Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Siemens iQ500 WT44W4E3NL Best Reviewed sep 2019
9,0 (50)
Best Reviewed sep 2019
Bekijk alle Wasdrogers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 33 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 WTW8759ENL op Kieskeurig.be.

Jeanine 12-06-2019

snel, droog en geluidsarm

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Ik heb deze Bosch wasdroger gekocht ter vervanging van mijn oudere, vergelijkbare Siemens droger. En het moet gezegd: hij droogt beter en sneller dan mijn vorige en is ook wat stiller. De extra kilo inhoud (nu 8, tegen eerst 7) maakt ook net dat beetje verschil, want de wasmachine is 7 kg. Ik heb er wollen droogballen bij gekocht van het merk Superiox, en dat bevalt prima om de was ook echt kreukvrij te maken. Tip aan Bosch: ga dergelijke ballen standaard meeleveren bij jullie wasdrogers!

Pluspunten

• energieverbruik
  • geluidsarm
  • grotere trommel

Visentini 17-02-2020

Bosch warmtepomp droger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Fantastisch apparaat zeer zuinig en geruisloos geen gedoe meer met onderin pluizen eruit halen zeer goede aankoop

Pluspunten

• Zuinig
  • Geruisloos

Jacqueline 15-02-2020

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Na eerst een tweedehands condensdroger te hebben gehad die hield het plotseling voor gezien. Dus toen snel op zoek naar een goede droger die ook zuinig is. We hebben vorig jaar ook al een Bosch wasmachine aangeschaft en het merk bevalt mij wel. Vandaar dat mijn voorkeur uitging naar weer een Bosch apparaat. We hebben ons goed voor laten lichten bij de Mediamarkt in Almere door T***, die de voorkeur gaf aan deze warmtepompdroger. Ik heb deze droger nu 1 week in mijn bezit en ben er erg blij mee. Hij is goed in te stellen en doet wat hij moet doen. Je kunt de programma's zelf nog verder instellen na hoe droog je het wilt hebben, bediening is eenvoudig. Zelf ben ik nog een beetje ouderwets door sommige kledingstukken op een droogrek te hangen, maar bij deze droger heb ik het vertrouwen dat er ook fijne kledingstukken in kunnen gezien het uitgebreide programma wat de droger bied. Dus dat scheelt mij weer een hoop werk.
Wat ik ook erg fijn vindt is het verschil met de condensdroger dat het nu niet meer warm wordt in de ruimte waar de droger staat. Conclusie een goede droger.

Pluspunten

• stil in gebruik
  • droogt goed

Ingrid en Sjaak 03-02-2020

Superzuinig in gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Onze oude droger was ruim 20 jaar oud, en deed het nog, maar verbruikte ruim 2 keer zoveel als de nieuwe !
Mooi apparaat, en past goed bij onze Bosch wasmachine. Stil en zuinig, goede combi !

Janny Petersen 11-01-2020

Droger serie 8

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Super gaaf design en heerlijke touche screen, duidelijke display en werking van de droger is super goed. Heel energie bewust en goed afgestemd op hedendaagse eisen qua mileu/energieverbruik en ook op de vele diverse mogelijkheden om je kleding te drogen.

Jan en Ditty 10-01-2020

Perfecte zuinige droger, gemakkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Goed en stil apparaat met redelijk snelle droogtijd en desondanks toch zuinig. veel programma's en daardoor veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Zuinig
  • makkelijk bedienbaar

Esta 30-12-2019
  • Product gekregen

Touch screen - Veel opties

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Het is een pracht wasdroger - het touchscreen display is echt ontzettend makkelijk in het gebruik. De filtres zijn heel makkelijk te legen. Er zijn vele mogelijkheden/programma's. Maakt weinig geluid.

W. van Doorn 25-12-2019

Stille droger, eenvoudige bediening.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

De droger ziet er solide uit. De bediening is eenvoudig, maar toch keuze genoeg. Droger is stil. Heeft een grote deur opening.

• Eenvoudige bediening.

Minpunten

• Deur draait naar 1 zijde en is niet om te zetten.

Webber 18-12-2019

Zeer Zuinig en er past lekker veel in.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Dit is een leuke aanbieding geweest via de Mediamarkt, tevens zat er nog een cashback actie van Bosch op van €75.
love Bosch....

Pluspunten

• zeer zuinig +++
  • 8kg inhoud
  • netje uiterlijk

A Verhoef 16-12-2019

Fantastisch Wasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Na gebruik van een aantal weken kan ik oprecht zeggen het is een zeer goed werkende wasdroger. ik heb voor deze wasdroger gekozen omdat het een zeer energiezuinige wasdroger blijkt te zijn. Maar hij is ook zeer makkelijk in gebruik overzichtelijke display

Peter 15-12-2019

Mooi en Goed

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Lekker zuinig mooi en goed drogend apparaat, staat perfect naast onze Bosch wasmachine.
Helaas kost hij nogal wat .

Pluspunten

• Goed drogend
  • Zuinig

Minpunten

• prijs

Marc 15-12-2019

super stil, super droogresultaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Deze droger is echt stil, doet z'n werk prima en met een minimum aan energieverbruik. Mooie actie van Bosch waarbij de toch al gunstige prijs-kwaliteitsverhouding nog aantrekkelijker dan gewoonlijk

Pluspunten

• stil
  • zuinig in energieverbruik
  • super droogresultaat
  • handige bediening; overzichtelijk

J Giebels 08-12-2019

Perfecte keus voor een droger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

De droger maakt weinig geluid. Doet wat ie moet doen. Ik ben helemaal tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Emmerentia 08-12-2019

Mooie Machine en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Wij hebben weer voor een Bosch gekozen en altijd Bosch hebben gehad . Maar zijn 2 jaar geleden vreemdgegaan en hebben toen gekozen voor een Miele warmte pomp droger . Deze droger was toen in aanschaf €1300,00 maar hadden na 2 weken al spijt van dit aangeschafte apparaat in een tijdsbestek van 2 jaar is de Miele 5x kapot gegaan en nu afgelopen week is hij weer kapot gegaan aan de zelfde storing . Wat nu bleek dat de machine 2 weken buiten de garantie van 2 jaar viel en miele dood leuk ons mededeelde dat is echt pech hebben en de reparatie zo rond de €550 zou gaan kosten. toen wij dit hoorde zijn we gelijk naar onze dealer gereden en het verhaal voorgelegd en weer gekozen voor een Bosch Warmte pomp droger . we zijn weer erg blij met deze drogen en gebruiken hem best veel . De Bosch is zo geruisloos echt stil en het gebruikersgemak is zo simpel een kind kan de was doen. Ook de techniek is vooruitstrevend wegens het onderhoud niet nodig is want het apparaat is zelf reinigend . een groot plus punt is dat het geluid van de trommel geen geluid afgeeft van de antistatische borstel en hierdoor ook de machine maar 62 DB aan geluid geeft . Ons oordeel is dat wij iedereen deze machine kunnen aanraden en nog redelijk betaalbaar is . en als reclame spreuk kunnen zeggen Bosch het kan dus echt nog beter .

Pluspunten

• Machine is super stil
  • zeer zuinig
  • prijs kwaliteit
  • gebruikersgemak
  • Veel droog mogelijkheden

Minpunten

• kan ik niet melden

Ilse 02-12-2019

Gebruiksvriendelijke droger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Veel programma’s hetgeen makkelijk is, droogtijd is handig te zien en klopt ook vrijwel altijd, weinig geluid

• Makkelijk in gebruik
  • Filters die makkelijk schoon te houden zijn
  • Keuze in programma’s
  • Open deur dus alles zichtbaar

M. A 01-12-2019

compact apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

MOOI COMPACT APPARAAT, MAAKT HEEL WEINIG GELUID, ZUINIG, LICHT GEWICHT, MAKKELIJK , VEEL MOGELIJKHEID PROGRAMMA'S.

Pluspunten

• ZUINIG
  • GEEN LAWAAI

Minpunten

• DUUR

Nicoline Bruckman 18-11-2019

Stille machine met grote deur

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Net 1 week in huis en 1e indruk is een stille machine, vrij makkelijk in onderhoud met een goede droog resultaat. Dit gekoppeld aan de A+++ en weinig watergebruik maakt dit voor mij een top product.

Pluspunten

• Grote deuropening
  • weinig onderhoud
  • Goed droogresultaat
  • Betrouwbare indruk
  • Zuinig in energie en watergebruik

Minpunten

• tot nu toe niet kunnen ontdekken.

Marga 18-11-2019

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Na 21 jaar afscheid genomen van mijn oude Bosch wasdroger. Wat het voor mijn elektriciteitsrekening doet, dat kan ik pas later zien, maar het drogen gaat perfect! Ik hoop er weer 21 jaar mee te doen (daarom heb ik ook weer voor Bosch gekozen).

Pluspunten

• Werkt perfect
  • Veel soorten programma's (en overzichtelijk)

tevreden gebruiker 16-11-2019

makkelijk te bedienen en energiebewust

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

pluspunt in. vergelijking met andere merken. overzichtelijke bediening en extra garantie
ook de leverancier is betrouwbaar en geeft prima voorlichting

Pluspunten

• extra garantie
  • eenvoudige bediening
  • energiezuinig

Fam wery 28-10-2019

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Wij zijn nu 2 weken in het bezit van deze machine. en zijn zeer tevreden over het product.
Wij zijn zeer tevredrn over hoe de functies werken en ook over de droog resultaten van alle programma's.
Wat ons betreft een aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com