Bosch WTW85466NL

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTW85466NL op Kieskeurig.be.

Wesley Kroon 18-11-2019

Mooie uitstraling prima kwaliteit warmtedroger

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

Een fantastische warmtepomopp droger. Prima geluidsniveau en werkt zeer naar tevredenheid. Voor ons een hele fijne verbetering.

Pluspunten

• Goed droog
  • Geluidsniveau

Eric 17-11-2019

geweldige droger

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

geweldige droger met diverse programma's. ik was gewend aan een afvoerdroger, maar bij deze warmtepompdroger kan ik alle was drogen. Grote verlichte trommel en afvoer via bestaande wasmachine aansluiting.

Pluspunten

• verlichte trommel
  • 8 kg inhoud

Ronald van Lith 16-11-2019

Wasmachine Bosch WTW85466NL

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

Geweldig gebruiksvriendelijke stille machine. Duidelijk display, gemakkelijke en degelijke aan en uitknop

super apparaat 14-11-2019

warmtepomp droger Bosch

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

Mooi product geeft een stuk minder warmte af als mijn oude Bosch condens droger geen energie verlies en droogt uitstekend.

Pluspunten

• ziet er goed uit
  • minder geluid

Minpunten

• droogtijd iets langer nodig
  • geen probleem

J.J.Schijf 12-11-2019

Fluisterstil en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

Deze wasdroger doet zijn werk stil op de achtergrond en verzorgt het drogen heel goed. Het menu is eenvoudig, maar voor iemand, die net wat andere instellingen nodig heeft, is er binnen de ruime menu keuze nog voldoende bij te stellen. De mogelijkheid om condenswater af te voeren naar een afvoer is heel prettig: sjouwen met kilo's water om dat ergens anders weg te spoelen hoeft niet meer als er een afvoer in de buurt is. De afvoerslang voor water is overigens lang genoeg. Tot slot is het heel fijn, dat het pluizenfilter makkelijk bereikbaar is en uit te nemen zonder bijna op de knieën te moeten.

Pluspunten

• Waterafvoer per slang mogelijk
  • Fluisterstil
  • Pluizenfilter comfortabel geplaatst

Marian Blommaert 11-11-2019

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

Per week gaat mijn droger 7 á 10 keer aan voor een witte of bonte was; ik wil er op kunnen vertrouwen. Omdat ik toch al goede ervaringen met Bosch had, heb ik specifiek naar dit merk gekeken, maar heb het ook vergeleken met andere merken. Het blijft voor mij toch een goed merk: geen flauwekul, maar een duidelijk bedienbaar apparaat. De verkoper wees me op de extra droogtijd van 3,5 uur, dat was even slikken, want ik draai op snelheid. In de praktijk heeft de droger me meer dan aangenaam verrast: hij is zelfs op 1,5 uur klaar en haalt daarmee makkelijk m'n wasmachine in! Statisch wasgoed komt niet meer statisch deze droger uit en dekbedovertrekken veranderen niet meer in een kunstig kleffe bal. Hij doet wat hij moet doen en nog vlot ook. Wel opgemerkt dat ik na iedere droogsessie het fijne filter met water schoonmaak en na enkele keren ook het grove filter. Ik ben nog iedere keer blij met deze aanschaf!

Pluspunten

• droogt de was sneller dan aangegeven
  • geen wasgoed dat statisch eruit komt
  • duidelijk paneel om af te lezen
  • een groot dekbedovertrek droogt hij ook prima
  • in de omgeving geeft hij niet extra veel warmte af

Minpunten

• stroeve openingsdeur
  • de klik van het automatisch reinigen is erg hard

VisserBl 07-11-2019

Mooie, zuinige wasdroger voor een goede prijs

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

Na tien jaar trouwe dienst ging onze wasdroger stuk. Dat was nog eentje met het energielabel B, een zogeheten condensdroger. Reparatie bleek geen optie, dus dit was een mooie kans om op zoek te gaan naar een energiezuinige warmtepompdroger. Die kun je kiezen met label A++, of zelfs A+++.
Ondanks de wat tegenvallende levensduur van de vorige, kozen we toch weer een Bosch. Dat staat gewoon mooi naast de wasmachine die ook van Bosch is. En je moet toch ergens beginnen; als je alle merken open laat, zie je helemaal door de bomen het Bosch niet meer. En ook binnen het Bosch-gamma valt er nog heel veel te kiezen.

Na wat zoekwerk viel de keuze op de WTW85466NL, die vrij gunstig geprijsd was, en bovendien alle gewenste opties had. Weliswaar geen wifi-verbinding en een app om de resterende droogtijd op te vragen, maar dat hoefden we ook niet perse. En bijkomend voordeel was dat er een geld-terug actie van Bosch liep (50 euro cashback), ook op dit model. Altijd meegenomen. Het enige nadeel dat we vonden was, dat de machine toch wel een 5 cm kleinere deuropening had dan soortgelijke warmtepompdrogers. Maar toen hij goed en wel stond viel dat eigenlijk heel erg mee, de opening bleek in ieder geval ruim zat. Hij is nog een stuk groter dan het deurgat van de wasmachine.
O ja, de droger heeft "slechts" een A++ energielabel. Voor het derde plusje zouden we toch snel 200 euro meer kwijt zijn...

Hij werd gebracht. Datum kon zelf gekozen worden. Plaatsing ging vlot en probleemloos, en de oude tikkende droger werd netjes meegenomen. Hopelijk vinden de onderdelen hun weg in het recyclingscircuit.
De eerste droogbeurt was genieten. Het apparaat zoemde mooi. Niet superzacht, maar ook niet hard. Geen getik en geknal meer in ieder geval, zoals de oude op het laatst deed.
Het leek wel wat langer te duren dan we gewend waren, maar ja, ik had gelezen dat een warmtepompdroger gemiddeld inderdaad iets meer tijd nodig heeft dan, en ook niet altijd dezelfde droogtegraad haalt als een condensdroger. Dat is dan maar het prijsje dat we betalen voor een lagere energierekening.
De was kwam er trouwens prima droog uit. Nou ja, het had misschien nog wel wat droger gekund, maar dan had ik misschien een van de andere 14 standjes van de draaiknop moeten kiezen. Keuze genoeg in ieder geval.

Nou ja kort en goed, u hebt het wel gelezen: ik ben blij met m'n nieuwe droger.

Pluspunten

• energiezuinig
  • fraai design
  • mooie prijs, zeker na refundactie

Minpunten

• deuropening iets smaller t.o.v. andere modellen
  • langere droogtijd t.o.v. condensdroger
  • geen A+++ label

Nienke 06-11-2019

Prima droger die snel droogt

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

Gebruiksgemak is groot. Veel verschillende functies en is vaak snel klaar [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wil 04-11-2019

geweldige droger

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

ik kocht deze droger op basis van reviews en prijs
Hij maakt weinig herrie daar ben ik blij mee want hij staat nu boven.
En ik vind dat hij toch best snel klaar is. terwijl ik altijd dacht dat het langer zou duren dan mijn oude droger.
Ik ben er super blij mee

Pluspunten

• weinig herrie
  • redelijk snel klaar

Minpunten

• geen minpunten

Mart van den Wildenberg 03-11-2019

Warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

Veel droogprogramma,s mogelijk .
Het geluid is minimaal .
Geeft de tijd aan hoelang het programma duurt.
Duidelijk bedieningspaneel.

Randy 02-11-2019

Een goede droger hoeft niet duur te zijn

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

Nadat onze oude droger onze kleding letterlijk opvrat zijn wij opzoek gegaan naar een waardige vervanger. Belangrijke eigen schappen waren voor ons: Energie zuinig, zacht voor de kleding, warmtepomp, afvoer via een slang en Sport programma. Uiteindelijk zijn wij op deze bosch terecht gekomen. Na de eerste droogbeurt waren wij dan ook aangenaam verrast. De kleding was heerlijk droog, je moet alleen wat geduld hebben. Een warmtepomp is niet de snelste droger, alleen het energie gebruik is wel drastisch afgenomen.

Pluspunten

• Kastdroog is ook echt droog
  • Stille motor
  • Lamp in de droger
  • Afvoer via bak of slang
  • Energie zuinig

Minpunten

• Warmtepomp is niet het snelste systeem

Mers 28-10-2019

goede machine

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

is een middeklas machine, en in mijn geval een budget prijs.
verder goede machine hij droogt goed en snel.
min punt is dat in het begin leek alsof de aanknop kapot was, maar naar een half uur uitproberen kwam ik er achter dat je de knop 3 seconden vast moet houden.
was mooi geweest als dat in de gebruiksaanweizing terug te vinden was.
verder een goede machine

Mijntje 27-10-2019

SUPER FIJNE DROGER

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

Heeft vele mogelijkheden, niet zoveel roosters die schoongemaakt moeten worden.
Duidelijk hoe de machine te gebruiken.
Mooie design

Will 26-10-2019

Geweldige droger

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

Ik heb hem nog niet zo heel erg lang, maar ik ben er zo blij mee.
Hij droogt prima , maakt weinig herrie , en de prijs viel enorm mee.
Ik ben er super blij mee [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MYilmaz 26-10-2019

Bosch Serie 6

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

Ben tot nu toe zeer tevreden met het product. Doet zijn werk goed, met serie 6 ben ik al blij laat staan als ik serie 8 hhad gekocht :) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pascal 24-10-2019

Prima kwaliteit voor een gunstige prijs

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

Prima kwaliteit voor een gunstige prijs.
Past zich goed aan de vochtige was aan, meet ook daadwerkelijk de vochtigheid.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • intelligent

BOSCH warmtepompdroger WTW85466NL 23-10-2019

Warmtepompdroger goeie prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

Zeer tevreden over mijn wasmachine van BOSCH en besloten ook een droger te kopen.
Prijs kwaliteit is in ieder geval goed en Self Cleaning klinkt veelbelovend!

Pluspunten

• Prijs Kwaliteit
  • Uitstraling
  • Self Cleaning
  • Energie label A++

Wasdroger Bosch 23-10-2019

Wasdroger Bosch

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

Een wasdroger gekocht van top kwaliteit en nog eens korting van 50 euro op het aankoop bedrag.
Bij BCC ben je hier voor op het juiste adres.

H.Plomp 21-10-2019

Wasdroger, warmtepomp

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

alles bekeken en beoordeelt, komt deze toch als heel goed naar voren , geen gedoe met condens waterbak legen en filter schoonmaken, kortom geen omkijken naar!!!

Huijser 20-10-2019

superdroger

Geschreven voor: Bosch WTW85466NL

Wat een fijn apparaat. Makkelijk te bedienen en de eerste keer dachten we dat hij er heel lang over zou doen, 3,50 minuten, Maar het programma past zich zelf aan en binnen een uur was de was droog. Top.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • programma past zich aan aan de hoeveelheid was