De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 57 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT47W5E7NL op Kieskeurig.be.

8,9

Wipi 16-02-2020

Geweldig stil!

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

Warmtepompdroger gekocht, omdat de oude het begeven had. Gekozen voor Siemens omdat we sinds 2 jaar een wasmachine van Siemens hebben waar ik erg tevreden over ben. En hij bevalt heel goed: makkelijk te bedienen en heel makkelijk in onderhoud/schoon houden. Maar bovenal: hij droogt snel en is echt heel erg stil! Heel blij mee.

Pluspunten

• Snel
  • Heel energiezuinig

Marco 05-12-2019

Uitstekende droger

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

Na een tijdje zonder droger geleefd te hebben werd het door de komst van een 2e kind toch wel noodzakelijk om snel de was te kunnen drogen. Deze droger bevalt zeer goed en het droogresultaat is boven verwachting.
Een aantal jaren geleden hadden wij een was-/droog combinatie en daar kwam de was eigenlijk altijd nog vochtig uit. Bij deze is dat niet het geval. Mocht het een keer gebeuren, dan kan je de droogtegraad aanpassen die onthouden wordt voor de volgende sessie.
Het enige wat me opvalt is dat deze droger best wel wat geluid maakt, helemaal als ik het vergelijk met de Miele wasmachine die ernaast staat. Uiteraard maakt de wasmachine tijdens centrifugeren meer lawaai, maar het standaard rondjes draaien is bij de droger aanzienlijk luidruchtiger. Maar als ik de specificaties van wasdrogers bekijk dan lijkt dit geluidsniveau normaal te zijn.
Verder erg tevreden, en opvallend is dat hij altijd veel sneller klaar is dan initieel aangeven wordt. Meestal begint hij met 2,5 uur, maar dit loopt snel terug naar ca. 1.5 uur.

Pluspunten

• snel
  • veel mogelijkheden
  • voelt degelijk aan

H. Vos 07-04-2019

Zuinige goede en snelledroger

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

Voor het eerst een warmtepompdroger gekocht. Ivm een gezin met vele wasjes, incl 's avonds nog even willen drogen, zat ik van te voren wel een beetje met de voorspelde lange droogtijd. Maar niets is minder waar, in nog geen uur is een volle was perfect droog. Bij start programma wordt een tijd van meer dan 2 uur voorspeld, maar door de sensor is die droogtijd veel korter. (ik heb wel een wasmachine die 1600 toeren centrifugeert). Kortom, heel tevreden. Ook is hij erg stil. Bijkomend voordeel is dat hij erg weinig energie kost per droogbeurt, goed voor milieu en voor de portemonnee ook, als de energieprijzen gaan stijgen de komende 10 jaar.
Enige minpuntje is het pluizenfilter, die bestaat uit 2 delen en moet je openklappen om schoon te maken. Bij onze vorige droger was dit gewoon 1 filter die je in 1 beweging schoon kon vegen. Bij deze is het wel een werkje, volgens handleiding moet ik die 2 delen ook nog afwassen elke keer. En laten drogen voor nieuw gebruik. Ja doei! Tip voor de fabrikant om dit klantvriendelijker te maken.
Maar dat is het enige, en het apparaat is verder helemaal prima, snel, stil en droogt goed.

Pluspunten

• snel
  • goed droog

Minpunten

• pluizenfilter is onhandig

Simon 23-09-2019

Stil, zuinig en werkt super

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

Mooie wasdroger, stiller dan onze oude condensdroger en daarnaast veel zuiniger. Droogt goed en vaak sneller klaar dan initiële aangegeven tijd, prima dus! Ook het feit dat de ruimte waar de droger staat niet meer heel warm wordt is erg prettig. Het schoonmaken van het filter vinden sommige mensen vervelend, ik vind het wel meevallen, het is prima te doen. De wasdroger is wat mij betreft een aanrader!

• Zuinig
  • Ziet er mooi uit
  • Straalt kwaliteit uit

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Joke 15-09-2019

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

Wij vinden deze droger fantastisch omdat deze eenvoudig is om te bedienen en ervoor zorgt dat we minder hoeven te strijken. Er zit nl een speciaal programma op voor blouses / overhemden!
Minpunten hebben we nog niet ontdekt.

Pluspunten

• Bediening
  • Programma's
  • Geluid, is erg stil
  • Energiezuinig

Bernieberens 13-09-2021

Fijne wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het sensofrech systeem werk zo goed dat onze kleding langer mee gaat

h**a@h**l.com 08-08-2021

Bevalt zeer goed, top ding!

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

Na lang zoeken wij uitgekomen bij de Siemens droger. Doorslag was de prijs / kwaliteit welke we op deze site hebben gelezen. Hebben hem nu enkele dagen in bezit en diverse type wassen mee gedaan. Hij is erg stil, heeft veel mogelijkheden voor diverse wassen, wateropvang zowel opvangbak als direct op de afvoer, en niet te vergeten de resultaten zijn super! Verder is hij erg gebruiksvriendelijk en is b.v. de stoffilter gemakkelijk te reinigen, en is het een kwestie van stekker erin en gaan.

Pluspunten

• Resultaten
  • Instellings mogelijkheden
  • Vormgeving
  • Gemak / gebruiksvriendelijk

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Verheul 05-08-2021

Fijne droger

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

Fijne droger , je moet alleen niet vergeten het filter schoon te maken met de douchekop . Anders droogt de machine niet goed .

p**t@G**l.com 24-07-2021

Siemens een TOP keuze

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

de adviseur liet ons zien dat deze warmtepompdroger een super aanbod is onze vorige Siemens warmte pomp wasdroger 12jaar zonder klachten meegegaan

Marcel V 21-07-2021

Mooie wasdroger, stil en energiezuinig

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

Heb deze droger gekocht vanwege energiezuinigheid. Onze oude droger was nog niet kapot maar was een energie onzuinige condensdroger. Doet het goed en ben er erg tevreden mee! Daarnaast ziet de droger er ook erg mooi uit. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Stil en energiezuinig
  • Ziet er mooi uit
  • Ruimte wordt niet warm en vochtig

GuNu 13-06-2021

Ballen draaier

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

Waardeloze droger want al je was komt na 3 uur in een groet bal en nog steeds niet droog uit de machine.

Rolando 05-05-2021

Fijne droger die waarmaakt wat wordt beloofd.

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne droger die goed in elkaar steekt. Degelijk, logische bediening en duidelijk programaverloop. Resultaten zijn zeker goed en ik kan geen min punten bedenken. Machine nu 6 maanden in bezit.

Cees 16-03-2021

Doet wat er in de specs staat

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Klasse wasdroger, uitermate stil en droogt uitstekend.
Fraaie vormgeving en overzichtelijke display

Vincent 02-02-2021

Top!!

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede machine doet wat ervan verwacht wordt, tevens goed voor het milieu

Frans 30-01-2021

Slecht droog resultaat

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

Veelal meerdere keren volledig droogprogramma laten doen en regelmatig nog vochtige handdoeken,
dekbedovertrek komt er als een bal uit en vaak niet echt droog.

Minpunten

• Dekbedovertrek komt er als een bal uit
  • Droogtijd heel lang
  • Vaak niet in 1 droogbeurt alles droog

Maikel 15-01-2021

Fijne en snelle droger

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

De warmtepomp droger werkt goed. De bediening is eenvoudig en het resultaat is zoals je zou verwachten. Kortom een tevreden aankoop!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Droog
  • Snel

Petra 06-01-2021

Droogt snel en goed.

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

Super stille warmtepompdroger die snel en goed droogt. Hij kiest zelf zijn droogprogramma wat je kunt aanpassen als het niet droog genoeg is. Ik was een beetje huiverig voor een warmtepompdroger door de verhalen over de erg lange duur van het programma en dat het niet goed zou drogen. Deze droger doet het perfect in niet meer tijd dan mijn oude condensdroger en hij is veel stiller. Ook een handig grote opening met verlichting. De bediening wijst zich zelf.

Pluspunten

• Heel stil
  • Snel droog
  • Grote vol opening
  • Makkelijk in te stellen
  • Je hoeft hem niet schoon te maken

Ronald 04-01-2021

Beter dan verwacht

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zij zeer blij verast
En hebben nog nooit zo fijne droger gehad ( supper )

Beijer 01-01-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik, superstil en echt heel zuinig!

Kees 28-12-2020

fantastische wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT47W5E7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een heel rustige machine. Zeker in vergelijking met onze vorige. Die ging overigens wel meer dan 20 jaar mee. Het was wel een condensdroger. Nu een warmtepomp vanwege energieverbruik. Hoe deze op lange termijn bevalt weet ik nog niet. Maar de eerst drogingen gingen prima! Deze machine geeft wel weinig warmte af aan de omgeving. Ook geen vochtige lucht. Lijkt allemaal erg goed!