Samsung WF70F5E5P4W - Reviews

74 dB

8,9

CHavers 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie stille wasmachine

Mooie bijzonder stille wasmachine die goed oogt maar ook heel gemakkelijk te bedienen is ondanks het zeer ruime programma aanbod.

Pluspunten

• veel programma's
  • makkelijk te bedienen

Rudie en Jet 19-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Nu ruim 1 jaar in gebruik : 2 grote storingen

5,6
Wassen gaat goed. Mogelijkheden lijken ruim maar sommige combinaties zijn niet mogelijk. Gebruiksgemak valt tegen. Vaak boekje nodig. Vormgeving is wat je mag verwachten.

Nu 2 grote storing in 14 maanden. Eerst printplaat kapot. Is na een week vervangen. Nu weer ratel geluiden. Monteur komt binnenkort. Mijn oude was meer dan 12 jaar probleemloos en stiller. Beetje jammer.

Koopjes 10-01-2016 Product half jaar in bezit

1,8
Ding nu een half jaar staan blijft een ramp helaas heeft de winkel deze speciaal voor mij besteld dus kan er niets mee. (Ander model wilde ik maar deze moest ook goed zijn vertrouwde op hun)
Al contact gehad met samsung de bekende dingen als oplossing gekregen
Maar die al standaard gedaan.
Winkel komt ook wrl elke keer met oplossingen denkt wel mee maar het helpt niets!!

Niet fris ruikende was, was komt er nat uit zou dat beddegoed zijn maak ik nu dixht voordat het erin gaat maar dan nog en ook met andere was.
Andere programmas geprobeerd. Minder was erin maar dat moet toh ook niet de bedoeling zijn.

Het zou een eco bubble moeten zijn heb er nog nooit gebruik van gemaakt was alleen maar de 60gr katoen want dat zou moeten helpen...niet dus!

Nu al week lang dat de was blijft staan op 9minuten al een paar keer open gedaan was eruit weer erin niets helpt. Filter schoon enzv

Elke 2weken trommelreiniging filter schoonmaken met heet water door wasbakje enzv enzv
Totaal een ramp deze beter gewoon goedkoop ding kunnen halen.
Dacht met dese een nieuwr gaat weer mooi jaren mee enzv wat een miskoop niet aan te raden!!

Michael37 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
Duurzaamheid niet erg lang denk ik. Overrigens ik hem zelf ook. De automaat heeft veel plastic en blik en een gepoedercoate buitenkant op een stukje emaille aan de voorbaat na, en er zitten veel scherpe randen aan. Maar verder een uitstekende wasautomaat die alles goed doet. Fijne stofzuiger er bij cadeau! Ik hoop dat hij lang meegaat.

paul 06-11-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
na de uitleg van de verkoper over de zuinigheid en het gebruik waren we om, er zijn dan toch nog mensen die er echt verstand van hebben, hij is keurig geplaatst en getest, oke.

tinoz 07-04-2015 Product paar weken in bezit

6,2
Nadat mijn fijne 16 jaar oude AEG wasmachine het begeven had heb ik wat anders geprobeerd en een Samsung gekocht. Hij ziet er erg goed uit en maakt iets minder lawaai dan mijn AEG deed. Ook minder waspoeder nodig. Ik ben er nog niet heel tevreden over, omdat je te weinig controle hebt over de machine. Het niet-kreuken programma voor beddengoed met 800 toeren is ronduit dramatisch te noemen, de was komt er zeiknat uit en hij was 3 uur bezig! Vervolgens het natte beddengoed met 1400 toeren centrifuge programma gekozen. Zou 13 minuten moeten duren...vervolgens na 9 minuten blijft hij een half uur op 9 minuten staan...heel vervelend. Vervolgens komt de was er alsnog kletsnat uit. Blijkt dat de Samsung computer het (waarschijnlijk??) iets teveel gewicht vond(?), dus dan laat hij je een uur wachten voor niets. Bedenk wel dat het eerste programma normaal gedraaid had zonder waarschuwing. Deze wasmachine heeft een eigen wil. Gewoon ff snel centrifugeren zit er niet in, dat bepaalt hij zelf! Ik had achteraf liever een AEG genomen, ondanks de mooie looks.

Familie3062 29-03-2015 Product paar weken in bezit

Super wasmachine. Mooie vormgeving, veel mogelijkheden, was zuinig en stil. Hele familie is er blij mee!

Henk2526 27-03-2015 Product kwartaal in bezit

9,6
Super handig om te gebruiken. Geen geluid, duurt niet te lang en je kunt er veel mee! Ook is het lekker ruim!

PATRICIA235678 19-03-2015 Product maand in bezit

DE WAS RUIKT HEERLIJK EN HEEFT EEN LEUK GELUID ALS WAS KLAAR IS.
WASMACHINE GAAT VANZELF UIT NA WASBEURT.

Fien60 16-03-2015 Product paar weken in bezit

mooie machine met voldoende mogelijkheden en prima wasresultaat voor deze prijs. Cenrifugeren maakt meer geluid dan ik verwachtte maar was komt en goed droog uit.

RCvalk 06-03-2015 Product maand in bezit

de wasmachine wast echt super!! heel schoon en is makkelijk in gebruik. design is ook mooi. Ook de droger van Samsung is heel goed!

Mwouters 05-03-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne wasmachine, eenvoudig in gebruik en duurzaam. Extra fijn is dat op het scherm , wanneer je een wasprogramma kiest, duidelijke informatie staat over wat het programma inhoudt zoals het aantal graden en toeren. De wasmachine is daarnaast erg stil.

Karinnetje895 05-03-2015 Product maand in bezit

Ben echt tevreden over deze machine. een aanrader!Alleen het muziekje bij "wasmachine klaar" ben ik niet zo over te spreken, maar dat kan je ook uitzetten. Goede wasmachine

sophiaharrewar 28-02-2015 Product paar weken in bezit

hij is makkelijk in gebruik en de was komt er mooi schoon uit. er zijn veel verschillende programmas die je zelf kunt instellen. ik ben dik tevreden.

Piet145168 26-02-2015 Product paar weken in bezit

Een enorm gebruiksvriendelijke machine die doet wat hij moet doen, keuren wassen, en ook nog energie zuinig!

tutte 25-02-2015 Product paar dagen in bezit

Goede wasmachine! Wast goed en er zitten veel functies op. Wast erg schoon ook met 30 graden. Maakt weinig geluid met centrifugeren.

Versteegden 24-02-2015 Product paar dagen in bezit

deze wasmachine hebben we een paar weken geleden aangeschaft, en sinds dien in gebruik sinds we maar met 2e zijn is de laadcapaciteit meer als voldoende en hij wast zeer goed, de prijs is ook netjes voor een machine met de functies die er op zitten.

DannyC1974 24-02-2015 Product paar weken in bezit

Bijna geruisloze machine, wast perfect en is gebruiksvriendelijk!
Ruime trommel, veel verschillende wasprogramma's.

Beekie 86 24-02-2015 Product paar weken in bezit

Een leuk uitziende wasmachine die voldoet aan de eisen en prijstechnisch ook prima in orde is.
Was machine gaat van zelf uit na elke was beurt, men hoeft dus niet bank te zijn dat deze aan blijft staan als de was klaar is.
Verder zit er ook een timmer op, dus men kan elke gewenst moment van de dag de wasmachine aan laten gaan.

Kelly Schering 23-02-2015 Product paar dagen in bezit

Een geweldige machine met een goed verbruik. Ben er nu al super blij mee!! Heerlijk dat ook een koude draai was goed schoon wordt.