AEG L76675FL - Reviews

A+++
Geluidsniveau centrifugeren
77 dB

AK1979 13-07-2015 Product maand in bezit

Een erg fijne wasmachine! Wast goed schoon en was ruikt lekker fris.
Heb hem nu circa twee maanden, wasmachine is ook erg stil, je hoort hem bijna niet. Woon in een klein huis, waar de wasmachine naast mijn slaapkamer staat en heb er geen last van. Zelfs met centrifugeren erg stil.
Heeft erg veel programma's. Gebruik er zelf eigenlijk maar 3.
Kort programma van 20 of 30 minuten vind ik erg fijn, voor als je even snel wat wil wassen/opfrissen.
Ook start uitstel gebruik ik regelmatig, erg handig!

PvanM 28-06-2015 Product paar weken in bezit

De was is schoon en komt er droog uit. De wasmachine heeft veel programma's. Het korte programma van 20 minuten is prettig. Ver het stoomprogramna voor het opfrissen van kleding. De machine is heel stil.

Miengeelen 25-06-2015 Product maand in bezit

Voldoende programma's. Centrifuge 1400 toeren al erg goed droog, laat zelden 1600 toeren draaien.
Prettig om tijdsinstelling in te kunnen voeren.

wilco99 25-06-2015 Product maand in bezit

Super wasmachine voor niet al te veel geld. Centrifugeren op 1600 is ideaal. Droger bijna niet meer nodig. Woon met 2 personen in 1 huis dus de grootte van de trommel volstaat ruimschoots.

Veel opties waarvan we er veel nog niet gebruikt hebben maar werkt ook allemaal nuttig en gebruiksvriendelijk.

erjscherbeijn 24-06-2015 Product maand in bezit

Zeer degelijke bouw en aantrekkelijke vormgeving.
Goed wasresultaat en veel mogelijkheden.
Eenvoudig te bedienen
Dit is onze vierde AEG gemiddeld deden we 17 jaar met een
wasmachiene.

MuldersM 24-06-2015 Product paar weken in bezit

9,6
Voldoende opties voor verschillende soorten en duur wasjes. Was komt er goed droog en schoon uit. Wasmachine herkent de hoeveelheid inhoud en speelt hierop in wat sop en water betreft. Hij geeft alleen niet aan als hij overbeladen is. Goede uitstel startfunctie. Erg stille machine. Kortom erg tevreden over deze wasmachine.

mirjamanker68 24-06-2015 Product maand in bezit

Heel tevreden met mijn nieuwe AEG wasmachine.Nu een maand geleden gekocht. Zoals vanouds. Groot laadvermogen 7 kg.Wast goed schoon en de was op 1600 toeren komt er bijna droog uit.Handig het variabele toerental en de kleine wasjes knop..Erg handig.Mooi vormgegeven en makkelijk te bedienen.

Jo vd B 24-06-2015 Product paar weken in bezit

Na 13 jaar een nieuwe AEG: zeer stille machine, was is schoon en komt bijna droog de trommel uit. Geen merkbaar verschil met mijn vorige AEG, die 1800 toeren draaide.
De trommel had dieper mogen zijn, dan had er ook daadwerkelijk 7 kg katoen in gekund. Handdoeken tot dat gewicht afgewogen pasten er met goed fatsoen niet in... dan maar 1 minder.
Een dikke katoenen slaapzak kon er wel in, maar veel ruimte om wasbeweging te maken was er niet. Toch was hij schoon. Gordijnenwasprogramma is perfect.
De 4 jaar oude AEG droger past er net op.
Veel water pakt hij niet, dus onthardingstabletten lossen niet op als je ze onder waspoeder legt. Bovenop wel.
Klepje in bakje om poeder en vloeibaar wasmiddel af te wisselen is handig.
Gebruikershandleiding is niet uitputtend: waar plaats je je onthardingstabletten? De manier waarop de programma's beschreven worden zijn ook niet echt verhelderend. Jeans en gordijnen spreekt voor zich, maar een tech-wasje? sportkleding? Je hebt zo te zien meer keuzes. Waarom worden de wassymbolen niet toegevoegd per programmastand?
Er is vanuit de fabrikant geschreven, niet vanuit de gebruiker.

4seasons 22-06-2015 Product maand in bezit

Tot nog toe een oude vertrouwde AEG!
Makkelijk in gebruik, goede gebruiksaanwijzing erbij, het geluidsniveau is een verademing en het wasresultaat is prima. Een heerlijk schone, frisse was.
Fijn ook dat er een kort programma op zit.
En 1600 toeren? Super! dat scheelt een heel stuk!

Vogelv 12-06-2015 Product kwartaal in bezit

Prima keus!
Veel mogelijkheden en gemakkelijk in te stellen
Praktisch voor kleine wasjes
Stil bij 1600 toeren en droog

marjolijnjager 04-06-2015 Product maand in bezit

Zeer goede wasmachine met erg veel mogelijkheden en programma's. Hij is vooral stil en de was komt goed droog uit de machine. Wat erg praktisch is, is de instelbare toerentalknop en de tijdbesparingsknop, die gebruik ik vaak.

jrd88 04-06-2015 Product maand in bezit

Na een lange zoektocht, uitgekomen op de AEG L76675FL. Een stille machine, met een uitgebreid aanbod aan keuzes. Ik maak vaak gebruik van het 20 minuten programma, vooral voor kleine wasjes is dit ideaal. Tot op heden tevreden over deze aankoop!

benberenbroek 02-06-2015 Product maand in bezit

Fantastische wasmachine ben er erg blij mee.
Fijn is ook het verkorte wasprogramma te gebruiken.
Was komt heel droog de machine uit bij 1600 toeren.

Brandon 12 01-06-2015 Product maand in bezit

Het apparaat ziet er mooi uit, de wasprogramma's zijn makkelijk in te stellen, wast schoon en centrifugeert zeer stil.

evahenneman 01-06-2015 Product maand in bezit

Top wasmachine! Ziet er heel mooi uit, is super stil en levert mooi schoon en droog resultaat. Veel opties en wasprogrammas, ook heel fijn dat je zelf het toerental kan kiezen en de knop tijd besparen is ook heel handig! Grote deur ook dus erg fijn met in en uit laden!

patserbak1 01-06-2015 Product paar weken in bezit

Een prima machine zeer stil in gebruik ook bij het hoogste toerental.
Was resultaat is ook prima, en een keur aan instellingen met een zeer eenvoudige bediening.
Kwaliteit/prijsverhouding is wat ons betreft uitmuntend.

Anja Dekker 16-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ik vind het een prachtig apparaat en gemakkelijk te bedienen. De machine is heel stil bij het wassen, maar ook opvallend stil bij het centrifugeren, zeker gezien het hoge toerental van 1600 tpm.

H.Nijholt 16-01-2014 Product paar dagen in bezit

super wasmachine, eenvoudige bediening met veel mogelijheden, erg stil,ziet er mooi uit. mooie grote deur. diepte 52,5 past perfect onder ons aanrechtblad in de bijkeuken.

ororo munroe 28-10-2013 Product paar dagen in bezit

Wasresultaat: schoon, en heerlijk droog
Mogelijkheden: veel, maar het maakt het geheel niet onoverzichtelijk
Gebruiksgemak: Muisstil, heel makkelijk in gebruik. letterlijk: een kind kan de was doen!
Vormgeving: overzichtelijk, mooi en zeer modern. Is een computer!
Duurzaamheid: heb hele goeie ervaring met AEG producten. Ik had o.a. een AEG afwasmachine (10 jaar oud!), verruild voor een Bosch vanwege en nieuwe keuken. man o man, wat een spijt (machine stinkt, is heel klein hoewel het het zelfde aantal couvert moet hebben en de was wordt niet schoon op Eco stand). Dus toen er een nieuwe wasmachine moest komen, was het besluit al daar: AEG laat je niet in de steek.