Siemens WM14UT75NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14UT75NL op Kieskeurig.be.

Louis R 09-03-2021

Mooi ogende en perfect werkende wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine gebnruiken we nu amper 1 week en zijn uiterst tevreden.

Claasje 30-12-2020

Siemens iq500

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super mooie wasmachine met veel functies en intelligentie

Bert 22-12-2020

Top wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine vorige week gekocht ter vervanging van onze oude. Heel blij mee, vooral het geluid en wast prima. Zeker een aanrader.

Hans 20-12-2020

Top wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer stille wasmachine en de kleren komen er mooi schoon uit!
Veel beter dan onze vorige wasmachine

Edelman 16-12-2020

Siemens wasmachine iQ500

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine bevalt uitstekend, er kan heel veel in (9 kg) en de bediening is eenvoudig en duidelijk. Ook het lage energieverbruik is een pluspunt

dirk M 09-12-2020

prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] een robuste machine met een stevige rubberen rand tussen machine en deur. Duidelijke bedieningsaanwijzingen op het led scherm en op de draaiknop. Veel variaties mogelijk. Machine wast stil en centrifugeren gaat met weinig geluid gepaard. Een aanrader

Sabrina 27-11-2020

Maakt goed schoon

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine maakt goed schoon. Dat was ik niet gewend van mijn oude wasmachine. Tevens zitten er vele programma's op welke bij kleine wasjes versneld kunnen worden.

petra 27-11-2020

SIEMENS wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super mooie en goedwerkende wasmachine. Na 14,5 jaar moest ik afs cheid nemen van onze oude siemens wasmachine , maar meteen weer een nieuwe siemens wasmachine uitgezocht. Gewoon omdat prijs/kwaliteit zo goed is. Zondags besteld en maandagochtends al in huis. Design zo mooi en machine stil en bediening zeer gemakkelijk en duidelijk. Ben zo blij met deze moderen Siemens wasmachine. Ik beveel deze wasmachine iedereen aan.

van Dijk 18-11-2020

Echt schone was met deze machine

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Enkele weken in gebruik nu en zeer tevreden, de was is nog nooit zo fris en schoon geweest. Ook de beschikbare programma's is erg goed over nagedacht, wanneer je alles eenmaal door hebt is het bedieningsgemak heel groot. Wasmachine is ook heerlijk stil waardoor het geen probleem is om deze in de nacht te laten draaien (washok is naast de slaapkamer). Echte aanrader deze wasmachine.

Anoniem 11-11-2020

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb alleen maar lovende woorden voor deze machine. Duidelijke gebruikershandleiding en een fluisterzachte wasmachine, ben er heel blij mee. In combinatie met een droger gekocht.

Wasmachine 02-11-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vandaag geleverd... Gelijk de eerste was gedaan zonder inhoud..... Machine lekt water onderkant
En maakte aan het eind raar geluid.. Wat volgens mij niet klopt.. Morgen wordt hij omgeruild voor andere. Wachten af.... Wel balen... Weer een dag vrij nemen pfff

Jacobs 17-10-2020

Super tevreden

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Siemens wasmachine gekocht en tot nu toe super tevreden, voorheen ook een Siemens gehad maar deze is veel rustiger, groter en makkelijk te bedienen. Een aanrader.

Aafke 13-10-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Rustig (geluid). Mooi design. Wast goed. Duidelijk menu. Centrifuge goed, was komt er best droog uit.

Anoniem 13-10-2020

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Rustige machine die vooreen schone was zorgt.

Nadine 08-10-2020

Prachtige fijne wasmachine!

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

Prachtige wasmachine wat niet veel geluid maakt en energiezuinig werkt.
Er zitten veel verschillende functies op wat erg fijn is. Grote vulopening dus je kan grote wassen in 1x doen.
Ook laat hij zien hoeveel kg was erin zit en past hierbij zelf de tijd aan hoelang hij erover doet, erg fijn.

Enige wat ik jammer vind is dat je maar maximaal 1400 toeren kan laten draaien ipv 1600 toeren.

Pluspunten

• Grote vulruimte
  • Energiezuinig
  • Maakt niet veel lawaai
  • Ziet er mooi uit
  • Veel functies

Minpunten

• Kan maximaal 1400 toeren draaien

AlexM 07-10-2020

Prijs-kwaliteit verhouding is en energiezuinig

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gekozen omdat het ook een energiezuinige machine is

Jose 07-10-2020

Fantastisch!

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige machine, superstil, wast goed schoon, variatie in wasprogramma's

GWK 05-10-2020

Vandaag ontvangen, en meteen uitgeprobeerd.

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

Dit is inmiddels het 7e apparaat van Siemens die ik heb aangeschaft voor mijn nieuwe woning, en de 8e (wasdroger WT45W475NL) zit er ook aan te komen.
De wasmachine heb ik vandaag ontvangen en een paar wasjes gedraaid. Het is altijd even wennen met een nieuw apparaat, maar wat mij als eerste opviel is, dat deze machine veel stiller is dan mijn vorige machine, en dat vind ik al een verademing.
Verder kan ik na één dag natuurlijk nog niet heel veel zeggen, dan moet je toch wel eerst zo'n 20 wasjes hebben gedraaid om een goed oordeel te geven.
Vandaar dat ik begin met een 8 omdat ik er veel vertrouwen in heb, en ik de service van Siemens altijd als goed heb ervaren.
Over een paar maanden zal ik een nieuwe review schrijven.

Als 16 jarig jochie, heb ik 55 jaar geleden, 3 jaar bij Siemens gewerkt, en ook toen stond kwaliteit met een goede prijsverhouding hoog in het vaandel.
Toch leuk om na zoveel jaar, op deze wijze weer contact te hebben met mijn 1e werkgever.

Pluspunten

• stiller dan mijn vorige wasmachine

Minpunten

• nog niet

Nicole 01-10-2020

Super stil, een aanrader

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik, schone was, erg zuinig en stil ...moderne machine, hadden we eerder moeten aanschaffen.

Gerdina 30-09-2020

Prima wasmachine voor prima prijs. Heel stil en zuinig.

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

Prima wasmachine voor deze prijs. Doet gewoon wat hij moet doen: schoon wassen. Is heel stil en volgens het label heel zuinig. Voldoende keus aan programma's. Navulfunctie is handig. 1400 toeren is ruim voldoende. Lekker grote trommel, 9 kg. En fijn dat er een extra snel programma van 15 of 30 minuten op zit. Ook uitgesteld starten vind ik handig (kan je 's nachts de was draaien als de stroom goedkoop is). Duidelijk display.

• Navulfunctie
  • Kort programma 15 of 30 minuten
  • Zuinig

Minpunten

• Geen licht in de trommel