Panasonic NA 168VG4

AEG L8FB84ES

6,9

Fred 03-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Slechte machine

Kwalitatief zeer slechte machine. Door het ontbreken van een filter wordt er gespoeld met vuil water. Hierdoor veel vetluis, viezigheid en stank, ondanks elke maand wassen op 95c.
Nieuwe gereviseerde manchet gekregen met grotere spoelopeningen, na 4 maanden weer zelfde klachten. Durf nieuwe kleren er niet in te wassen door strepen op wasgoed. Nieuw dekbed gekocht, gewassen op lage temp, 800 toeren, vol strepen eruit gehaald, nieuw dekbed gekregen, weer hetzelfde. Dit is ook gebeurd met nieuwe broeken en shirts.

Minpunten

• Stank
  • Vetluis
  • Strepen op wasgoed

henjo 18-03-2015 Product jaar of meer in bezit

6,4
koop geen panasonic wasmachine
na ruim 3 jaar stuk en niet meer te repareren
kost me 400 euro (afschrijving) en een servicecontract van 6 jaar
en de machine ruikt niet fris

PAa 04-09-2014 Product jaar of meer in bezit

Heb hem nu ruim 1 1/2 jaar. Waanzinnig wat een verschil met onze Miele. Miele was niet slecht, maar kan niet tippen aan deze machine. Veel mogelijkheden met programma's, zeer stil, centrifugeren is niet fluisterstil maar zeer acceptabel.
We hebben daarom ook een panasonic warmtepomp drger gekocht, en het zelfde verhaal, perfect.

Broodnodig 27-09-2013 Product kwartaal in bezit

5,2
Neem deze wasmachine niet. Mijn kleding is erdoor beschadigd en de klantenservice van Panasonic is abominabel. Ik zeg niet dat alle machines slecht zijn, maar de mijne wel en de oplossingen die Panasonic biedt zijn waardeloos. Voor mij nooit meer een product van Panasonic.

fwberg 19-03-2013 Product paar dagen in bezit

voorheen een Nordland-WVL-2012-EL 1200 toeren met koolborstelmotor met weinig inhoud. en nu deze... na lang zoeken en vergelijken op internet kwam ik uit op deze machine. wat is tii stil!!! duidelijke indicatoren, veel programma's. ( ik ga toch nog ff de manual lezen voor wat extra info want dat doe ik altijd achteraf )helaas zit voor ons de deur aan de verkeerde kant, maar dat is een minor. duurzaamheid? de tijd zal t leren. nogmaals.. ik vind t tot zover een geweldige machine. ( ben met nu met mijn 1ste was bezig )

robbie. l 05-02-2013 Product paar weken in bezit

Ik was opzoek naar een energie zuinige wasmachine en dan kom je al snel uit bij een samsung op internet, maar vanwege de in vele reviews voorkomende slechte was resultaten maar eens naar deze 1600 toeren panasonic gekeken. Alles zag er prima uit, inverter motor, koolborstel loos, stil, zuinig, mooi.
Deze machine besteld en WOW, wat kan een wasmachine ineens indrukwekkend zijn, zeer netjes afgewerkt, mooie motorloop, wassen is nauwlijks hoorbaar, centrifugeren zeer acceptabel stil voor een 1600 rpm met 8kg trommel, de was is in alle programmas gewoon goed schoon en de mogelijkheden teveel om op te noemen. Niet alle programmas kunnen 1600 toeren maar 1200 kan bijna altijd en dat is al super droog door de grotere diameter. Al met al een super wasmachine waar je geen spijt van krijgt, ook zeer netjes afgeleverd in een grote doos die goed beschermd, zwaar is hij wel.
Ik ga zeker weten ook voor de droger van dit merk, ik heb er veel vertrouwen in.