Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14UT75NL op Kieskeurig.be.

i**n@g**l.com 07-07-2021

Veel programma's die gedraaid kunnen worden. De deur van de wasmachine in niet al te stevig.

Francis 26-11-2021

Stille gebruiksvriendelijke wasmachine.

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettig te bedienen wasmachine die goed schoon wast en als je hem niet te vol doet mooi kreukvrij. Grote trommel en een ruime keuze uit verschillende wasprogramma's. Met als voordeel dat hij zelf kijkt hoeveel kg was je erin doen en dan het programma aanpast. Het design is mooi en de machine wast vrij stil. Prijs-kwaliteit is uitstekend. Erg blij mee en ik raad hem zeker aan!

leny 03-11-2021

goede machine voor een goede prijs

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] doet waar hij voor gemaakt is
makkelijke bediening

Marten 09-09-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer stil veel keuze kan hem aan bevelen

Dayi 15-08-2021

Netjes

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb de Siemens nu 5 weken in bezit en ben er erg tevreden mee, makkelijk te bedienen, stil, zuinig en natuurlijk lekker schoon en fris!

A.Kingma 06-08-2021

Prima

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele fijne wasmachine, makkelijk in gebruik.

m**w@g**l.com 05-08-2021

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

Het is een goed product en had de consument voor een lagere prijs kunnen bereiken

Anoniem 04-08-2021
Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

De wasmachine werkt goed. De prijs-kwaliteitverhouding is naar verwachting.

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteitverhouding

IQ 500 31-07-2021

Topper

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze moderne wasmachine verdiend ieder huishouden met zijn perfecte resultaten en hedendaagse lage eco- footprint voldoet het aan alle verwachtingen.

Dayi 26-07-2021

PrachtiG

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de wasmachine nu een paar uur en heb me eeeste was al gehad en alles is echt naar wens. Heel erg stil, snel zuinig en natuurlijk vlekkeloos schoon. Raad het iedereen aan!

ch_dekool1@hotmail.com 24-07-2021

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

Goede kwaliteit. Tot nu toe geen problemen mee en de was is heel schoon. Leuke cashback actie heeft mij overtuigt om deze te kopen.

Pluspunten

• Kwaliteit

Minpunten

• Geen auto dosering

Gaby 22-07-2021

Geruisloos en mooi design

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn nieuwe Siemens machine is geruisloos en heeft een mooi design. Het geluid signaal nadat de was klaar is is goed te horen zodat ik weet dat de was eruit kan.

Marcel V 21-07-2021

Prima wasmachine.

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

Prima product. Stil en energiezuinig. Makkelijke bediening en apparaat ziet er ook nog eens mooi uit.

Pluspunten

• Stil en energiezuinig
  • Eenvoudige bediening

Farah 14-07-2021

Wast schoon

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine heeft verschillende programma's het fijnste vind ik de variospeed. Was is binnen no time schoon en fris.

Mahmud 05-07-2021

Great staff

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

It has digital screen. It works properly; cleaning perfectly. It also has eco mode. Not so much sound.

Pluspunten

• digital screen
  • less sound
  • eco-mode

Maureen 27-06-2021

Top Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

Erg fijne wasmachine. Door mijn scheiding moest ik hem helaas laten staan bij mijn ex man. Gelijk dit model opnieuw besteld. Voldoet aan de verwachtingen en doet wat die moet doen. Grote trommel en een ruime keuze uit verschillende wasprogramma's. Het design is erg mooi, de machine wast vrij stil en de bediening is zeer gemakkelijk en duidelijk. prijs-kwaliteit is uitstekend. Erg blij mee en ik raad hem zeker aan!

Een aanwinst 05-06-2021

Mooie en fijne machine

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast goed en is geruisloos en dat is op een appartement wel belangrijk

Robert 11-04-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne wasmachine.Hadden we al veel eerder moeten
aanschaffen!En zo geruisloos.
In een woord : fantastisch!

Louis R 09-03-2021

Mooi ogende en perfect werkende wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine gebnruiken we nu amper 1 week en zijn uiterst tevreden.

Claasje 30-12-2020

Siemens iq500

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super mooie wasmachine met veel functies en intelligentie