Samsung WW 10 N 642 RPA

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
10 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW 10 N 642 RPA op Kieskeurig.be.

Linette 03-12-2019

Goede wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW 10 N 642 RPA

Het is een prettige wasmachine. Super blij mee. Makkelijke bediening en duidelijke handleiding en is zeer stil.

Pluspunten

• extra luikje voor vergeten was.

ChantalvD 28-11-2019

Fijne machine!

Geschreven voor: Samsung WW 10 N 642 RPA

Goeie wasmachine! De was komt er schoon, redelijk droog en zonder kreukels uit. Deurtje voor vergeten was is super handig

Kinou 14-11-2019

Prachtige wasmachine met geweldige opties!

Geschreven voor: Samsung WW 10 N 642 RPA

Super blij mee! Ik kan meer kleding wassen met de zelfde hoeveelheid wasmiddel. Minder verbruik qua stroom. Mijn kleren zijn schoner en frisser dan ooit. Het luikje waar je nog was bij kan doen als de machine al aan staat is een perfecte uitvinding.

Anoniem 12-11-2019

Geweldenaar onder de wasmachines!

Geschreven voor: Samsung WW 10 N 642 RPA

Zeer prettige wasmachine. hij is ruim ( 10 kg), heeft een makkelijke bediening en duidelijke handleiding en is zeer stil.

Frans Buijs 10-11-2019

Wasmachine Samsung WW1DN642RPA AddWash

Geschreven voor: Samsung WW 10 N 642 RPA

Prettige machine met duidelijke bediening en handleiding. Fijn dat er 10 kg was in kan.
Enigste kritiekpuntje is dat het display irritant blijft knipperen tijdens het hele wasproces.

Pluspunten

• 10 kg was mogelijk
  • Prettige bediening
  • Was kunnen toevoegen tijdens het wasproces

Minpunten

• knipperend dishplay

Mariska van G 03-11-2019

Super Machine

Geschreven voor: Samsung WW 10 N 642 RPA

We hebben de wasmachine vorige maand gekocht en er super veel plezier mee, de grote van de trommel, en de ruime keuze in programma"s en handig klepje op de deur.
Super mee tevreden

Anoniem 03-11-2019

Top kwaliteit, kan enorm veel in

Geschreven voor: Samsung WW 10 N 642 RPA

Afgelopen maand gekocht en heel blij mee. Wast prima en stil. Enorme grote trommel. En heel handig dat je tijdens de was dingen kunt toevoegen. Zeer tevreden met deze aankoop.

Anoniem 19-08-2019

Wast super schoon

Geschreven voor: Samsung WW 10 N 642 RPA

Ben tevreden over de wasmachine. Wast schoon, energie verbruik laag. Wel jammer dat je op 60 graden alleen een lang programma kunt kiezen.

Coenen 22-07-2019

Goede wasmachine, grote trommel

Geschreven voor: Samsung WW 10 N 642 RPA

Superstille machine, maakt weinig geluid bij centrifugeren bij 1400 toeren. Dat in tegenstelling tot de geluidjes als de was klaar is - of de deur te lang openstaat terwijl het kinderslot ingesteld staat... Gelukkig kan dat ook uit. Via mijn smartphone een signaal als de was klaar is, de deur niet goed gesloten is of hoelang het programma nog loopt.

Grote trommel met ruimte voor maximaal 10 kilo wasgoed. Fijn voor dekbedden, gordijnen en zelfs mijn duikpak in de Bubble Soak gewassen. Heerlijk fris. Dat zijn spullen die niet wekelijks gewassen hoeven gelukkig. Wekelijks (dagelijks) draait de machine inmiddels, wasgoed genoeg met 2 kleine kinderen.

Het AddWash deurtje in de deur is erg handig voor het toevoegen van rondslingerend wasgoed dat ik altijd tegenkom op het moment dat de was net draait....

Probleem met deze wasmachine: mijn droger is te klein... Wordt tijd voor een droger met een net zo grote capaciteit als deze machine

Anoniem 20-07-2019

Geweldige wasmachine, apps mogen beter

Geschreven voor: Samsung WW 10 N 642 RPA

De afgelopen weken hebben wij de Samsung eco bubble add-wash mogen testen. We zijn erg tevreden over dit product en maken er dagelijks gebruik van. Het is een mooie en vooral stille wasmachine. Normaal draaiden we ‘s nachts geen wasjes, maar met deze wasmachine is het geen enkel probleem. In vergelijk met onze oude wasmachine, blijft dit model keurig stabiel op zijn plek staan. Er is voldoende keuze in wasprogramma’s. Daarnaast kun je elk programma handmatig aanpassen. Bijvoorbeeld een hogere toerental, de temperatuur en het aantal spoelbeurten. De wasmachine is makkelijk in gebruik, de programma’s zijn eenvoudig te vinden en in te stellen. Er zitten vele korte wasprogramma’s in, zo kun je gauw een wasje wegdraaien.

De smartphone apps met WiFi functie is ingewikkeld, erg gedateerd en slecht vertaald. Als ik via de Samsung Smart home app wil verbinden moet ik eerst op het internet zitten om lijsten te importeren, vervolgens kom ik via Duitse instructies online, waarna ik van WIFI moet switchen naar de [washer] Samsung WIFI. Wanneer ik vervolgens een controle programma probeer te starten, crasht de app. Als ik Google raadpleeg blijkt dit een bekend probleem te zijn, dus een goede uniforme, goed vertaalde app die fatsoenlijk verbindt en controles uitvoert is wel wenselijk.

Ik raad deze wasmachine zeker aan.