur van de wasmachine in niet al te stevig.

Mahmud 05-07-2021

Great staff

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

It has digital screen. It works properly; cleaning perfectly. It also has eco mode. Not so much sound.

Pluspunten

• digital screen
  • less sound
  • eco-mode