Bosch WAY32541NL - Reviews

9 kg
A+++-10%
Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 593 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Chris 29-11-2015 Product paar dagen in bezit

Top aankoop! Ben enorm verrast door de wasmachine. Was even balen dat onze samsung al na 7 jaar het had begeven, maar hebben er een fijne aankoop voor terug. De machine hoor je inderdaad bijna niet, heerlijk voor de nachtelijke en vroege ochtend wasjes met de optie om de start uit te stellen. Fijne knoppen ook, even wennen dat je ze maar licht hoeft aan te raken en indrukken inderdaad niet nodig is. Goed dat het in de handleiding vermeld staat :-)
Daarnaast ook erg blij met de indicator bij het vullen van de wasmachine. Altijd erg lastig om bij de verschillende wasprogramma's zelf in te schatten welk gewicht je erin mag doen. De machine helpt je hierbij en geeft netjes aan hoe vol de wasmachine zit en of je de max van het programma hebt bereikt. Kan je het nooit meer fout doen! Daarnaast ziet de machine er mooi uit. Al moet ik toegeven dat ik altijd erg gecharmeerd ben van hippe machines tegenwoordig met zwart erin verwerkt. Dit keer niet voor het uiterlijk gegaan, maar de inhoud. Tot nu toe een verstandige keuze! Dankjewel :-)

E Zuidema 30-09-2016 Product paar weken in bezit

Waar voor je geld

Na 2 weken kan ik zeggen dat de wasmachine zo stil is als beloofd en hopelijk ook zo zuinig. Voor een gezin met 3 kinderen is een grote trommel ideaal. Ik spaar alles op en 2 keer in de week was ik 2 a 3 wassen. De wassen komen er schoner uit dan uit mijn oude wasmachine. Mijn oude wasmachine was van een ander merk en heeft de 7 jaar net gehaald. Als ik de reviews mag geloven gaat deze Bosch waarschijnlijk langer dan 10 jaar mee. De bediening van de machine is eenvoudig, via 1 knop en wat tiptoetsen. Vullen doe je na je programmakeus, zodat je kunt zien hoe vol hij is en hoeveel poeder je moet gebruiken. Heel handig. Meer toeters en bellen hoef ik niet. Ik mis wel mijn nachtprogramma van de oude machine, daarbij stel je het centrifugeren tot de ochtend uit, maar ik was inmiddels meer overdag, voor optimaal gebruik van onze zonnepanelen. o ja en ben je iets vergeten, na pauzeren kan je hem gelijk openen en nog iets toevoegen.
Het is een goed machine, die hopelijk zijn geld waar maakt.

Pluspunten

• grote trommel
  • waspoeder advies

Minpunten

• geen nachtprogramma
  • standaard lang programma

Jac Postma 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

Heel stil

Al onze apparaten zijn van het merk Bosch en niet voor niets, betrouwbaar en solide. Deze wasmachine heeft de nieuwste aandrijfmotor met 10 jaar garantie, dat zegt genoeg. Wij hebben deze wasmachine nog niet zo lang, het fijnste vind ik dat hij vrijwel geruisloos zijn werk doet.

Pluspunten

• Zeer stil
  • water gebruik
  • Weinig wasmiddel nodig

Minpunten

• Aanschafprijs

Barbara 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Onwijs mooie wasmachine ook heel erg stil nu slaapt onze kleine mannetje van 10 maanden eindelijk door!
Is makkelijk in gebruik knopjes en vingerknopjes werken super goed je hoeft niet hard te drukken en is snel klaar.
Vind het super makkelijk dat hij aangeeft hoeveel kilo er in de wasmachine in kan en hoeveel wasmiddel ik het beste kan gebruiken.

DD 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne machine, heel erg stil wat voor ons belangrijk is omdat hij op zolder staat. Grote trommelinhoud, fijn met een gezin met kleine kinderen. Verder veel opties en eco /speed- standen waarmee je kunt variëren.

JP 30-11-2015 Product paar dagen in bezit

Besteld via CoolBlue met zaterdag aflevering inclusief plaatsing. Prima geregeld, zeer nette bezorgers!. Machine staat er pas net 2 dagen, maar al enkele wassen laten draaien. Het volgende valt op ten opzichte van onze vorige wasmachine (Miele)
-zeer stil
-er kan heel veel in
-heel veel opties/mogelijkheden
-degelijke uitstraling (behalve het zeepbakje, deze voelt erg los en goedkoop aan)

Haim 24-04-2017 Product paar dagen in bezit

Gebruikers vriendelijk

Gebruikersaanwijzingen kort en duidelijk. Programma's worden heel duidelijk en overzichtelijk op het scherm getoond.

Han 24-04-2017 Product paar weken in bezit

Stille machine, veel keuzemogelijkheden.

Eerdere Bosch is 18 jaar meegegaan. Degelijke apparatuur. In principe zuinig apparaat. Wast schoon, veel programmamogelijkheden, grote trommel en besparingsmogelijkheden.

Pluspunten

• Stille machine
  • Wast schoon
  • Besparingsmogelijkheden

A.B.Ardon 22-04-2017 Product paar dagen in bezit

perfecte service Coolblue

Goede service van Coolblue, uitleg over de werking , netjes aangesloten en test gedraaid

Wasmachine werkt goed, was komt er schoon en nagenoeg droog uit.

Jan van Straten 21-04-2017 Product paar weken in bezit

'Papa is blij'...

Na 16 jaar zeer trouwe dienst gaf mijn oude Bosch Berlina de geest. Eén keer een setje nieuwe koolborstels en voor de rest altijd perfect. Zonder aarzelen dus een nieuwe Bosch wasmachine gekocht: de WAY32541NL, samen met een droger de WTY87700NL. Wat een prachtige combinatie voor een nette prijs. Eerste tien wassen zijn gedraaid. Uiteraard met brandschoon resultaat. Stijlvol ontwerp, fluisterzacht. Kortom: 'papa is blij :-)'

Pluspunten

• Brandschoon wasresultaat
  • Stijlvol ontwerp
  • Goede prijs/kwaliteit

Linda 21-04-2017 Product paar dagen in bezit

Geruisloos!

Zalig grote machine waar de was gewoon in verdwijnt! Daarnaast is hij haast geruisloos!
Heel tevreden tot zover!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Heel groot
  • Was wordt gewogen zodat je hem optimaal benut

Ernst 21-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven en uiterst stille machine

Bosch is een gerenommeerd merk en vooral het feit, dat hij door de EcoSilence motor nauwelijks hoorbaar is en het lage water- en energieverbruik gaf de doorslag tot aanschaf.

Pluspunten

• Heel stil
  • Grote belading (9 kg)
  • Laag water- en energieverbruik
  • Eindtijd was is instelbaar
  • Geeft aan hoeveel wasmiddel ongeveer benodigd is

Minpunten

• Was draaien duurt gemiddeld langer

Mattheus 21-04-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijk bedienbaar, luxe uitstraling

Mooie en zeer stille wasmachine. Ruime trommel van 9 kg en veel keuze uit wasprogramma's. Vergeleken met Siemens wasmachine van dezelfde prijscategorie en deze wasmachine heeft veel meer opties. Aanrader!

M & M 21-04-2017 Product paar dagen in bezit

Super machine lekker duidelijk en goede inhoud !

Wij zijn met z'n vijven dus een grote trommel was meer dan welkom.
Wij hebben al een bosch droger die ook erg goed bevalt.
Vandaag mijn eerste wasjes gedraaid met de bosch machine en het bevalt super!

Pluspunten

• Tiptoetsen
  • Overduidelijke programma's

Minpunten

• Zo stil dat je niet merkt dat ie klaar is :)
  • Verder geen nadelen

GEERT 20-04-2017 Product paar dagen in bezit

Duidelijke werkwijze in display

Kwaliteit uitstraling van de machine, in inhoud volume van de trommel en toerental van het centrifugeren top apparaat

de wit 20-04-2017 Product paar dagen in bezit

fijne wasmachine

zeer fijne en comfortabele wasmachine , handig in gebruik, schone was,
(tevens was de service ook perfect)

guan 19-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design, wast goed

wast goed en schoon, goede centrifuge. mooi design en heel stil. blijft op zn plek bij centrifugeren.

Pluspunten

• wast schoon
  • goede centrifuge

fam. Huising 18-04-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne wasmachine van Bosch!

De wasmachine voldoet tot nu toe prima.
Ik had gelezen dat het een fijne wasmachine is en veel mogelijkheden heeft, zoals de dosering van het wasmiddel,
veel programma's zoals, allergie-programma, sport, enz.
De machine hoor je bijna niet en de was komt er mooi "droog" uit! Tot nu toe prima!

Pluspunten

• geluid
  • vele mogelijkheden

Baas 16-04-2017 Product paar weken in bezit

super stil

Stille wasmachine met grote deur. Eenvoudige bediening. Zeer handig is het wegen van de vulling. Machine valt op dit moment ook nog in de cash back actie van Bosch.

Pluspunten

• Grote deur
  • stil
  • Wast goed schoon

Dianne 15-04-2017 Product paar dagen in bezit

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Prima wasmachine! Energiezuinig en vrij stil. De meeste opmerkingen over deze wasmachine gaan over het feit dat de programma's zo lang duren. Dit is inderdaad waar bij de meest energiezuinige optie: maar liefst 3.45 u! Ook mij duurt dit over het algemeen veel en veel te lang, zeker als ik meerdere wassen moet draaien op een dag. Je kunt dan ook het normale programma kiezen ( gemiddeld duur : 2 uur ) of vario speed en dan duurt het programma slechts 1 uur! Logisch is dat keuze 2 en 3 minder energiezuinig zijn en ook alleen geschikt voor normaal bevuilde was.

Pluspunten

• veel mogelijkheden ivm energiezuinig wassen
  • zeer gebruiksvriendelijk
  • stille wasmachine
  • veel extra's
  • zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• heb ik niet ontdekt!