Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A op Kieskeurig.be.

Anoniem 09-09-2020

fijne grote was droog combi

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

erg blij met de grote trommel, hierdoor hoeven wij veel minder vaak te wassen en ondanks vele was wat er in gaat, komt alles er schoon en fris weer uit. Droger doet het uitstekend en past de droogtijd aan naar hoeveel er in de trommel zit.

Laurent 25-08-2020

Top wasmachine/droger!

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

Tot zover niets te klagen, beddengoed was keurig droog en alles ruikt heerlijk fris. Je kan je wasje volgen op de app en de machine draait uren terwijl ik op kantoor zit. Top!

Angelica 05-08-2020

Hele fijne was-droogcombinatie

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

Ik heb hem bij komst meteen in gebruik genomen. De was kwam er heerlijk schoon uit. Ook best droog. Het dag programma is voor ons ideaal. Snel klaar en heerlijk fris. Ben nu de droger aan het uitproberen. Dus kan nog niet vertellen hoe dat is gegaan.
Het is ook fijn dat je hem niet hoort als je hem gebruikt heel fijn.

Pluspunten

• prijs
  • Kwaliteit

Blokeert naam 05-08-2020

Wat een zaligheid en wat is die mooi, Samsung :)

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

Samsung een wereld merk waar je blij van wordt, televisie, smartphones, tablet en nu ook nog een Was-droogcombinatie het houd niet op we zijn er weg van.
Modern en profesioneel voor iedereen.

Saeid 07-07-2020

Top product

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

Kan eigenlijk geen slechte kenmerk opnoemen.
Doet wat het hoort te doen. weinig lawaai gewoon TOP !

George 24-06-2020

Goede wasdroger

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

Net gekocht bij BCC een paar keer gebruikt dus ik kan nog niet echt een goede beoordeling doen. Maar tot nu hij wast goed, maakt weinig lawaai en heeft veel keuzes in programering

Mark053 01-06-2020

Zeer goede machine

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

Ik heb een tijd getwijfeld of ik een wasdroogcombinatie zou kopen en ben erg blij dat ik het nu gedaan hebt. De machine is veel stiller dan ik gewend was en is ook fijn te bedienen. Ik heb nog niet alle functies getest.

Framl 15-05-2020

Werkt prima

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

Net gekocht en nu al tevreden over het design, installatie zeer makkelijk alleen wat moeilijker , Verder prima

Mh__ 13-05-2020

Perfect

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

Ik heb deze wasdroog combinatie, nu een aantal dagen! En ik kan vertellen dat ik er heel tevreden mee ben. Had eerst een droger en wasmachine los. Maar de wasdroogcombinatie is echt een uitkomst en het werkt ook nog eens super. Ik raad deze zeker aan als je niet genoeg ruimte hebt
Er zitten genoeg opties op en je kan altijd nog je vergeten kleding erbij toevoegen dat is zeker ook een pluspunt de uitstraling vind ik ook heel mooi vergeleken met me oude wasmachine. En voor de prijs hoef je het niet te laten is het geld meer dan waard!
Nogmaals ik ben er tevreden mee en zou andere dit ook zeker aanraden.

Janneke Verstappen 29-02-2020

in 1 woord, geweldig!

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

een heerlijk groot laadruim, past heerlijk veel in en de was is zo klaar en droog. superhandig als er veel mensen in huis wonen en er dus veel was is hihi

Pluspunten

• ruim
  • snel klaar

Jeroen 25-02-2020

Werkt niet

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

De wasdroogcombinatie werkt niet. De machine blijft al reeds bij de eerste was, met een minimale hoeveelheid wasgoed, in de 'weegstand', eerste stand van het programma staan. De machine blijft het wasgoed wegen. Normaliter zou dit alleen in het begin van het wasprogramma zijn om een tijdindicatie van resterende wasprogramma te geven en water (en wasmiddel) hoeveelheid te bepalen. Maar het wasprogramma gaat niet verder en blijft staan op de resterende tijd. Er komt in de eerste week na levering als een monteur.

SOB 29-01-2020

Great choice!

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

I have chosen this option because I have limited place and the machine feels my needs perfectly! I like especially the solution for washing and cleaning loundry by the one start action!

Pluspunten

• quick
  • drying works good
  • fast
  • modern design

Minpunten

• a bit noisy

dBest 14-01-2020

Mooie en goed, wel met tips!

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

Sinds oktober gebruiken wij deze wasdroogcombinatie. Deze maand is de droger kapot gegaan en werd snel vervangen. Foutje kan voorkomen, wordt snel verholpen.
Wat de monteur mij wel vertelde is dat je geen wasverzachter in deze machine mag gebruiken. Dit heb ik nergens gelezen. De wasmachine kan hier zwaar van beschadigen en zelfs kapot gaan. De wasverzachter komt als een soort prut terug in de wasmachine bij het gebruik van de droog functie. Ook wasverzachter dat in een eerder programma gebruikt is.. Dus dit moet je wel even weten van te voren. Ik gebruik het gelukkig nooit, dus geen problemen mee gehad.
Ook gaf de monteur aan dat je het beste het katoen programma kan gebruiken ipv alle opties die gekozen kunnen worden. Bij dit programma weegt de wasmachine de inhoud en past het programma zich daarop aan. Lakens/handdoeken opsparen zodat de trommel goed gevuld wordt en er geen disbalans ontstaat (rollen zich tijdens het wassen op als een bal en gaat stuiteren in de trommel).
Allemaal wel handige tips die je eigenlijk van te voren zou moeten horen.

De wasmachine bevalt ons dus goed. Met drogen erbij heb je veel tijd nodig, maar dat wisten we van te voren. Een volledig was droog cyclus kost wel 6/7 uur. Als je daar rekening mee houdt is het geen probleem.
Lees goed het boekje door welke belading de wasmachine mag hebben op de verschillende programma's, of gebruik programma voor katoen met weeg functie.

Maris91 25-12-2019

Dit hadden we eerder moeten aanschaffen!

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

Lang getwijfeld over de aanschaf van een wasdroger omdat deze meer ruimte in zal nemen. Lang getwijfeld over de aanschaf van een combinatie machine omdat de ervaringen hiervan uiteenlopen. Wij zijn er in ieder geval erg tevreden over. Je zet 1x de machine aan en naar een aantal uur is je wasklaar om weer opgevouwen te worden. De grote trommel is er ideaal voor het wassen van dekbedden en grote porties beddengoed.

Kai 18-12-2019

Droog functie niet goed

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

Ik ga nooit meer een combi kopen, het is veel slechter dan twee aparte machine: een wasmachine en een droogmachine

Pluspunten

• niet te veel lawaai

Minpunten

• droog functie niet goed