AEG L6FBNR1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L6FBNR1 op Kieskeurig.be.

Ruth 27-08-2020

Tijd programma te lang en veel lawaai bij centrifugeren

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Wasmachine bepaald zelf de duur van het katoen programma, soms staat de tijd op 1.30 en dan duurt het toch nog 3 uur, soms start een programma met een nog niet eens volle trommel en dan duurt het ook 3 uur, zelfs als je tijd besparen gebruikt bepaald de wasmachine zelf hoe lang hij er over doet.
Ook het geluid van het centrifugeren is veel te hard, de ene keer gaat het goed, de andere keer is het veel te hard, hou je een hand op de wasmachine dan is het geluid direct veel zachter, je kunt dus niet echt de machine in de nacht/ochtend laten draaien.
Als we beide "problemen" hadden geweten dan hadden we deze niet gekozen.
Overigens wast de machine goed en tijdens het wassen is hij wel vrij stil.

Pluspunten

• Wast goed

Minpunten

• Maakt veel geluid bij centrifugeren
  • Machine bepaalt zelf tijdsduur

samantha 04-10-2021

Wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Mooi apparaat. Fijn dat hij stil is en dat hij zijn tijd aanpast aan de hoeveelheid was wat er in de trommel zit.

stein 29-09-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Hij is vrij stil en doet wat hij hoort te doen. Hij houd rekening met hoeveel was je erin doet, met minder was doet hij er minder lang over. Betekent wel dat het niet altijd te voorspellen is hoelang hij er over doet. Want pas na een tijd draaien springt de tijd terug.

Joshua62 27-09-2021

Mooie machine, maar..

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Wij hebben afgelopen vrijdag deze prachtige machine gekocht. En niks dan lof, de was komt er redelijk droog uit na 1600 tieten draaien.
Maar......waarom moet er onder de display een (reclame)sticker geplakt zitten van Dove/Ariel. De lijmrestten zijn niet te verwijderen ook niet met stickerverwijderaar...jammer!

Huub 22-09-2021

Degelijk en eenvoudig

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Het is een degelijk apparaat. Nadat de voorganger (Öko Lavamat) na meer als 20 jaar te veel herrie maakte, hebben we weer voor AEG gekozen. En het is wederom een hele stille, snelle machine. Of hij zuinig(er) is weet ij (nog) niet. Top aankoop!

Elly 19-09-2021

Dik tevreden

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Mooie machine. Makkelijk te bedienen. Resttijd indicatie wat ik echt een pluspunt vind. En lekker stil. Ook fijn voor even een kort wasje tussen door. Kortom dik tevreden.

Steef 29-08-2021

Hele fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Fijne wasmachine, lekker stil en touchscreen. Wat me het meest aanspreekt is de design van de wasmachine en hoe makkelijk hij in gebruik is ondanks vele functies

Maria 26-08-2021

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Zeer tevreden met deze wasmachine. Na 13jaar kreeg mijn oude aeg wat kuren dus op zoek gegaan naar een nieuwe. Deze heeft alles wat ik graag wilde. Veel mogelijkheden en eenvoudige bediening. Is fijn dat de wasmachine het programma aanpast als je een kleinere lading wil wassen. Hij is stil en heeft een groot en duidelijk display. Zal zeker ook een stuk zuiniger zijn dan de oude. Hoop weer op vele jaren wasplezier.

Babet 17-08-2021

Zeer stille machine

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Wasmachine centrifugeert ontzettend stil op 1600 toeren. Mooi schone was en zuinig met wasmiddel. Behoorlijke vooruitgang op de vorige wasmachine.

Pepijn 08-08-2021

Miele, er is geen betere? Jawel AEG!

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Ik kan heel kort zijn over de wasmachine. Hij wast gewoon goed, de was is super fris en de wasprogramma's zijn fijn. Ook de zeer korte was van 20 minuten. Verder is de wasmachine stil en doet alles perfect. Ik ben altijd gewend een Miele wasmachine te hebben en deze doet alles hetzelfde maar dan voor minder geld. Dus mijn toekomstige keus zal AEG blijven.

J.C.M. 15-06-2021

AEG Pro Sence

Prima wasmachine.
Wast al ruim een maand en voldoet aan alle verwachtingen. Daarbij is de machine behoorlijk stil qua geluid.

Ladybird 28-05-2021

Kwaliteit voor een goede prijs

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Deze wasmachine functioneert zeer goed. Is ook stil. Dus 's nachts wassen is geen probleem. De was wordt goed schoon, ook op lage temperaturen. Centrifugeren kan tot 1600 toeren. De droogcyclus in de droger is hierdoor korter ten opzichte van de vorige wasmachine (tot 1400 toeren). Ondanks de vulcapaciteit van 8 kg zijn de afmetingen van de wasmachine normaal. Was voor ons een pré, in verband met beperkte ruimte.

MvS 27-05-2021

Goed product

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Fijn wasmachine met verschillende standen. Waterstop is een pluspunt. Het muziekje als de machine klaar is, vind ik irritant, maar dat kan ik misschien nog wel uitzetten :)

Ben 05-05-2021

een top machine

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Een hele fijne wasmachine, precies wat ik er van verwacht had. Er kan een hoop tegelijk in en is erg stil tijdens het draaien op 1600 toeren. Met de functie centrifugeren is de was goed droog, ook op een kort wasprogramma. kortom een top machine en waar voor je geld.

Claudia 16-04-2021

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Dit is een geweldig apparaat muisstil
Kan lekker veel in de trommel
Machine clean 1x per 3 maanden is voor het behoud van je wasmachine

Jeannet 20-03-2021

Mijn was wordt vertroeteld

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Dir wordt mijn 3e AEG wasmachine in 40 jaar (dus 20 jaar per machine). Ik gebruik hem nu een maand. Het is even wennen aan de trommel die 8 kg droge was tegelijk zegt te kunnen verwerken, maar meestal maar 3 kg was accepteert voor het beste was- en droogresultaat. Maar het resultaat is een heerlijk schone was! Het apparaat is niet opvallend groter dan mijn vorige met een trommel voor 5 kg was. De bediening d.m.v. tiptoetsen had ik snel onder de knie.

DD 08-03-2021

Toppertje dit!

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Op aanraden van ouders en schoonzus een AEG gekocht. Ik heb de wasmachine nu 2 maanden in gebruik en ben helemaal tevreden! Zover stiller, en dat ondanks de houten vloer waar hij op staat (uiteraard wel extra geluiddempende doppen onder de pootjes gedaan), dan mijn oude machine! Makkelijk te bedienen en de was heerlijk schoon en fris! Trommelinhoud is helemaal perfect (8 kilo) voor ons gezin met twee volwassenen en 2 kinderen. Blij mee!

Jeffrey 03-03-2021

Goede machine

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Doet wat t moet doen en doet t een stuk stiller dan de oude machine, in t begin twijfelde ik zelfs of die wel aan stond. Enige moment dat ik m echt hoor is als die 1600 toeren draait en zelfs dan is t niet storend. De droger hoeft ook amper aan omdat de kleren en behoorlijk droog uitkomen, kan het apparaat zeker aanraden.

willemien 16-02-2021

zeer tevreden

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

zeer fijne wasmachine in gebruik ook in bediening alles is duidelijk , was stukken schoner dan onze whirpool die een keer zo duur is en na 2.5 jaar als de kapot is. mijn vrouw is zeer tevreden over het aparaat en zoals gezegd een tevreden vrouw is een tevreden man

Pp 09-02-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Fijne wasmachine die gemakkelijk is in het kiezen van het juiste wasprogramma. Handig om de tijd te kunnen aanpassen, zodat ook een snelle was mogelijk is. Grote wassen gaan met gemak. Bij volle belading zeer stil op 1600 toeren.