Beko DS7331 PX0 BX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DS7331 PX0 BX op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Met de Beko DS7331 PX0 BX kun je je favoriete kledingstukken drogen zonder bang te zijn dat de kleuren uitlopen. De wasdroger maakt namelijk gebruik van de EcoGentle-technologie, waardoor kleding zijn oorspronkelijke kleur behoudt. Om je kleding langer als nieuw te houden, is de Beko DS7331 PX0 BX ook uitgerust met AquaWave-technologie. Hierbij laten peddels het wasgoed in de trommel een golvende beweging maken. Het effect is dat je kleding voorzichtiger behandeld wordt. Ook interessant is de OptiSense-technologie. Dankzij de slimme sensoren weet je precies hoe lang het duurt voordat je favoriete blouse weer lekker droog is.

Pevalo 28-11-2019

Goed product

Geschreven voor: Beko DS7331 PX0 BX

Doet wat hij moet doen op bijna geruisloze manier. Simpele instellingen en de was is droog.
Je kan minstens 130eur besparen door even over de grens heen te kijken voor hetzelfde product. Belgische handelaren maken zichzelf kapot door prijs afspraken te hanteren en zo de consument op te lichten.