Siemens WT4H8Y77NL

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT4H8Y77NL op Kieskeurig.be.

Siemens Warmtepompdroger 03-11-2019

Energiezuinig en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens WT4H8Y77NL

Gekozen voor een Siemens Warmtepompdroger, deze is zuinig, stil, grote trommel en zeer gebruiksvriendelijk.
Zelfs mijn man kan deze instellen

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Gebruiksvriendelijk
  • Grote trommel
  • Mooi kijkglas

Minpunten

• niet goedkoop

Emma1995 16-06-2019

Fijne droger

Geschreven voor: Siemens WT4H8Y77NL

Mijn vorige droger was nog een condensdroger, dit is mijn eerste warmptepompdroger. En wat een verschil, in positieve zin. Het enoge wat niet goed werkt is het drogen an hele kleine wasjes die je toch snel droog wil hebben. Maar die heb ik toch bijna nooit. In eerste instantie dacht ik weinig te hebben aan de besturing via de app, want je moet natuurlijk wel gewoon zelf de was er in doen en er weer uithalen, en de deur gaat ook niet vanzelf dicht. Maar ik merk dat het instellen van een programma via de app veel makkelijker gaat. En ik heb daardoor bij deze machines al meer verschillende programma's gebruikt dat al mijn vorige wasdrogers bij elkaar. Die stonden toch eogenlijk altojd op 'kastdroog extra'.
Wat wel jammer is, is dat de app de machine niet kan inschakelen: als de machine helemaal uit is, is de wifi functionaliteit ook uit. Op standby aan laten staan klinkt leuk, maar er knippert dan wel de hele tijd een blauw lampje aan en uit. Dat valt overdag nauwelijks op, maar 's nachts is het net of je een vuurtoren in huis hebt.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Chantal2212 08-02-2019

Prachtig design, stil en energiezuinig

Geschreven voor: Siemens WT4H8Y77NL

Prachtige machine, stil en energiezuinig. Werkt erg makkelijk, ook via de app maar heeft voor mij persoonlijk ook wel wat nadelen. droogprogramma’s duren langer dan ik gewent ben met een condensdroger. Kleine hoeveelheden (bv 1 handdoek) herkent hij niet en stopt het droogprogramma al na 3 minuten, voor mij niet praktisch als ik bijvoorbeeld 1 specifiek kledingstuk even snel wil wassen/drogen. Een hele was wordt in zo’n 2,5 uur tijd wel goed droog en blijft kreukvrij bij gebruik van het juiste programma.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Mohsin 24-12-2018

Makkelijk in onderhoud

Geschreven voor: Siemens WT4H8Y77NL

De droger maakt heel goed droog en heeft vele functies. Waterreservoir en filter makkelijk uit elkaar te halen en schoon te maken.

Pluspunten

• Licht in de trommel

Minpunten

• Beetje laawaaierig