AEG L6FBNR1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L6FBNR1 op Kieskeurig.be.

Ruth 27-08-2020

Tijd programma te lang en veel lawaai bij centrifugeren

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Wasmachine bepaald zelf de duur van het katoen programma, soms staat de tijd op 1.30 en dan duurt het toch nog 3 uur, soms start een programma met een nog niet eens volle trommel en dan duurt het ook 3 uur, zelfs als je tijd besparen gebruikt bepaald de wasmachine zelf hoe lang hij er over doet.
Ook het geluid van het centrifugeren is veel te hard, de ene keer gaat het goed, de andere keer is het veel te hard, hou je een hand op de wasmachine dan is het geluid direct veel zachter, je kunt dus niet echt de machine in de nacht/ochtend laten draaien.
Als we beide "problemen" hadden geweten dan hadden we deze niet gekozen.
Overigens wast de machine goed en tijdens het wassen is hij wel vrij stil.

Pluspunten

• Wast goed

Minpunten

• Maakt veel geluid bij centrifugeren
  • Machine bepaalt zelf tijdsduur

Jeannet 20-03-2021

Mijn was wordt vertroeteld

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Dir wordt mijn 3e AEG wasmachine in 40 jaar (dus 20 jaar per machine). Ik gebruik hem nu een maand. Het is even wennen aan de trommel die 8 kg droge was tegelijk zegt te kunnen verwerken, maar meestal maar 3 kg was accepteert voor het beste was- en droogresultaat. Maar het resultaat is een heerlijk schone was! Het apparaat is niet opvallend groter dan mijn vorige met een trommel voor 5 kg was. De bediening d.m.v. tiptoetsen had ik snel onder de knie.

DD 08-03-2021

Toppertje dit!

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Op aanraden van ouders en schoonzus een AEG gekocht. Ik heb de wasmachine nu 2 maanden in gebruik en ben helemaal tevreden! Zover stiller, en dat ondanks de houten vloer waar hij op staat (uiteraard wel extra geluiddempende doppen onder de pootjes gedaan), dan mijn oude machine! Makkelijk te bedienen en de was heerlijk schoon en fris! Trommelinhoud is helemaal perfect (8 kilo) voor ons gezin met twee volwassenen en 2 kinderen. Blij mee!

Jeffrey 03-03-2021

Goede machine

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Doet wat t moet doen en doet t een stuk stiller dan de oude machine, in t begin twijfelde ik zelfs of die wel aan stond. Enige moment dat ik m echt hoor is als die 1600 toeren draait en zelfs dan is t niet storend. De droger hoeft ook amper aan omdat de kleren en behoorlijk droog uitkomen, kan het apparaat zeker aanraden.

willemien 16-02-2021

zeer tevreden

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

zeer fijne wasmachine in gebruik ook in bediening alles is duidelijk , was stukken schoner dan onze whirpool die een keer zo duur is en na 2.5 jaar als de kapot is. mijn vrouw is zeer tevreden over het aparaat en zoals gezegd een tevreden vrouw is een tevreden man

Pp 09-02-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Fijne wasmachine die gemakkelijk is in het kiezen van het juiste wasprogramma. Handig om de tijd te kunnen aanpassen, zodat ook een snelle was mogelijk is. Grote wassen gaan met gemak. Bij volle belading zeer stil op 1600 toeren.

Brondijk 01-02-2021

Degelijk en veelzijdig apparaat

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

De wasmachine ziet er degelijk uit en de vormgeving is mooi. De display is groot en er wordt veel informatie getoond. De deuropening is groot. De bediening is eenvoudig. Het heeft alle programma's die ik nodig ben. Hij maakt zeer weinig lawaai en de droging bij 1600 tpm is uitstekend. Onze wasdroger is daardoor veel sneller klaar. Een indicatie van de nog benodigde wastijd wordt weergeven en er is 20 uur startuitstel mogelijk. Het energie- en waterverbruik is laag. Over de kwaliteit op de lange duur kan ik nu natuurlijk nog niet oordelen, maar gezien de reputatie van AEG heb ik daar alle vertrouwen in.

HansB 25-01-2021

Mooi design wasmachine.

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

De wasmachine is prettig in bediening. Zeer stil tijdens het wassen, je hoort de motor alleen licht zoemen en het klotsen van de was.
Dankzij de 1600 toeren centrifuge is het drogen in de condensdroger ook 20% eerder klaar dan bij onze vorige 1400 toeren machine.

lifke 21-01-2021

prima

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

mooie wasmachine met een grote vulopening.
zeer stil en makkelijke bediening.
ook handig is de tijd besparen functie

hans 05-01-2021

Hij doet wat je er van verwacht. Stil en schoon.

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Wasautomaat nu een maandje in gebruik. Hij doet precies wat je er van mag verwachten. De was is schoon. Meer valt er niet over te zeggen.

RvdW 10-12-2020

AEG goede prijs, goede kwaliteit

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Goede wasmachine en goede prijs! Sommige revieuws geven aan dat hij veel kabaal geeft met name bij centrifugeren. Dit valt echter reuze mee! Stiller als oude wasmachine.

Hansaman 18-10-2020

Fijn product

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

-Fijne wasmaschine en super stil door de nieuwste motor technologie.
-Design is prima van deze tijd.
-Was programma's worden lekker snel verwerkt met een zeer goed resultaat.
-Gemakkelijk te bedienen.

Patrick 07-10-2020

Mooie en degelijke wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Inmiddels heb ik deze wasmachine nu ongeveer 3 maanden. Naast dat de was er schoon en fris uit komt is de bediening simpel en duidelijk. Verder is de wasmachine erg still waardoor ik elk moment van de dag kan wassen. Verder vind ik hem er mooi uit zien.

johanheug 07-10-2020

alweer die was

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

mooi design , grote deur opening , programma met genoeg keuze , is lekker stil. ik heb hem nog niet zolang dus nog geen min punt ontdekken.

Zeeuwsmeisje 06-10-2020

Prima apparaat

Gebruiksvriendelijk, energiezuinig
Nadelen: startuitstel maar maximaal 1 uur en ecoprogramma duurt erg lang

Vincent 05-10-2020

Mooie wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Een mooi vormgegeven wasmachine. Makkelijk in gebruik met een diversiteit aan programma's. Is erg stil en wast goed schoon, ook op lage temperatuur.

Pjotr 03-10-2020

Klasse

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Goed en eenvoudig te gebruiken wasmachine. Weinig geluid. Eeh zeer goede prijs-prestatie verhouding.

PaJong 02-10-2020

Super stil en wast schoon

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Na 16 jaar horen wij geen wasmachine geluid meer. Gaan af en toe even kijken of hij wel zijn werk doet. Vooral de Eco stand was voor ons even wennen en de watermeter en KWH meter laten minder verbruik zien, SUPER MACHINE

Ben 01-10-2020

Witter dan wit

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

We hebben eindelijk geen vlekken en strepen meer in onze kleding dankzij deze nieuwe wasmachine! De wasmachine is heel handig te bedienen met veel handige snelprogramma’s. Ideaal dus! Het design is prima voor een wasmachine. Hij maakt een stuk minder kabaal dan onze vorige dus we zijn er erg blij mee. Bovendien zijn de korte wasprogramma’s heel fijn.

Nicoletta 27-09-2020

De prins onder onmisbaar witgoed

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

*Zorgzaam. Met z'n speciale trommel zodat Het wasgoed niet zo snel slijt met t wassen
*Attent wikt en weegt en kiest n zo kort mogelijke wastijd zodat jij niet op hem hoeft te wachten
*Verzorgd heeft z'n best gedaan om netjes voor de dag te komen