AEG L9WEE06W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L9WEE06W op Kieskeurig.be.

Karin 07-07-2021

meer vrijetijd met deze AEG combi wasdroger ,

Geschreven voor: AEG L9WEE06W

Geweldig, zo veel meer vrije tijd met deze geweldige wasdroog combinatie van AEG, alleen nog even opvouwen en klaar. De AEG is zeet energie zuinig en geef mij meer tijd voor relaxmomentjes.

Sergio 19-04-2021

Ideaal apparaat

Geschreven voor: AEG L9WEE06W

De AEG L9WEE06W is een uitstekende machine. Wij hebben hem nu 6 maanden in gebruik en zijn er zeer tevreden over. Een ideale oplossing voor als je geen ruimte hebt voor twee apparaten en top apparatuur verlangt. We hadden vrij spel vwb de kosten, en kwamen bij dit model terecht vanwege de warmte pomp technologie. De concurrenten hadden dit nog niet in een was droog combinatie dus winst voor AEG. Dit model rangschikt zicht 1 model onder het topmodel ten tijde van de aanschaf. Het verschilde alleen in de mogelijkheid tot evt. de machine te bedienen via een app op je smartphone. Dit vond ik voor een wasmachine totaal niet interessant. De machine is zeer ruim en heeft enorm veel mogelijkheden. Hij geeft vanzelf aan of je hem hebt overbeladen voor het specifiek ingestelde programma. Als je niets doet gaat de machine verder met het programma, maar je moet dan geen optimale resultaten verwachten.
Er is een specifiek programma dat 3 kilo was in 3 uur wast en droogt. Werkt prima. Alle andere programma's kun je altijd wel verkorten, maar normaal gezien gaat dat voor een grote 6kg was niet sneller dan 6-7 uur. Natuurlijk kunnen de ingenieurs van AEG deze tijden inkorten, maar je hebt ook te maken met minimaal gewenste resultaten en de limitatie van de droogsnelheid. Zo'n warmte pompt is veel zachter voor je kleding, maar gebruikt ook minder temperatuur (en vooral stroom). Waarschijnlijk is een condens droger sneller.
Het enige nadeel dat ik kan vinden, maar dat geld dan waarschijnlijk voor alle wasdroog combinaties, is dat je geregeld (alleen na drogen) even een natte doek door de trommel moet halen en een kort spoelprogramma moet draaien. Tenminste, het moet niet maar daarmee voorkom je wel dat er pluisjes in je volgende was terecht komt. Dat is iets waar je rekening mee moet houden als je voor zo'n apparaat gaat. Verder kan ik hem van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Resultaten zowel nat als droog
  • Energie verbruik
  • Mogelijkheden
  • Stil, degelijk

Minpunten

• Extra handeling ter voorkoming pluisjes

Reggie 13-12-2020

Een prima wasdroogcombi

Geschreven voor: AEG L9WEE06W

Een goed was en droogresultaat.
Het pluizenfilter boven de wasmiddelenlade is ideaal en heel snel te legen.
(Bij andere merken gaat dit via het afvoerfilter, en dat kost veel meer tijd en is vervelend werk)

Wat nog een handige toevoeging zou zijn is als na het wegen het gewicht aangegeven zou worden op het apparaat met een korte pause zodat dan eventueel nog wat was toegevoegd of verwijderd kan worden waarna opnieuw gewogen wordt en het programma voortgezet

Anoniem 16-10-2020

Ruimte en stilte

Geschreven voor: AEG L9WEE06W

Lekker stil apparaat! En wat ideaal dat de was ook meteen gedroogd wordt. Hierdoor hoef je je was ook niet meer van de ene machine naar de andere te verpakken. Ik merk geen verschil met een losse droger en wasmachine qua schoonte en droogte. Alleen als je een heel groot gezin hebt kan ik me voorstellen dat deze all-in-one minder geschikt is.

pmairle 04-03-2020

Redelijk te vreden

Geschreven voor: AEG L9WEE06W

Wassen en drogen valt de tijd duur niet mee is vrij lang.
De was is goed schoon en het lawaai wat de machine maakt is niet storend.
Om een goed oordeel te hebben moet ik hem wat langer in bezit hebben,
Nu neteen maand.

Steef Moring 17-08-2019

Fijne wasdroog- combinatie

Geschreven voor: AEG L9WEE06W

Super grote wasmachine met veel mogelijkheden. Je kan alle programma s die je wilt gebruiken makkelijk aanpassen aan je eigen voorkeuren.

Pluspunten

• 10kg was
  • Veel programma s