Samsung WW 80 K 6405 QW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW 80 K 6405 QW op Kieskeurig.be.

Dassen1984 11-12-2019

Veel programma’s en mooi design

Geschreven voor: Samsung WW 80 K 6405 QW

Stille wasmachine met een grote trommel en verschillende handige functies. Een aantal wasprogramma’s vind ik lang, maar de superspeed is handig waardoor je in 59 minuten een volledige was draait. Daarnaast gebruik ik vaak de uitgestelde eindtijd zodat de was klaar is op het moment dat ik thuiskom uit mijn werk. Bij het aanzetten van de wasmachine is een geluidje te horen, maar ook bij het einde van het programma. Deze vind ik wat te luid en lang, maar hij is makkelijk uit te zetten. Via de app is makkelijk te volgen wanneer de machine bijna klaar is. Het was even zoeken om de juiste frequentie van de WiFi in te stellen, maar als het eenmaal werkt is het makkelijk. De machine voldoet zeker aan mijn verwachtingen en is daarnaast ook nog mooi om te zien door de zwarte deur. De ADDwash functie heb ik nu en aantal keren gebruikt en werkt erg simpel. Fijn om niet meer te hoeven wachten op een volgende wasbeurt, maar hem nog toe te kunnen voegen.

Pluspunten

• Was toevoegen tijdens het programma
  • Grote trommel

Minpunten

• Geluidje lang en hard.

Jouke 11-12-2019

Grote trommel, weinig trilling en erg stil bij centrifugeren

Geschreven voor: Samsung WW 80 K 6405 QW

Het is erg handig dat de trommel lekker groot is. De was komt er schoon en al bijna droog uit. Dit komt omdat de wasmachine erg goed centrifugeert, tot 1400 volgens mij. Het extra deurtje biedt voor mij echt uitkomst! De donkere deur van de machine trekt wel wat stof aan.

De wasmachine heeft veel verschillende wasprogramma’s waarvan sommige meer dan 2 uur duren. De noodzaak hiervan begrijp ik niet zo goed. Ik kies eigenlijk altijd voor het snelle programma wat binnen één uur klaar is. Mocht je echt vuil was hebben dan kan je nog extra spoelbeurten toevoegen. Maar ik heb nog nooit gemerkt dat de was na deze snelle wasbeurt er niet schoon uitkwam.

De installatie van de wasmachine is erg gemakkelijk, ik heb het zelf kunnen doen. Met de ‘slimme’ functionaliteiten van de machine krijg je een push notificatie op je smartphone wanneer de was klaar is. De machine ziet er strak uit, is erg stil, trilt echt nauwelijks en wast super goed. Ik vind het een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• grote trommel
  • stil en weinig trillin
  • add wash functionaliteit

Minpunten

• deur trekt stof aan
  • vele lange wasprogramma's

JJWJ81 28-11-2019

Top!

Geschreven voor: Samsung WW 80 K 6405 QW

Ik heb de wasmachine bijna een maand in mijn bezit en merk toch dat ik de AddWash (kledingstuk toevoegen terwijl programma al is gestart) functie vaker heb gebruikt dan ik in eerste instantie had verwacht.

De wasmachine is 'smart' dit betekend dat je een app kan downloaden en hiermee een programma kan starten en stoppen. Jij krijgt tevens berichtjes wanneer programma is afgerond. Leuk gimmick maar hiervoor hoeft je wasmachine niet te kopen. Daarnaast moet je hiervoor de wasmachine wel zelf aan hebben gezet, dit kan niet van afstand.

In het algemeen erg tevreden over de wasmachine. Hij is erg stil en zelf bij centrifugeren op 1400 toeren hoor (en voel) je hem bijna niet. Goede intuïtieve bediening en het belangrijkste, de was komt er schoon uit!
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Dassie84 27-11-2019

Stille machine met mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung WW 80 K 6405 QW

Iets meer dan een week heb ik de Samsung ADDwash 8kg in huis. De machine heeft een moderne en luxe uitstraling. Ik moest wel even wennen aan het ADDwash klepje, omdat deze wat breekbaar voelde doordat het van plastic is. Ik heb hem echter al wel een paar keer gebruikt, dus de mogelijkheid de was toe te voegen is wel erg handig. Onderweg kom ik toch regelmatig een verloren sok tegen die ik nu nog makkelijk toe kan voegen. Ideaal! De machine is tijdens het centrifugeren stil. Afgelopen week had ik ook het geluk de voetbaltenue’s te ‘mogen’ wassen. Iets waar ik niet altijd naar uitkeek, maar door het programma ‘intensieve/outdoor’ was het deze keer geen probleem. Ook konden de shirts en broekjes in 1 was gedraaid worden. Dat maakt het klusje toch ook wat minder tijdrovend. Ik vind het mooi dat de duur van de programma’s aangepast worden aan hoe vol de wasmachine is, waardoor hij niet langer draait dan nodig. Beter voor het milieu en de portemonnee.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com