Miele WED335 WPS PWash&8kg

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WED335 WPS PWash&8kg op Kieskeurig.be.

Denise 23-03-2020

Prachtige wasmachine

Geschreven voor: Miele WED335 WPS PWash&8kg

Wat een ontzettend mooie wasmachine is dit. Eigenlijk gaat er toch niets boven een Miele. Allereerst ziet en voelt de wasmachine heel solide aan. De installatie verloopt erg soepel, binnen 5 minuten kan je aan de slag. De wasmogelijkheden zijn er in overvloed. Voor elk soort was wat je draait is er wel iets te vinden. Mijn absolute voorkeur gaat uit naar de Quickpowerwash functie. Dit programma duurt ongeveer 49 minuutjes en je kleding of beddengoed komt er heerlijk schoon en goed gecentrifugeerd uit. Bij mijn vorige wasmachine duurde eenzelfde programma minimaal 2 uur en was bij lange na niet zo schoon als bij deze Miele.

De belading van 8kg is meer dan genoeg voor een huishouden van 4. Daarnaast vind ik het heel fijn dat deze wasmachine je de mogelijkheid biedt om halverwege het wasprogramma nog even snel wat was erbij te doen. Ik ben zo iemand die na het starten van het wasprogramma erachter komt dat er toch nog 1 of 2 stuks bij hadden gekund, en dat kan dus mooi met deze feature! De trommel van de wasmachine is naast de flinke belading ook nog is heel vriendelijk voor ook de allerfijnste blousejes en truitjes, ik merk zelfs dat ik hierdoor veel makkelijker dit soort items was.

Naast dat de wasmachine doet wat hij moet doen en dat is alles heerlijk schoon wassen ben ik zeer tevreden over de hoeveelheid geluid die hij maakt of eigenlijk het gebrek aan geluid want wat is deze wasmachine ongelofelijk stil. Wij wonen zelf in een oud appartement bij het centrifugeren van de vorige wasmachine ging het hele huis tekeer maar bij deze vroegen wij ons de eerste keer af of hij wel had gecentrifugeerd zo stil was het, en hij had het toch echt gedaan. Weinig trillingen en weinig geluid.

Kortom ben je op zoek naar een degelijke wasmachine met intelligente functies die zowel qua belading en geluidsniveau als het schoonmaken van de was op en top is, look no further, dit is de wasmachine voor jouw!

Pluspunten

• Super schoon
  • 8 kg belading
  • Erg stil
  • Quick power wash
  • Bijvullen halverwege de wasbeurt

ilse 20-03-2020

gebruiksvriendelijke Miele WED335 WPS wasmachine

Geschreven voor: Miele WED335 WPS PWash&8kg

Sinds een paar weken gebruik ik de Miele WED335 WPS om de kleding van mijn gezin te wassen. Er zitten verschillende functies op voor verschillend wasgoed. Zo word bijvoorbeeld de mountainbikekleding, die erg onder de modder zit, goed schoon met de functie fijnwas in combinatie met voorwassen. Verder ben ik zeer blij met de QuickPowerWash wasprogramma. De kleding is echt schoon en fris binnen een uur. Het enige nadeel vind ik dat je lang moet wachten als je was wil toevoegen als het wasprogramma al een tijdje draait. Het afpompen kan soms 15 minuten duren als het niet langer is. Ik begrijp dat het even kan duren voor het water uit de wasmachine is maar dat had voor mij wel sneller gemogen. De Miele WED335 is energie zuinig en dat vind ik voor de dag van vandaag erg belangrijk. Als ik op die manier een steentje kan bijdragen aan het milieu dan raad ik zeker deze Miele aan. Ik draai per week toch aardig wat wasjes weg.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • energiezuinig
  • je kan 8 kg was per keer wassen
  • praktische functies voor verschillend wasgoed

Minpunten

• extra was toevoegen tijdens programma kost tijd
  • geen wasmachine met wifi

Belinda 20-03-2020

Miele WED335 WPS PWash&8kg

Geschreven voor: Miele WED335 WPS PWash&8kg

Deze wasmachine mocht ik testen via Reviewclub.
Het is een fijne compacte machine.je kunt hem beladen tot 8 kilo.deze machine heeft de mogelijkheid om tussendoor was bij te vullen.ik had niet verwacht dat ik dat zo vaak zou gaan gebruiken.maar het is echt ideaal, ik vergeet nog wel eens een of twee items en dat kun je dan nog extra toevoegen.dit is echt een mega pluspunt!ook de diverse wasprogramma’s zijn zeer fijn, maar vooral het Express 20 en het QuickPowerWash wasprogramma is heel erg handig.Even snel een klein wasje draaien is nu zo gebeurd.verder is hij heel gemakkelijk in het gebruik.de 8 kilo wasgoed is voldoende.ik kan er een dekbed in wassen daar is plek genoeg voor.ik ben op zoek naar een nieuwe wasmachine en omdat ik deze mochten testen maakt dit de keuze een stuk makkelijker.ik zou deze Miele wasmachine met extra tussendoor vul optie dan ook zeer zeker aanbevelen

Pluspunten

• 8 kilo belading
  • Mogelijkheid om tussendoor was bij te vullen
  • Maakt bijna geen geluid

Minpunten

• Heb ik nog niet ondekt