Bosch WAY32541NL - Reviews

9 kg
A+++
Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 652 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Chris 29-11-2015 Product paar dagen in bezit

Top aankoop! Ben enorm verrast door de wasmachine. Was even balen dat onze samsung al na 7 jaar het had begeven, maar hebben er een fijne aankoop voor terug. De machine hoor je inderdaad bijna niet, heerlijk voor de nachtelijke en vroege ochtend wasjes met de optie om de start uit te stellen. Fijne knoppen ook, even wennen dat je ze maar licht hoeft aan te raken en indrukken inderdaad niet nodig is. Goed dat het in de handleiding vermeld staat :-)
Daarnaast ook erg blij met de indicator bij het vullen van de wasmachine. Altijd erg lastig om bij de verschillende wasprogramma's zelf in te schatten welk gewicht je erin mag doen. De machine helpt je hierbij en geeft netjes aan hoe vol de wasmachine zit en of je de max van het programma hebt bereikt. Kan je het nooit meer fout doen! Daarnaast ziet de machine er mooi uit. Al moet ik toegeven dat ik altijd erg gecharmeerd ben van hippe machines tegenwoordig met zwart erin verwerkt. Dit keer niet voor het uiterlijk gegaan, maar de inhoud. Tot nu toe een verstandige keuze! Dankjewel :-)

E Zuidema 30-09-2016 Product paar weken in bezit

Waar voor je geld

Na 2 weken kan ik zeggen dat de wasmachine zo stil is als beloofd en hopelijk ook zo zuinig. Voor een gezin met 3 kinderen is een grote trommel ideaal. Ik spaar alles op en 2 keer in de week was ik 2 a 3 wassen. De wassen komen er schoner uit dan uit mijn oude wasmachine. Mijn oude wasmachine was van een ander merk en heeft de 7 jaar net gehaald. Als ik de reviews mag geloven gaat deze Bosch waarschijnlijk langer dan 10 jaar mee. De bediening van de machine is eenvoudig, via 1 knop en wat tiptoetsen. Vullen doe je na je programmakeus, zodat je kunt zien hoe vol hij is en hoeveel poeder je moet gebruiken. Heel handig. Meer toeters en bellen hoef ik niet. Ik mis wel mijn nachtprogramma van de oude machine, daarbij stel je het centrifugeren tot de ochtend uit, maar ik was inmiddels meer overdag, voor optimaal gebruik van onze zonnepanelen. o ja en ben je iets vergeten, na pauzeren kan je hem gelijk openen en nog iets toevoegen.
Het is een goed machine, die hopelijk zijn geld waar maakt.

Pluspunten

• grote trommel
  • waspoeder advies

Minpunten

• geen nachtprogramma
  • standaard lang programma

Jac Postma 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

Heel stil

Al onze apparaten zijn van het merk Bosch en niet voor niets, betrouwbaar en solide. Deze wasmachine heeft de nieuwste aandrijfmotor met 10 jaar garantie, dat zegt genoeg. Wij hebben deze wasmachine nog niet zo lang, het fijnste vind ik dat hij vrijwel geruisloos zijn werk doet.

Pluspunten

• Zeer stil
  • water gebruik
  • Weinig wasmiddel nodig

Minpunten

• Aanschafprijs

Barbara 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Onwijs mooie wasmachine ook heel erg stil nu slaapt onze kleine mannetje van 10 maanden eindelijk door!
Is makkelijk in gebruik knopjes en vingerknopjes werken super goed je hoeft niet hard te drukken en is snel klaar.
Vind het super makkelijk dat hij aangeeft hoeveel kilo er in de wasmachine in kan en hoeveel wasmiddel ik het beste kan gebruiken.

DD 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne machine, heel erg stil wat voor ons belangrijk is omdat hij op zolder staat. Grote trommelinhoud, fijn met een gezin met kleine kinderen. Verder veel opties en eco /speed- standen waarmee je kunt variëren.

JP 30-11-2015 Product paar dagen in bezit

Besteld via CoolBlue met zaterdag aflevering inclusief plaatsing. Prima geregeld, zeer nette bezorgers!. Machine staat er pas net 2 dagen, maar al enkele wassen laten draaien. Het volgende valt op ten opzichte van onze vorige wasmachine (Miele)
-zeer stil
-er kan heel veel in
-heel veel opties/mogelijkheden
-degelijke uitstraling (behalve het zeepbakje, deze voelt erg los en goedkoop aan)

Gwj wubs 04-09-2017 Product half jaar of langer in bezit

Gewedige machine

Zeer stil tijdens het wassen,enorme ruime trommel,een aantal maanden in gebruik,en zeer tevreden,zelfs bij een 5 persoons jong gezin.

Pluspunten

• Mooi

Holtland 30-07-2017 Product paar maanden in bezit

Heerlijk ruikende, schone was en weinig geluid

We zijn verhuist naar ons eigen huisje en hebben gekozen voor een Bosch wasmachine. Is snel klaar en heeft veel programma's. Maakt weinig lawaai (incl. trilmat eronder) en staat op zolder. Makkelijke bediening. Helemaal tevreden!

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Makkelijk te bedienen
  • Doet wat hij moet doen!

sabi 14-07-2017 Product paar weken in bezit

wast goed schoon,spoelt goed, geluidloos,

vorige wasmachine heeft begeven, via consumenten bond test voor dit product gekozen ,tot nu toe bevalt het prima . al mijn andere huishoudelijke apparatuur is van Bosch zal nooit meer een ander merk kiezen . heb heel veel ellende gehad met de vorige van een ander merk vanaf het 1 dag hele slechte service ook.

Pluspunten

• spoelt goed
  • wast schoon
  • geluidloos

Minpunten

• geen hoge temp dan 60 graden
  • geen hand was
  • minder programas

Erik Boswinkel 09-07-2017 Product paar weken in bezit

Stil en goed!

Inmiddels een paar weken in gebruik, valt op hoe stil het apparaat is. Groot volume, fijne programma's (15 minuten programma heel erg fijn voor de snelle was). Wasresultaat is prima. Heerlijk die 1600 toeren.

• Volume 9kg
  • 15 minuten programma

Tom 30-06-2017

Syperstil!

Nog maar paar dagen in gebruik, wat ik kan vertellen is dat hij SUPERstil is! Verder heb ik nog geen oordeel over het ding.

A. Haans 28-06-2017 Product paar dagen in bezit

Vrij stil, gebruikvriendelijk en lekker groot

De wasmachine hadden we al een tijdje op het oog. Nu met de refund actie konden we niet meer wachten. Het is een mooie wasmachine die niet veel geluid maakt, lekker groot is voor bijv. vitrage. Zeer tevreden!!!!

Pluspunten

• Vrij stil
  • gebruikvriendelijk

Milton 27-06-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne en luxueuse wasmachine

Deze wasmachine is gemakkelijk in gebruik door de duidelijke aanwijzingen op het apparaat. Je kunt gemakkelijk wasprogramma's kiezen zonder alles op te zoeken in de handleiding. De wasmachine heeft een handige weeg-functie waarbij op een scherm wordt aangegeven hoeveel kilo wasgoed er in de trommel zit en of je de max al hebt bereikt . Daarnaast heeft de wasmachine ook een grote vulopening waardoor de was er makkelijk in kan. Ideaal als je bergen was hebt die je snel kwijt wilt in de trommel. Door de 1600 toeren komt de was er heel droog uit. Dit was voor ons in ieder geval een heel belangrijk punt. Het apparaat werkt absoluut zoals verwacht en heeft een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ik raad het apparaat aan.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • weegfunctie
  • grote vulopening
  • 1600 toeren droge was
  • prijs-kwaliteitsverhouding

Minpunten

• groot apparaat voor kleine wasruimtes

sibel 26-06-2017 Product paar maanden in bezit

Koelkast,

Ben pas verhuisd en voor mijn nieuwe woning heb ik gekozen voor het merk Bosch
Ik heb een Koelkast, droger wasmachine ,fornuis gekocht.

Ik was al bekend met het merk maar moest het zelf nog ervaren
Heb er geen spijt van raad het iedereen aan!

*service Super
*Werkt prima
*Instel mogelijkheid veel keuzes

Kortom ben er heel blij mee!

Pluspunten

• Instelling niet ingewikkeld
  • veel keuzes
  • snelle service

Minpunten

• Nog geen min-punt

Loes 26-06-2017 Product paar weken in bezit

Professionele wasmachine

Ik vind mijn wasmachine een aanwinst in ons huishouden. Wast erg goed schoon, past veel in en het menu is handig in gebruik. Bovendien is hij bijna geruisloos (ik moet goed kijken of hij wel aanstaat). Tot nu toe ben ik erg tevreden.

H. Venema 15-06-2017 Product paar weken in bezit

Fantastische gezinswasmachine

Deze grote wasmachine (9kg !!) werd door de Consumentenbond als beste getest, dit gaf de doorslag voor de keuze.
We kunnen inmiddels rustig vaststellen dat de Consumentenbond groot gelijk heeft.
De machine is zo stil dat we bij de eerste paar keer gebruiken zelfs meerdere malen gecontroleerd hebben of de machine het nog wel deed 🙂 Maar het belangrijkste is dat de was goed schoon uit de machine komt!

Klein minpuntje: als je vaker dan 2 keer tijdens een programma was wilt toevoegen kan de machine een storing geven.

Pluspunten

• Grote trommel voor 9kg wasgoed
  • Geschikt voor grotere gezinnen 3+ kinderen
  • Koolborstelloze motor
  • Bijzonder stil
  • Goed wasresultaat

Minpunten

• Was toevoegen niet onbeperkt

Samantha Bartels 14-06-2017 Product paar weken in bezit

Fijne wasmachine met veel mogelijkheden

Een hele fijne wasmachine, lekker stil, veel mogelijkheden en fijn dat hij de was weegt. Tevens is hij makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Wegen van de was
  • Mooie programma's
  • Speedperfect

johnnie 11-06-2017 Product paar weken in bezit

grote trommel

Mooie grote trommel stuk stiller dan onze samsung van 4 jaar oud.
Eerste indruk is goed nu hopen dat deze het langer mee gaat dan 5 jaar.

Michiel 05-06-2017 Product paar weken in bezit

Wasmachine Bosch way32541NL

Wij hebben de wasmachine gekocht nadat onze vorige machine kuren begon te vertonen en we zijn dolblij met de nieuwe Bosch. Hij wast zeer schoon, veel inhoud er kan wel 9 kilo in en is zeer stil. De aanduiding hoeveel kilo de wasmachine kan dragen per was programma is heel handig.

Pluspunten

• zeer stil
  • wast heel schoon
  • gewicht aanduiding
  • grote inhoud

Neli 05-06-2017 Product paar weken in bezit

goede wasmachine

het doet wat het belooft
ik ben helemaal tevreden met mijn nieuwe aanwinst.
ook best stil en zuinig en een grote trommel