Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Samsung WW90M760NOA Best Reviewed jun 2020
8,8 (139)
Best Reviewed jun 2020
Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90M76NN2A QuickDrive op Kieskeurig.be.

8,9

Anja 01-02-2020

Grote en verlichte deuropening

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Heb deze machine gekocht ter vervanging van mijn oude Samsung wasmachine. Heb voor deze gekozen vanwege vele opties die het heeft en beter voor het milieu ofte wel energie zuinig. Heb net al een was gedraaid nou echt super schoon vergeleken met mijn vorige wasmachine en ook iets stiller. Deze machine heb ik gekocht via Coolblue omdat ik de service van hun erg goed vind. Al met al ben ik er blij mee, hoef nu niet steeds naar boven te lopen (2 verdiepingen) want via de app kan je alles in de gaten houden.

Pluspunten

• Stiller
  • Grote en verlichte deuropening

Terence36 16-10-2019

Mooi apparaat

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Ik heb de wasmachine nu vier dagen en hij is stiller dan de vorige en heeft veel wasprogrammas en een grote trommel en ziet er heel mooi uit

Juliande 19-09-2019

Fijne machine; was snel en goed schoon

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Nu een maand in gebruik; stille machine, automatisch zeep doseren werkt prettig en de was is goed schoon. In begin even zoeken welke mogelijkheden de machine heeft, maar snel duidelijk dus makkelijk in gebruik.

PascalX 12-09-2019

Super fijne wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Ik heb de wasmachine nu een paar keer gebruikt. Fijne programma's die je ook nog kan aanpassen naar wens. Samsung SmartThings integratie ging practisch vanzelf dus ik als SmartHome fanaat ben helemaal blij :-)

Jeanne58 26-07-2019

Quickdrive wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Fijn dat het automatisch de was weegt en automatisch zeep en wasverzachter doseert. Ook fijn dat je tussendoor vergeten was erin kan stoppen

Kossie1980 07-07-2019

Supermachine!

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Wat een verademing zeg! Heerlijk stil en waanzinnig veel programma's. Ook handig het automatische toevoer van wasmiddel en wasverzachter.

Brenda 10-07-2020

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Wij zijn een huishouden met 5 gezinsleden. Gekozen voor dit product vanwege addwash en quickDrive. De Addwash al meerdere malen moeten gebruiken. Echt super fijn. Door de QuickDrive is mijn was sneller klaar. Ik heb bijna geen was meer in mijn wasmand.
De autodose voor wasmiddel is ook superhandig. Ik verbruik nu minder wasmiddel.
Door middel van de app en wasassistent kan het juiste wasprogramma gekozen worden.
Al met al heel blij met de wasmachine.

Pluspunten

• Addwash
  • Snel klaar

jos 07-07-2020

Prima waschachine

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

prima wasmachine die mooi schoon wast, ook het later was bij kunnen voegen is erg handig. dik tevreden

Pluspunten

• wast schoon
  • snel

Minpunten

• moet de was er zelf in doen :-)

JvD 01-07-2020

Mooie ding

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Doet alles wat hij moet doen, en is gewoon goed. Adwash handig en automatisch doseren perfect. Ook kun je gewoon met normaal waspoeder was en zelf doseren.

Anoniem 25-06-2020

Samsung super merk

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

een nieuw lid in onze samsung familie, wasmachine is gemakkelijk te bedienen en maakt praatjes met onze mobielen en tv, als je tv zit te kijken komt er een melding op het scherm te staan dat hij klaar is. En wast ook nog eens mega schoon. Hij past het programma zelf aan als de was vuiler is als normaal, kortom ik ben blij

chan 25-06-2020

stil

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Product heeft veel opties en we zien op de tv dat de wasmachine klaar is van het programma
de was is super schoon en der kan veel in de trommel

Syl66 14-06-2020

Super Machine, stil, en milieuvriendelijk

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

we hebben deze wasmachine nog niet zo lang, maar er vallen meteen een aantal zaken op. De machine is stil, de wasprogramma's duren minimaal 1 uur korter dan voorheen, en door het automatisch doseren gebruiken we veel minder wasmiddel. De ad-wash is een uitkomst omdat er wel eens iets bleef liggen.

Arjan 05-06-2020

Wasmaschine met grote deuropening

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Het is een wasmachine met een grote opening voor het wasgoed. Veel andere wasmachines kunnen wel 8 of 9 kg was hebben, maar het blijft dan proppen door zo'n kleine opening.
Het aantal programma's is beperkt, maar je kunt wel de temperatuur, aantal spoelbeurten en toerental instellen.
We hebben nog niet alle programma's kunnen gebruiken, dus daar valt nog geen mening over te geven.

Pluspunten

• grote opening
  • Keuze in aantal spoelbeurten

Minpunten

• kinderslot in combinatie met Add Wash
  • Alarm als je de deur open hebt staan

Bouw 02-06-2020

Erg mooie stille machine met veel opties

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

De machine is erg stil en wast in een korte tijd goed schoon. Extra's zoals het kunnen toevoegen van was is erg makkelijk. Met daarbij de EcoBubble optie, de Auto-Optimal Wash programma, de vormgeving en de APP, maken het tot een erg goede machine.

Michaelson 30-05-2020

Alles in 1

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Mooie wasmachine, bezit alle optie en functies, ben er erg blij mee.
I-dos functie is wel ff wennen, maar na twee a drie keer wassen wil je niet anders.

MarionJS 25-05-2020

kleine wasjes, grote wasjes, doe ze in je Samsung

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Net binnen. ziet er mooi uit en is vriendelijk voor de mens= gebruiks gemak en voor het milieu = automatische dosering van het wasmiddel.

Nihal23 13-05-2020

Geweldige ervaring

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Super mooie wasmachine k hen thuis alles van Samsung tv, mobile telefoons, side by side koelkast ben heel erg tevreden van alles

Godwin 08-05-2020

Totally Worth it!

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Elegant and well designed product. Easy to Use. Multiple great features like AddWash, Auto-Dose, etc. Can be controlled via an mobile application - something for home automation. Washes the laundry nice and clean with minimal noise and being energy efficient.

Linds 23-04-2020

Binnen 6 maanden kapot

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Gelijk al een vieze lucht uit de wasmachine, maar dit maar zo gelaten omdat dit volgens Samsung in het begin hoort. Doeken kwamen er gescheurd uit en soms helemaal zwart ipv wit. Uiteindelijk deed hij na 6 maanden helemaal niks meer.

Zulay 13-03-2020

Beste aankoop ooit

Geschreven voor: Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Wij hebben de wasmachine en gelijk de droger gekoch. Wat een prachtige apparaten van binnen en buiten. Ze zijn super still en wow, super zuinig. Dat kunnen we al merken. Deze machines zijn een echte aanrader.