Whirlpool Newport - Reviews

B
Energiekosten per jaar
0 euro

Nomar 16-07-2012 Product paar dagen in bezit

Voorheen hadden we ook een (oudere) Whirlpool 6th sense.
Deze had het na jaren zeer intensief gebruik (meerder malen per dag)begeven. Nu deze droger gekocht. Ik moet zeggen dat het een geweldig apparaat is. Veel mogelijkheden en een snel en zeer goed droog resultaat. Ook geeft de droger een melding als het stoffilter "vol" zit, maar ook als het warmte element moet worden schoongemaakt (beide meldingen dmv. icoon in display).

Het 6th sense systeem berekend vooraf de tijdsduur. Deze stelt de tijd tijdens het droger drogen bij. Waardoor de in eerste instantie berekende tijd duidelijk verkort wordt. Ook de extra grote trommel is ideaal. Wij zijn blij verrast met deze droger en kan hem dan ook ten zeerste aanbevelen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Een klein min-puntje: De droger maakt iets meer geluid als onze vorige Whirlpool.

H.Gielen 07-06-2012 Product paar weken in bezit

Omdat we toewaren aan een nieuwe wasdroger zijn we eens op internet gaan kijken wat er zoal te krijgen is en wat de prijzen zijn.We kwamen al vlug bij wasmachine.nl uit.Hier zagen wij de Whirlpool Newport staan.Het leek ons een geschikt aparaat en hebben deze besteld.Binnen 3 dagen stond hij bij ons binnen.Wat wij ervan verwacht hadden kwam.Het is voor het oog een mooie machine.Na het eerste gebruik waren we verrast. De was, was echt droog en lekker zacht.Door de 6the sense waar deze droger over beschikt kiest de droger zelf de tijd die hij nodig heeft voor de aantal te drogen, en hoe nat de was is.Ook de zeer grote trommel van 8 kilo is ideaal. Een echte aanrader