Samsung WF70F5E5Q4W/EN - Reviews

A+++
Geluidsniveau centrifugeren
79 dB

Amaris 04-03-2016 Product half jaar in bezit

Mijn vorige review was niet zo positief, er moest na een paar maanden al een monteur bij komen en ik vreesde het ergste. Maar gelukkig! De knal die ik hoorde was het afbreken van een stukje van het contragewicht. Het rare geluid daarna was het resoneren van stukjes beton op de ijzeren vloerplaat. De stukjes zijn verwijderd, en alles is weer perfect!

Amaris 14-11-2015 Product half jaar in bezit

6,6
In april deze wasmachine gekocht. Tot nu toe deed hij het prima. Vandaag echter een knal alsof er iets afbrak en nu maakt hij een raar geluid. Monteur kan er dus bij komen... had wel meer verwacht dan na 7 maanden al problemen.

v.lagrouw 23-05-2015 Product kwartaal in bezit

Ik heb de machine 2 maanden en hij bevalt erg goed ,de duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen.
Hiervoor hadden wij 15 jaar een miele en het verschil in materiaal is wel behoorlijk , de samsung is veel lichter door veel gebruik te maken van plastic.
Hij is wel in 2 maanden 150 euro in prijs gestegen, meer zelfs want ik kocht hem bij bcc voor 379 euro

Mvdo2 28-03-2015 Product paar dagen in bezit

Een hele fijne wasmachine. Makkelijke bediening met goede programma's. Goede aankoop waar we zeker geen spijt van hebben!

Hanneke1987 28-02-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat, veel keuze uit wasprogramma's met duidelijke omschrijving, makkelijk in gebruik.
Aanrader!

go with the flow 24-02-2015 Product paar weken in bezit

Een vooral geluidsvriendelijke wasmachine, hij staat bij ons in de bijkeuken maar onze huiskamer grenst hieraan kunnen gewoon televisie kijken op normaal geluidsniveau, duidelijke display ben hem nog verder aan het uitproberen! ben zeer tevreden.

San396491 19-02-2015 Product maand in bezit

is zachtjes, en de was ruikt heerlijk als de wasmachine klaar is. Gebruiksvriendelijk apparaat, duidelijk systeem en hij speelt een leuk liedje als de was klaar is.

martin verwoert 17-02-2015 Product paar weken in bezit

voor het geld wast ie fantastisch!
hij ziet erg mooi uit voordeel grote deur opening
je kunt er kleine wasjes meedraaien erg zuinig.
ook leuk een app. erbij voor evt. storing kun je zien wat er aan de hand is

samsung1987 13-02-2015 Product paar dagen in bezit

De samsung is zeer overzichtelijk en gemakkelijk in het gebruik. Hij heeft verschillende programma's die allemaal weer anders op te bouwen zijn door door het menu te gaan. Erg handig.
Hij is zeer stil tijdens het wassen.

bergsmascheffer 11-02-2015 Product paar dagen in bezit

Erg mooie en goede machine. Zeer goede prijskwaliteit verhouding. Goed wasresultaat. Makkelijk bedienbaar. Een kind kan de was doen!

ArjenG 11-02-2015 Product paar weken in bezit

Makkelijk in te stellen, mooi apparaat, zuinig met energie de machine gaat uit als hij klaar is, super tevreden.

ronseb1506 11-02-2015 Product paar dagen in bezit

Wasmachine ziet er goed en mooi uit. Wasresultaat is erg goed. En de machine is stil, erg stil!
Over duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, heb hem pas in bezit.
Samsung is gemakkelijk te bedienen en display is overzichtelijk.
Kortom: prima koop!

lor789 11-02-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Doordat de Eco Bubble koud wast, is hij erg duurzaam. Naast dat de wasmachine erg fijn in gebruik is, ziet hij er ook nog eens mooi uit. Het wordt zo een plezier om te wassen!

Dennie11 09-02-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi model, handig in gebruik. Ik kan hier alleen maar tevreden over zijn. Handig is dat de wasmachine bij einde programma zelf uitgaat.

Natasja en Lance 07-02-2015 Product paar weken in bezit

Machine voldoet aan al mijn verwachtingen, de moderne uitstraling geeft een apart sfeertje. Mijn zoon(8) en ik kijken graag naar de display.

mvm71 06-02-2015 Product paar weken in bezit

De wasmachine is erg stil. Wast prima.
Nadeel is wel dat je goede oren moet hebben om et horen dat hij klaar is. Het melodietje is aan de zachte kant.
Verder is er niet echt een goed kort was programma.
Maar verder is de speciale trommel erg fijn. Deze zorgt er voor dat je was niet beschadigd. En natuurlijk de eco bubble methode die er voor zorgt dat je was beter en sneller schoon wordt.

josboeboo 06-02-2015 Product paar weken in bezit

Voor zover mogelijk in deze korte tijd, prachtig ogende wasmachine. Geluid valt mee. Wasresultaat voor de keren dat ik hem gebruikt heb, uitstekend!

Andi102 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

Deze samsung wasmachine nu een aantal dagen in bezit en een aantal wasjes gedraaid. De wasmachine is stil en het programma kiezen werkt heel makkelijk. Het display geeft alles heel duidelijk aan. Temperatuur is aan te passen, ook al geeft het programma bijv. 40 graden aan.
Ik ben heel blij met deze aankoop.

natasschaa 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

Nu net 2 wasjes gedraaid, maar mooi vormgegeven en stille wasmachine waar de was heerlijk ruikend uit komt.
Tevens een mooie trommel.
De mogelijkheden die erop zitten zijn er erg veel en wat ik ervan gezien heb zal ik er van veel gebruik maken.
Al met al erg blij met mijn aankoop.

MrG 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat dat precies doet wat men belooft. En dat is was schoonmaken.
Veel mogelijkheden tegen een scherpe prijs.