Whirlpool Atlanta A - Reviews

7,1

• Slecht

Ingridvg 31-08-2015 Product jaar of meer in bezit

3,2
In eerste instantie heel tevreden, wel wat geluid tijdens het draaien. Maar nu na 2 jaar brandt steeds het lampje dat het filter vol is, wat niet zo is. Hij maakt steeds meer geluid.
Vilgens omschrijving op internet moet dat oog eenvoudig te reinigen zijn, nou in de praktijk helemaal niet. Per droogbeurt moet ik de machine meer dan 4 keer aanzetten, dat werkt dus niet. Maar 1 oplossing, nooit meer kopen!

KeesjeSnoer 26-02-2014 Product maand in bezit

Hij maakt behoorlijk wat kabaal, maar staat in de garage, dus geen last ervan. Het droogresultaat is goed. Wat ik me wel afvraag, is: Is bij alle drogers, de ventilator direct gekoppeld aan de trommel? Als deze namelijk omdraait van draairichting, wat hij maar heel kort doet, draait de ventilator dus ook omgekeerd en werkt de droogfunctie niet. Dit alles overigens uit eigen onderzoek.
Ik kan me zo voorstellen dat een duurdere droger dit anders doet, waardoor er, net als bij een wasmachine, gewoon evenveel linksom als rechtsom gedraaid wordt. Bij deze is de verhouding zo'n 98% / 2% schat ik. Een puur verkooptechnisch iets dus.
Hij doet het in ieder geval nog goed bij 4 graden boven nul, kouder is het niet geweest deze winter. Volgens de verkoper zou het onder de 8 graden probleematisch worden, maar dat valt gelukkig mee.
Er zitten 2 temperatuursensoren in, 1 vlak na het verwarmingselement en 1 in de uitlaat-luchtstroom, na de ventilator en ik had er al rekening mee gehouden deze te moeten aanpassen ivm met winterkou, nog niet dus.
Verder uiteraard mechanisch relatief simpel van opbouw, t.o.v. condensdroger of warmtepompdroger (de nieuwste hype) dus veel betrouwbaarder. Ik heb er trouwens eind december 2013 slechts 260 euro voor betaald.

Bonotti 14-07-2011 Product paar dagen in bezit

Een zeer goede wasdroger, zeker voor dit geld. Afwerking, droogresultaat en mogelijkheden zijn allemaal dik in orde. Ruime trommel van 7 kg en een ruime vulopening. Deur omkeerbaar. Geen spijt van aankoop. Ook de aflevering door Electr. koopjes is zoals het hoort.

yenraB 15-01-2011 Product paar weken in bezit

Prima machine. Paar weken in bezit. Was komt er perfect droog uit, voldoende programma's. Biediening duidelijk en makkelijk. Machine is niet geruisloos maar niet hinderlijk veel lawaai. Vulopening had iets groter gemogen. Kortom, mankeert niets aan , zeer goed product voor lage prijs ! Zeer tevreden.