Bosch WAU28T00NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28T00NL op Kieskeurig.be.

9,4

LdVK 18-09-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Blij met de aanschaf van deze Bosch wasmachine.
Stille machine (staat op zolder bij ons) dreunt niet door bij het centrifugeren. Wasprogramma's eenvoudig te selecteren en met een 9 kilo inhoud, vliegt de was erdoor =)

De Waard 27-04-2021

Super goede wasmachine en zeer stil.

Geschreven voor: Bosch WAU28T00NL

Super goede wasmachine, de was komt er schoon en fris uit. Ik stond echt versteld van hoe weinig geluid deze wasmachine maakt.

Pluspunten

• Zeer stil.

Minpunten

Schagen 15-04-2021

Wasmachine WAU28TooNL

Geschreven voor: Bosch WAU28T00NL

Heb de machine nu 1 dag, dus moet wennen. Ik snap de tijdsuitstel niet helemaal, begrijp het boekje niet goed. Komt vast goed.
Machine is heel stil. Heb hem uitgezocht op merknaam en interessante prijs!

Pluspunten

• stilte
  • prijs

Minpunten

• gebruiksaanwijzing niet duidelijk

Nic 09-04-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T00NL

De prijs-kwaliteit van deze wasmachine is top. Gemakkelijk in gebruik door de eenvoudige bedieningsknoppen. Voldoende mogelijkheden en fijn weergave wat dit voor effect heeft op het energieverbruik.

Pluspunten

• eenvoudige bedieningsknoppen
  • grote trommel

Karel 08-04-2021

Goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T00NL

Onze oude wasmachine ook een Bosch trouwens, was 18 jaar oud en toch wel intensief gebruikt , daarom zonder twijfel weer een Bosch gekocht prima machine met( prijs en kwaliteit )

mooie Bosh wassmachine 03-04-2021

mooie wassmaschine

Geschreven voor: Bosch WAU28T00NL

Its my third Bosh washingmaschine, all of them were really good and reliable. All stains always gone and nice timing

Anoniem 11-03-2021

Wast mooi schoon en veel in één keer

Geschreven voor: Bosch WAU28T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine is redelijk stil maar wast schoon er kan 9 kg was in één keer gewassen worden. Ik heb overigens tot nu toe altijd goede etvaringen gehad met apparaten van Bosch van de keuken, de was en gereedschap aan toe.

Elke 08-02-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn in gebruik en maakt niet veel lawaai

Betty 19-01-2021

Super machine

Geschreven voor: Bosch WAU28T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast heel geruisloos en de was komt perfect gewassen eruit.

JHNVZ 09-01-2021

Weer een Bosch!

Geschreven voor: Bosch WAU28T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vanwege mijn goede ervaring met de service van Bosch moest de nieuwe wasmachine weer een Bosch worden. Blij met de grote trommel, duidelijk display met relevante informatie, hij is heerlijk stil en waarschuwt met een indringend signaal dat de was klaar is.

Marion 25-12-2020

Prima machine!

Geschreven voor: Bosch WAU28T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne machine! Mooi stil, de was komt er erg droog uit, schoon! Zuinig apparaat met veel begrijpelijke mogelijkheden, makkelijk te bedienen.

Marion 19-12-2020

Wat een Machine (ja met een hoofdletter! )

Geschreven voor: Bosch WAU28T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne machine, zuinig stil en de was komt er en prima schoon ook nog eens goed gecentrifugeerd uit! Heel blij mee! Zeker voor deze prijs.

Peter 14-12-2020

Hele goeie servige

Geschreven voor: Bosch WAU28T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel stil mooie grote inhoud En was komt er bijna droog uit

Belle 09-11-2020

Perfect apparaat

Geschreven voor: Bosch WAU28T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig apparaat met voldoende volume om voor het hele gezin te wassen. Werkt snel en efficient. Geluidsniveau zeer goed en de bouwkwaliteit is uitstekend. Kan deze wasmachine aan iedereen aanraden.

WAU28T00NL 20-10-2020

Heerlijk stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine, wellicht iets te groot voor z'n twee maar met een beladingssensor wordt dat wel weer rechtgetrokken. Erg handig is het snelprogramma. Weinig motorgeluid, erg fijn nu de wasmachine in het trapgat staat. Het ik-ben-klaar piepje is erg fijn, als ook de ik-wil-dan-klaar-zijn functie. Een absolute aanrader !

Dennis 01-10-2020

stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie vormgeving, weer minder lawaai dan de vorige, grote trommel.