Miele WSG663 WCS TDos&9kg

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WSG663 WCS TDos&9kg op Kieskeurig.be.

Nynke 24-04-2020

Goede wasmachine

Geschreven voor: Miele WSG663 WCS TDos&9kg

Het is een mooie en stille wasmachine.
Door de twindos is er geen wasmiddel nodig en de was wordt goed schoon en ruikt lekker.
Ook op het korte programma is alles goed schoon.
Witte was wordt weer helemaal wit.

• Schone was
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Gewone programma’s duren vrij lang

Greet 20-04-2020

Fijne stille energiezuinige wasmachine

Geschreven voor: Miele WSG663 WCS TDos&9kg

Deze wasmachine voldoet na 4 weken gebruik uitstekend aan mijn verwachtingen .
Miele bevalt mij tot nu toe altijd het beste , en gaat veel langer mee dan andere wasmachines is mijn ervaring .
De grote trommel van 9kg is heel praktisch omdat je dan de was op kan sparen en allemaal tegelijk kan wassen , tevens zit er een programma op waarmee je kleine niet zo vieze wasjes kan draaien voor als je snel iets weer schoon wil hebben en nog geen trommel vol hebt liggen .
De wasmachine is een stuk stiller en energiezuiniger dan die ik hiervoor had , die was dan ook al weer 10 jaar oud .
Je kan de wasmachine gebruiken met wasmiddel van MIELE de zogenaamde Twindos dat zijn 2 grote reservoirs die je in de wasmachine schuift .( eerste volle verpakkingen zijn bij de wasmachine meegeleverd ) Ik was eerst een beetje huiverig om dat wasmiddel te gaan gebruiken want ik ben gewend aan mijn eigen wasmiddel , die je overigens ook gewoon kan blijven gebruiken als je twindos uit zet . Maar om de machine goed te kunnen beoordelen toch maar gaan gebruiken eerst met de witte was , de kwam er uitstekend schoon en niet gekreukt uit niet overdreven geurend ofzo , gewoon goed .
Toen de bonte was gaan proberen en al met al een goed resultaat , de machine doseert precies het wasmiddel dat nodig is voor jouw wasbeurt op dat moment . Er zijn enorm veel verschillende programma,s in te stellen en de bediening spreekt voor zich , niet heel ingewikkeld allemaal . Verder kan je de wasmachine koppelen met een app op je telefoon zodat je kan zien wanneer de was klaar is en je krijgt dan ook een seintje wanneer die klaar is , tevens piept de machine een aantal keer als hij klaar is .
Op de app is ook bij te houden hoeveel wasmiddel nog voorradig is in de machine zonder dat je die reservoirs eruit hoeft te halen.
Al met al een fijne wasmachine die goed schoon wast met allerlei praktische snufjes .

Pluspunten

• Vrij stil
  • Goed schoon
  • Niet kreukelig

sproetje 10-04-2020

een mooie en ruime wasmachine

Geschreven voor: Miele WSG663 WCS TDos&9kg

Wat een goede wasmachine zeg.
Alle was ruikt heerlijk met de meegeleverde twindos. Zo gebruik je nooit teveel waspoeder.
Hij past ook de tijd aan als je minder was er in doet dan het maximale, dat kan wel een uur schelen. erg milieu vriendelijk.
De was komt er ook erg schoon uit. De programma's zijn ruim en makkelijk te gebruiken.
We hebben hem nu bijna 2 weken en zijn zeer tevreden en zeker het geld waard.

Pluspunten: geluid; past tijd aan was; grote opening

Pluspunten

• past tijd aan was
  • geluid
  • handige extra funkties

LovelyBlue 10-04-2020

Top wasmachine

Geschreven voor: Miele WSG663 WCS TDos&9kg

Omdat in ons gezin de wasmachine nooit stil staat, is deze Miele wasmachine bijna onmisbaar in ons huishouden.
Zeker omdat je 9 kg was kunt draaien. Maar wat helemaal top is dat je die vergeten sok gewoon er nog bij kunt gooien als de was al draait.
De machine heeft het twindos systeem. Dat wil zeggen dat hij zelf zijn wasmiddel doseert. Je plaats de Miele pakken met wasmiddel onderin je wasmachine en je kiest op je display wit of bonte was, licht, normaal of sterk vervuild en je hoeft niks meer toe te voegen.
Geen idee hoe lang de pakken met wasmiddel meegaan maar je gebruikt een stuk minder ervan dan normaal wasmiddel.
Wat ook heel fijn is dat de wasmachine zo stil is. Dat is fijn als je hem instelt om vroeg in de morgen te starten.
Het enige nadeel is dat je niet in één oogopslag kunt zien hoe lang je programma nog draait. Daarvoor moet je het display aanraken.

Pluspunten

• Twindos systeem
  • 9 kg inhoud
  • Tussentijds bijvullen

Minpunten

• Resttijd niet af te lezen

Marian 09-04-2020

Grote wasmachine, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Miele WSG663 WCS TDos&9kg

Onze oude wasmachine was na 15 jaar aan vervanging toe, dit was een Miele en die was goed bevallen, dus wilden we graag weer een Miele.

Pluspunten

• Grote trommelinhoud
  • Te gebruiken via app
  • Twindos systeem erg makkelijk
  • Veel verschillende programma’s
  • Maakt niet veel geluid

Minpunten

• Twindos systeem is duur
  • Lange duur programma’s
  • Blijft piepen als de was klaar is