Samsung WF806P4SAWQ - Reviews

73 dB

8,9

van Druten 19-01-2016 Product jaar of meer in bezit

6,4
Sinds bijna 2 jaar deze machine in het bezit. Over het wasresultaat, gebruiksgemak en mogelijkheden niets dan goeds te melden! Maar toen ik een haar weg wilde vegen die op de tekst rondom de programmakeuzeknop geplakt zat, heb ik bijna alle tekst van de programma's weggeveegd. Waarschijnlijk is er wasmiddel/verzachter op gespat die de inkt heeft opgelost. Iets wat vaker kan gebeuren daar de programma tekst pal naast het wasmiddelenbakje zit. Samsung en de dealer willen het niet vergoeden daar het schade van buitenaf is. Volgens mij betreft dit echter een productiefout!

Pietsiepietsie 24-02-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig ding! Lekker stil en makkelijk! Zeer tevreden over het resultaat, echt een aanrader voor iedereen.

koosie12 14-02-2015 Product paar dagen in bezit

Deze machine heb ik gekocht omdat vrienden van ons dezelfde machine hadden gekocht en hier zeer tevreden over zijn.
De prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed.
De reviews zeggen ook genoeg over de kwaliteit van deze wasmachine.

Hij maakt weinig lawaai, is gebruiksvriendelijk en er zijn veel mogelijkheden om de verschillende soorten was te wassen.

Ecobubble_YES 14-02-2015 Product paar dagen in bezit

De overstap van een 'oude' conventionele wasmachine naar de Samsung Ecobubble is revolutionair te noemen.
Het wasprogramma is fluisterstil, een gebruiksgemakkelijk apparaat, een kind kan zelfs de was doen.
Na slechts een paar keer gewassen te hebben nu al verknocht aan de Samsung. Jammer dat-ie op zolder staat, het is ook nog een prachtig apparaat om te zien. En als de was klaar is speelt er een vrolijk deuntje. Wat een luxe.

3004 12-02-2015 Product paar dagen in bezit

Super wasmachine voor een super prijs!
Mooie vormgeving, grote opening om de was in de stoppen.
Makkelijk in gebruik.

Ho Evers 12-02-2015 Product paar dagen in bezit

De wasmachine staat heel mooi in de keuken. En doet daar prima werk alleen het energieverbruik is wat hoger, heerlijk dat het nu 1 apparaat is i.p.v. twee losse machines

daphne1608 10-02-2015 Product paar dagen in bezit

De wasmachine een paar dagen in het bezit maar we zijn er heel erg tevreden over. We hadden niet anders verwacht aangezien we alleen maar apparaten van Samsung hebben. De wasmachine is erg stil en je hebt veel verschillende wasprogramma's. De was komt er schoner en frisser uit.

Max85 09-02-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb hem nog niet heel lang in mijn bezit, maar tot nu toe ben ik erg tevreden over dit apparaat. Hij maakt niet teveel lawaai, mijn was wordt mooi schoon en ook het drogen doet hij perfect. Verder vindt ik dat hij een mooi strak design heeft waardoor hij ook heel makkelijk is in te stellen.

Liekie71 06-02-2015 Product paar dagen in bezit

Deze week gekocht. Verschillende malen al gewassen en gedroogd. Bij het drogen wel aan de hoeveelheid was denken anders, wordt het niet zo droog. Verder ben ik er erg tevreden over. De machine is ook super stil.

Joke van Dijk 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

De wasmachine heeft vele programma's. Het wasresultaat is prima zelfs na een kort programma, zoals het programma dagelijkse was. Dit programma duurt maar 65 minuten.
De mogelijkheden zijn echt eindeloos. In de gebruiksaanwijzing staan alle programma's inclusief eigenschappen beschreven, heel duidelijk.
Het gebruiksgemak is ideaal, een kind kan de was doen. Duidelijk display, wat eigenlijk vanzelf wijst.
De vormgeving is prachtig, deze machine mag gezien worden.
Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, omdat ik de machine net een paar dagen in huis heb.

Annickvanharten 04-02-2015 Product paar weken in bezit

Fijne, stille wasmachine met veel mogelijkheden. Erg handig dat er verschillende droogmogelijkheden zijn

Susan1205 01-02-2015 Product paar weken in bezit

Nadat mijn Bosch wasmachine de geest gaf werd het tijd voor een nieuwe wasmachine. Vervolgens gezocht naar een betaalbare wasmachine met goede reviews en kwam zo bij Samsung uit!

Tot dusver heb ik de super ecowas, dagelijks wasgoed en katoen 60 graden programma's gebruikt; bij elk programma werd de was goed schoon. Uiteraard zijn er binnen de programma's nog talloze instelmogelijkheden om uit te kiezen, maar ik heb al genoeg aan de standaardprogramma's. Zelf ben ik erg blij met de optie 'uitgesteld einde'; hiermee kun je de verwachte eindtijd van de was maximaal 19 uur uitstellen. Perfect om de was voor of na je werk 'vers' klaar te hebben staan voor het uithangen of de droger!

De machine is naar mijn mening erg stil met wassen en centrifugeren (ik slaap er ongeveer 2 meter vanaf). Alleen met het water erin of eruit pompen maakt ie wat geluid, maar niets waar ik wakker van lig.

De trommel voor max 8kg is groot genoeg voor mijn lente dekbed (lits-jumeaux), het herfst dekbed is helaas net iets te groot. Wat een genot na een trommel van 5kg!

In combinatie met de cashback actie die geldt tm 15-02-2015 is deze wasmachine een no brainer!

Sjonge 30-01-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat met veel mogelijkheden, eenvoudig te bedienen. en veel handige extra´s(denk aan kinderslot en laatste wasprogramma onthouden) wij hebben dit type gekozen omdat we jong gezin zijn en nogal wat weg moeten wassen dus is een 8 kg trommel wel handig. Hij maakt nauwelijks geluid ook niet tijdens centrifugeren. Dan is dit apparaat ook nog energiezuinig met zijn A+++ en Eco Bubble. Kortom een toppertje!

Ingrid81 26-01-2015 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe prima wasmachine, mooie voorgeving en hoop mogelijkheden, is veel stiller als mijn vorige Bosch, levering door bobshop snel en correct

mimas 19-01-2015 Product paar dagen in bezit

De was komt er schoon uit en door het minium van geluid kan er ook s'nachts een was gedraaid worden.

noordwiers 25-08-2014 Product paar dagen in bezit

Machine wast schoon. Past programmaduur aan aan hoeveelheid was, ook tijdens het programma. Programmaduur kan wat lang zijn.
Over het algemeen is eerste indruk goed.

smackie 27-02-2014 Product kwartaal in bezit

WASJE DUURT 3 UREN!!!
------------------------------------

Alles is prima aan deze wasmachine, behalve dat ik achteraf er achter kwam dat de KATOEN functie 3uur doet over een was op 40*.

Volgens het bijgeleverde boekje is de KATOEN functie het enige programma die tot 8kilo beladen mag worden (omdat dit een 8kilo machine is)
en alle andere programma's tot max 4 kilo.

alle programma's die de wasmachine heeft doen er exact de tijd over die op het scherm staat bij de start behalve KATOEN:

als ik de machine start op 40* KATOEN functie maakt het niet uit of er 2 kledingstukken in zitten of een volle trommel...
de machine gaat wegen en het scherm geeft altijd 2:03 uren aan!
vervolgens na 2 uren en 1 kwartier staat er nogsteeds ruim 30 minuten op het scherm.
puntje bij paaltje, alle wasjes op KATOEn 40* doen er bijna 3 uren over!

Ik heb telefonisch contact gehad met samsung
*mevrouw aan de telefoon vond 3 uren ook aan de lange kant (joh!)
*Monteur langsgeweest om probleem vast te stellen
*Week erna andere monteur langsgeweest om nieuwe printplaat te oplaatsen
*volgende dag er achter gekomen dat er niks is veranderd dus weer bellen
*weer monteur langs geweest

aan de laatste monteur weer het hele verhaal gedaan,
nu wist deze laatste monteur mij te vertellen dat er niks mis is met mijn machine en ook de printplaat is voor niks vervangen!
want: er bestaan geen vaste tijden dat de katoenfunctie er over mag doen!
bijna 3 uren wassen is normaal voor deze machine, en alle machines komen op deze manier uit de fabriek rollen.

Ook vertelde deze meneer mij dat de aantal kilo's belading uit het boekje slaat op de ''schone was garantie''.
ik mag dus WEL alle programma's belasten tot 8 kilo mits de was niet zwaar vervuild is omdat de programma's daar te kort voor zijn!

Ik moet nu dus voortaan alle was gaan draaien op ''dagelijkse was'' zodat mijn was binnen 1,5uur klaar is en de KATOEN functie maar niet meer gebruiken mits ik op 95 graden wil wassen.

Ik vind het schandalig dat Samsung nooit spreekt over die 3 uren en de naam ECO bubble slaat nergens op.
Ik vind dat iedereen die een ECO Bubble wil aanschaffen, van tevoren moet kunnen horen of lezen dat de machine er tot 3 uren over kan doen!

Ik voel me genaaid, mijn vorige wasmachine van LG (8+jaren oud) kon zelfs binnen een uur 7kilo schoon wassen dus je zou verwachten dat de wasmachine van de toekomst zeker ook binnen deze tijd zou moeten vallen!

TWol85 11-11-2013 Product maand in bezit

Wast goed schoon, ook op lage temperatuur en korte programma's. Maakt erg weinig geluid.

Kortom: Prima Wasmachine!

FransZo1995 08-11-2013 Product paar dagen in bezit

Wasmachine sinds een paar dagen in huis.Makkelijk in gebruik! Wast perfect en maakt niet veel geluid.

Southpark 06-11-2013 Product paar dagen in bezit

9,6
We hebben deze wasmachine net een week in huis, maar we kunnen nu al niet meer zonder.

Allereerst valt op ons op dat de wasmachine erg stil is! Dit is een wereld van verschil met onze vorige, een 9 jaar oude Whirlpool. Door de grote trommel (8 kg en oude 5kg) kan er in 1 keer enorm veel was in, wat erg handig is voor ons gezin (2 kids 2 volwassenen)

We kunnen nog niets zeggen over het energieverbruik maar daar hebben we alle vertrouwen in dat het met de specificaties klopt.

De wasmachine ziet er ook mooi en strak uit.
Fijn aan het display is dat je simpel de temp. etc. kunt instellen.

Mijn advies: kijk niet verder en koop deze Samsung!