AEG T65170AV - Reviews

Energiekosten per jaar
117,76 euro

AEG Lavatherm65170 17-10-2016 Product paar dagen in bezit

droogt snel en goed

is gemakkelijk bedienbaar, maakt niet teveel lawaai, is eenvoudig met het filter schoon te maken.
De was kreukt niet.

AEG T65170 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

wasdroger

Deze luchtafvoerdroger is goedkoop en goed. Warmtepompdroger zijn duur in aanschaf en als je na een paar jaar een raparatie krijgt komen de kosten er nooit uit

Petra 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

AEG betrouwbaar

Heb de droger nu een paar dagen in gebruik en tot nu toe zeer tevreden. droogt goed, makkelijk in gebruik. klein minpuntje vind ik persoonlijk dat er geen verlichting in de trommel zit.

Leo de Nijs 12-12-2015 Product half jaar in bezit

5,5
Ben zeer ontevreden! Machine doet er soms 5 uren over om 1 trommel droog te krijgen!!! Soms gaat het wel vlot in twee uren, maar je kunt er totaal niet van op aan! Als je vijf wassen te gaan hebt ben je twee dagen bezig. Waardeloos dus!

Kritikmaster 12-03-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben deze voordelig wasdroger aangeschaft, bij Bobshop, ter vervanging van een meer dan 30 jaar oude warmelucht-droger. Na het goed schoonmaken van de bestaande luchtafvoerbuis (en het buitenroostertje), de snel geleverde nieuwe droger aangesloten. Er is voldoende keuze aan droog en opfris programma's, en de was komt er echt droog uit, dit in tegenstelling tot de veel duurdere warmtepompdrogers, waarvan veel gebruikers klagen over vochtige was na het drogen. Drogen doet deze AEG aanzienlijk sneller dan de oude droger. Aan het einde klinkt een aardig tingel-tangel deuntje (aan te zetten middels druktoets). Deze droger doet zijn werk redelijk stil. Overigens, een nieuwe luchtafvoerbuis is meegeleverd. Benieuwd of deze AEG wasdroger even lang meegaat.....

jac25 24-01-2015 Product paar weken in bezit

Het apparaat maakte best wel lawaai en het het vochtgehalte in de ruimte was hoger. We hebben de afvoerslang ingekort en de beide afvoerzijkanten afgeplakt(hier kwam best wel veel lucht door). Probleem lijkt opgelost, maar of dit de juiste manier is...

annejet30 25-03-2014 Product kwartaal in bezit

Prima droger, voor een redelijke prijs! Fijn dat de starttijd uitgesteld kan worden. Genoeg verschillende droogprogramma's. Ook handig opfrisprogramma van 30 minuten.

tril 10-02-2014 Product jaar of meer in bezit

We hebben deze droger ruim een jaar in gebruik, en hij bevalt prima. Was komt er droog uit, en er is genoeg keuze aan programma's. na iedere droogbeurt geeft het indicatielampje van de filter aan dat deze schoongemaakt moet worden, terwijl de filter nog niet vol zit. Op zich geen probleem, want je kunt de filter beter te vaak schoonmaken dan te weinig. Zoemer en startuitstel zijn volgens mij standaard tegenwoordig, maar voor mij wel een ideaal iets.

Was droger 29-09-2013 Product jaar of meer in bezit

6,6
Na 2 jaar en 4 maanden maakte de droger een brommend geluid. Monteur stelde vast dat de lager versleten is. Dit bij een normaal gebruik. Reparatiekosten zijn bijna even hoog als aankoop nieuwe droger. Garantietermijn is 24 maanden. Kleine tegemoetkoming van € 50,- op de aankoop van een nieuwe droger bij AEG, Zanussi of Eletrolux (verplichte winkelnering).

berghuisvanwinden 07-06-2012 Product paar weken in bezit

Super stille droger, geeft een prima resultaat. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is het filter: dat is een klein bakje dat in de deurrand zit en die je steeds open moet doen. Hiervoor hadden we een Miele waarbij het filter in de deur zelf zit en die pak je er in 1 beweging uit.

Paul8876 07-02-2012 Product paar weken in bezit

6,2
Ik heb helaas geen vergelijkingsmateriaal qua droogcapaciteiten aangezien dit mijn eerste wasdroger is. Het bedieningspaneel is wat mij betreft heel overzichtelijk en je kunt er veel verschillende programma's mee draaien (jeans, wol, opfrissen, 30 minuten, sportkleding e.d.).

Maar helaas voldoet hij niet omdat er veel stof achterblijft op het ronde gedeelte van de deur evenals waar deze de binnenmanchet raakt (waar de pluizenfilter zit). Na twee volle beurten drogen moet ik deze delen eerst met een vochtige doek afnemen voordat ik het wasgoed eruit kan halen zonder dat er stof aan blijft kleven. En dan reinig ik zoals de gebruiksaanwijzing dat aangeeft, na elke droogbeurt de pluizenfilter.

Ik vind dit niet aanvaardbaar. Het stof moet goed opgevangen worden zodat ik alleen de pluizenfilter hoef te legen. Dus deze machine gaat retour naar de winkel en ik wil een ander merk uitzoeken.

Heel jammer, maar ik neem dan liever een Miele, ik denk niet dat dit soort dingen dan voorkomen.

Rianne1986 23-12-2011 Product paar dagen in bezit

We hebben de droger nu 1 week in bezit: Wat is dat heerlijk, het beddengoed wordt heel goed droog (dus ook in de hoekjes) en de overige programma's zijn ook super. En snel klaar..
We zijn er erg blij mee! Ook goede service van Redcoon! Binnen paar dagen in huis, netjes afgeleverd. Geen negatieve kritiek, tot nu toe zijn we helemaal positief met onze AEG Lavatherm droger!

bertinp 16-12-2011 Product paar weken in bezit

9,6
Na de goede ervaring met een aeg droger gekozen voor deze droger, nog gemakkelijker in gebruik een heldere programma struktuur, perfekte droogresultaten en weinig geluidproduktie.
Alleen mis ik het lampje in de trommel.
Maar verder voor de rest super tevreden.

Karin 44 16-12-2011 Product half jaar in bezit

9,4
Ik had de droger eerder moeten hebben,en maar ploeteren met een droger die er uren over deed.
Nu een droger die snel,makkelijk te bedienenis gewoon
doet zoals het hoort, erg fijn.
Een echte aanrader.

Sjaak Derks 16-12-2011 Product maand in bezit

Droogresultaat is bijzonder goed.De mogelijkheden om dit resultaat te bereiken zijn veelzijdig en zéér eenvoudig (zelfs voor een leek)in te stellen.Het uitstellen van de start van het droogprogramma (3,6,9 uur)is handig voor je overige werkzaamheden en tijd waarop jij bepaal,wanneer er energie verbruikt wordt.(bv.Nachtstroom)
Duidelijk toetsenbord voor programmering van allerhand stoffen : Synthetica en Katoen met verschillende droogtegraads (Kastdroog,Strijkdroog of extra droog en een speciaal programma voor o.a. sportkleding,beddengoed en jeans.
Pluizenfilter eenvoudig te reinigen, maar moet na elk programma wel konsekwent geledigd worden,om een optimale luchtdoorstroom te behouden. Is natuurlijk logisch.Indien noodzakelijk is de vuldeur eenvoudig zelf om te zetten a.d.h.v. bijgesloten illustratie.
Als ik alle gebruiksgemakken optel en kijk na de prijs/kwaliteit verhouding,is dit voor ons een ideale droger. Machine doet exact wat er in bedieningshandleiding omschreven wordt.Indien u een luchtafvoerkanaal ter beschikking heeft is deze AEG Lavatherm een echte aanrader.

janny1957 15-12-2011 Product kwartaal in bezit

Prima droog resultaat,doet wat hij moet doen.
goeie prijs/kwalitiet verhouding.
Zal hem van harte aanbevelen.
Duurzaamheid kan ik nog niet over oordelen,aangezien ik hem nog maar een paar maanden heb.
Maar bevalt tot nu toe prima.

Jukkie de wasbeer 15-12-2011 Product maand in bezit

Prima droger, snel droog, prettige programmainstelling. Grote deur opening. Hij had wat stiller gemogen maar is verder gewoon helemaal goed, zeker als je de gezien de prijs kwaliteitsverhouding. ik zou hem weer kopen als nodig.

MBR77 15-12-2011 Product maand in bezit

Droogresultaat is prima! Alleen maakt de droger soms een piepend geluid. We overwegen hierover contact op te nemen met de leverancier.
Prijs-kwaliteit verhouding is zonder meer goed te noemen. Voor dit geld een prima droger in huis gehaald. Het gepiep zal wel op te lossen zijn.

Jukkie de wasbeer 12-12-2011 Product maand in bezit

Ik heb laatst zo'n droger bij BCC gekocht en hij bevalt prima. Grote trommel ruime deur. Hij is lekker snel klaar. Ik mis wel het lampje in de trommel. Verder had hij wat stiller gemogen maar is verder gewoon helemaal goed, zeker als je de gezien de prijs kwaliteitsverhouding. ik zou hem weer kopen als nodig.