Beko DCU7230X - Reviews

Geluidsniveau
65 dB

8,1

elisabeth p. 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijke bediening. Was snel droog.

Ik ben blij met mijn nieuwe wasdroger omdat hij doet wat is beloofd. Droogt snel en maakt niet veel lawaai. Ook de bediening ervan is heel makkelijk. Gewoon een draaiknop en geen elektronische toestanden die vaak stuk gaan.
De prijs vond ik ook heel goed. Hoe lang hij meegaat weet ik natuurlijk nog niet.

Pluspunten

• droogt prima
  • goede prijs

Minpunten

pvselm 20-07-2016 Product paar weken in bezit

Gewoon goed

Net als anderen kende ik BEKO niet en ging ik af op de recensies. En inderdaad: het klopt, prima droger.

Plus:
* water afvoer kan direkt via de afvoer (of middels een opvangbak)
* lampje in de trommel (lekker belangrijk)
* goed droog resultaat
* niet luidruchtig (staat op zolder, maar naast de machine kan je een normaal gesprek houden, dus geen herrie!)
* korte droogtijd
* pluizenfilter eenvoudig te reinigen
* onderdelen eenvoudig te reinigen

Delta:
* even wennen met de programma's (zoals bij alle machines)
* uitleg programma's had beter gemogen
* bezorgdienst brengt tegenwordig alleen nog tegen betaling de machine naar boven (dit is overal)

Algemeen:
* klasse B (geen idee, niet gekeken naar stroom verbruik)
* droogtijd is kort

Blameitontheboogie 02-02-2014 Product maand in bezit

Nadat onze AEG er na 3 jaar de brui aan gaf ging ik maar eens voor een goedkope Beko. Droogt goed, maar maakt van begin af aan een piepend geluid tijdens drogen. Eerst waterpas gezet, hielp niet, later is er nog een onderdeel vervangen, hielp ook niet. Weinig geld, zwak chassis. Niet kopen dus.

owhr 28-11-2013 Product paar weken in bezit

Droger via Megapool besteld en voor dezelfde scherpe prijs de dag erop thuis laten bezorgem. Simpel en doeltreffend apparaat met een relatief lage aansluitwaarde (mocht je nog smeltzekeringen hebben) droogt vlot en goed. denk zeker een aanrader voor kleine gezinnen waar hij maar een paar keer per week wordt gebruikt en je het prijsverschil tussen een warmtepomp droger dus never terugverdient.

robtel 01-09-2013 Product half jaar in bezit

Bewust gewacht met review om uit te proberen en kijken hoe deze droger het doet. Gekocht op 15-10-2012. Na 2 maanden een bericht van de fabrikant, er moest een onderdeel worden vervangen. Werd keurig thuis afgehandeld. En dan het drogen, waar het voor bedoeld is. Gewoon geweldig! Doet uitstekend waar het voor bedoeld is, nl drogen. Weinig lawaai en makkelijk in het schoonmaken, de pluizen eruit halen. En dat voor nog geen 300 euries. Wij zijn er blij mee.

Teipnaps 11-02-2013 Product kwartaal in bezit

na 10 jaar ellende met eem Miele droger maar eens een heel voordelige gekozen. Voor een Miele droger kan ik er 3 van deze vorr kopen. De durrzaamheid mag dan iets minder zijn. De droger doet erg goed en stil zijn werk. Het drogen gaat nog sneller dan met de Miele en het wasgoed is dan nog iets droger ook. Met een all-in garantie certificaat van 6 jaar hoop ik noge veel plezier van deze droger te hebben.