Bosch WAY32541NL - Reviews

geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)

8,9

Chris 29-11-2015 Product paar dagen in bezit

Top aankoop! Ben enorm verrast door de wasmachine. Was even balen dat onze samsung al na 7 jaar het had begeven, maar hebben er een fijne aankoop voor terug. De machine hoor je inderdaad bijna niet, heerlijk voor de nachtelijke en vroege ochtend wasjes met de optie om de start uit te stellen. Fijne knoppen ook, even wennen dat je ze maar licht hoeft aan te raken en indrukken inderdaad niet nodig is. Goed dat het in de handleiding vermeld staat :-)
Daarnaast ook erg blij met de indicator bij het vullen van de wasmachine. Altijd erg lastig om bij de verschillende wasprogramma's zelf in te schatten welk gewicht je erin mag doen. De machine helpt je hierbij en geeft netjes aan hoe vol de wasmachine zit en of je de max van het programma hebt bereikt. Kan je het nooit meer fout doen! Daarnaast ziet de machine er mooi uit. Al moet ik toegeven dat ik altijd erg gecharmeerd ben van hippe machines tegenwoordig met zwart erin verwerkt. Dit keer niet voor het uiterlijk gegaan, maar de inhoud. Tot nu toe een verstandige keuze! Dankjewel :-)

E Zuidema 30-09-2016 Product paar weken in bezit

Waar voor je geld

Na 2 weken kan ik zeggen dat de wasmachine zo stil is als beloofd en hopelijk ook zo zuinig. Voor een gezin met 3 kinderen is een grote trommel ideaal. Ik spaar alles op en 2 keer in de week was ik 2 a 3 wassen. De wassen komen er schoner uit dan uit mijn oude wasmachine. Mijn oude wasmachine was van een ander merk en heeft de 7 jaar net gehaald. Als ik de reviews mag geloven gaat deze Bosch waarschijnlijk langer dan 10 jaar mee. De bediening van de machine is eenvoudig, via 1 knop en wat tiptoetsen. Vullen doe je na je programmakeus, zodat je kunt zien hoe vol hij is en hoeveel poeder je moet gebruiken. Heel handig. Meer toeters en bellen hoef ik niet. Ik mis wel mijn nachtprogramma van de oude machine, daarbij stel je het centrifugeren tot de ochtend uit, maar ik was inmiddels meer overdag, voor optimaal gebruik van onze zonnepanelen. o ja en ben je iets vergeten, na pauzeren kan je hem gelijk openen en nog iets toevoegen.
Het is een goed machine, die hopelijk zijn geld waar maakt.

Pluspunten

• grote trommel
  • waspoeder advies

Minpunten

• geen nachtprogramma
  • standaard lang programma

Jac Postma 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

Heel stil

Al onze apparaten zijn van het merk Bosch en niet voor niets, betrouwbaar en solide. Deze wasmachine heeft de nieuwste aandrijfmotor met 10 jaar garantie, dat zegt genoeg. Wij hebben deze wasmachine nog niet zo lang, het fijnste vind ik dat hij vrijwel geruisloos zijn werk doet.

Pluspunten

• Zeer stil
  • water gebruik
  • Weinig wasmiddel nodig

Minpunten

• Aanschafprijs

Barbara 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Onwijs mooie wasmachine ook heel erg stil nu slaapt onze kleine mannetje van 10 maanden eindelijk door!
Is makkelijk in gebruik knopjes en vingerknopjes werken super goed je hoeft niet hard te drukken en is snel klaar.
Vind het super makkelijk dat hij aangeeft hoeveel kilo er in de wasmachine in kan en hoeveel wasmiddel ik het beste kan gebruiken.

DD 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne machine, heel erg stil wat voor ons belangrijk is omdat hij op zolder staat. Grote trommelinhoud, fijn met een gezin met kleine kinderen. Verder veel opties en eco /speed- standen waarmee je kunt variëren.

Theo 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Stil en veel gebruiksmogelijkheden

Het is een stille machine, waarmee je veel mogelijkheden hebt. Ziet er degelijk uit en de naam Bosch geeft vertrouwen in de duurzaamheid.

• Veel instellingsmogelijkheden
  • 1600 toeren
  • Bewezen techniek

Minpunten

• ben ze niet tegen gekomen

ellen 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne machine

Na jaren een Miele gehad te hebben, nu gekozen voor de Bosch aangezien deze door de consumentenbond en op alle review-sites als beste beoordeeld is. Machine is makkelijk in gebruik en wast als een zonnetje! Hopelijk hebben we hier jaren plezier van!

Pluspunten

• grote laadcapaciteit
  • stil
  • overzichtelijk display
  • laadindicator
  • wasmiddelindicator

Peter 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

super wasmachine

ik had veel verwacht, maar het is nog beter..super mooi, groot,zeer zuinig, stil, schone was, uiterlijk...perfect....

Pluspunten

• grote trommel
  • zeer stil
  • erg zuinig
  • mooi....

Minpunten

• absoluut geen

elena 02-12-2016 Product paar maanden in bezit

Fijn product en werkt gemakkelijk

Ik ben zeer tevreden en de was wordt goed gewassen. De motor is erg stil en de machine zorgt voor weinig geluidsoverlast.

Pluspunten

• stil
  • grote trommel

Danny 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Complete wasmachine

De wasmachine is makkelijk in gebruik, heeft veel standaard functie, hij wast goed schoon en is stil. De programma's zijn makkelijk aan te passen.

Alie 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk stil en lekker veel was tegelijk.

Betrouwbaar merk, mijn vorige Bosch-wasmachine heeft het ontzettend lang vol gehouden. Deze nieuwe kan veel was tegelijk aan. Makkelijk te bedienen. En is heerlijk stil.

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • mooi design
  • tijd instelbaar
  • veel verschillende programma's mogelijk

Minpunten

• zwaar

Albert 24-09-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Geweldig apparaat hebben altijd bosch apparatuur maar dit is echt het neusje van de zalm.
Hij wast goed en schoon en komt er bijna droog uit super machine de 9 kilo inhoud is echt fijn zeker met een groot gezin

Jetski 24-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prima machine, maakt beloftes waar

Prima machine - goed belaadbaar en stil. Net scherm. 10 jaar garantie op de motor (na registratie!).

Pluspunten

• Dosering op gewicht

KRM 21-09-2016 Product paar dagen in bezit

Super wasmachine

deze wasmachine is echt super! hij is ook heel stil je hoort hem alleen als die water toevoegt of afpompt. programma's zijn te verkorten met de knop speed perfect.
blij om in bezit te zijn van deze wasmachine.

Pluspunten

• keuze uit wasprogramma's
  • stil

Menno 18-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie wasmachine

Erg stil en grote deur, dus gebruik is ideaal. Met 9 kg kan er veel in. Ik kan deze wasmachine zeker aanraden, al helemaal omdat hij niet al te duur is.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • Prijs/kwaliteit

MvdH 18-09-2016 Product paar weken in bezit

gegarandeerd gewoon goed

Hoe vaak koop je een wasmachine? niet vaak dus dan wil je ook gewoon een goede hebben en niet jaren lang het gevoel dat er betere zijn. Nou met deze machine van bosch weet je 100% zeker dat je met een glimlach de komende jaren de was doet: wat is hij stil! en Een grote trommel! En lekker zuining natuurlijk. En niet al te belangrijk: de was wordt nog schoner dan vroeger! We hebben em al 2 weken in huis en zelf mijn vrouw is nog steeds positief verrast! niet langer rondkijken: gewoon deze nemen!

Pluspunten

• stil
  • groot
  • vormgeving
  • eenvoud

Minpunten

• kwaliteit betaal je
  • eerder moeten kopen!

Inge 15-09-2016 Product paar weken in bezit

Prima machine

Echt een grote trommel.Machine maakt weinig geluid. Er zitten vele mogelijkheden op.Een aanrader dus. En een kind zou echt de was kunnen doen (bij wijze van spreken ;-)).

Pluspunten

• Grote trommel
  • Centrifugeert erg goed

Minpunten

• Nog niet gevonden

Ellie 10-09-2016 Product paar maanden in bezit

Mooie stille machine

Mooie stille machine met veel mogelijkheden. Ben helemaal blij met het 15 minuten progamma.
Mooie grote vulopening. Duidelijk display waar de resttijd te zien is en waar de machine in het progamma is.

Pluspunten

• Stille machine
  • Overzichtelijk
  • Grote vulopening
  • Schone was

Minpunten

• nog geen gevonden

Umans 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig futuristisch uitziend apparaat

Ziet er mooi uit,wast heel stil,was komt er heel droog uit dus minder werk voor de droger.
Veel extra's mogelijk wat betreft instellingen zoals aanpassen programma's met temperatuur,tijdsduur e.d. Fijne grote trommel dus kan lekker veel in.

Pluspunten

• Lekker stil
  • Grote trommel

Minpunten

• Mist inzetstuk vloeibaar

kees 23-08-2016 Product paar maanden in bezit

Een wasmachine die weinig geluid maakt

Door de wasmachinetest van de consumentenbond tot de keuze van deze wasmachine gekomen.
Het is een zeer stille wasmachine met een grote trommelinhoud.
Opvallend is het makkelijk te bedienen display.

Pluspunten

• grote trommel
  • handig display
  • zeer stille motor

Minpunten

• transportbeveiliging