Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Kleur(en)
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive op Kieskeurig.be.

Anoniem 22-03-2019

Prima warmtepompdroger

Geschreven voor: Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

Prima warmtepompdroger die precies doet wat je er van verwacht. Veel verschillende en handige programma's en praktisch te bedienen via app. Erg stil en zuinig.

RenM 15-03-2019

té lange droogtijd

Geschreven voor: Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

Enorm lange droogtijden, na 3 uur de dekbedovertrekken nog lang niet droog, weer 2 uur erbij. Houd rekening met minimaal 3 uur droogtijd klein wasje. Heb spijt van deze aankoop

Tabasom 07-03-2019

SUPER

Geschreven voor: Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

Het product werkt fijn en heeft weinig geluid, waardoor je eigenlijk weinig last heb van dat die aan staat. Wij zijn er erg blij mee!

Anoniem 28-02-2019

Lekker zacht

Geschreven voor: Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

Na het wassen in een wasmachine hebben we de kleding gelijk in de wasdroger gedaan. Al mijn harde kleding kwamen heeeeeel zacht eruit alsof het nieuw was. Het is eenvoudig te bedienen, maakt in mijn belevingswereld niet veel storend geluid. Afvoerslang angesloten en geen gedoe met het legen van water uit reservoir. Een echte aanrader voor huishoudens die beperkte ruimte hebben voor het drogen van kleding.

Hannah 27-02-2019

quickdrive droger

Geschreven voor: Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

Super handig, snel, diverse programma en lekker groot!
zeker aan te raden.
waterbak moet je wel legen.

Maurice 21-02-2019

mooi product

Geschreven voor: Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

Heeft goede specificaties en een lange opgegeven levensduur voor een interessante prijs. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• zuinig
  • ziet er mooi uit

MiKasa 04-02-2019

Moderne, grote droger

Geschreven voor: Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

Naast de 8kg wasmachine die we hebben, is dit een fijne aanvulling. Alle was van het beddengoed past er gemakkelijk in met handdoeken erbij. Of de was van twee reguliere wasjes (ik gooi blousen en mooie shirts niet in de droger). Deze droger heeft genoeg keuze uit programma's en herinnert je er aan als het programma droog is, niet alleen via een aangenaam melodie, maar ook via de app. Ideaal voor een modern gezin!

Pluspunten

• App voor bediening en herinnering einde programma
  • Grote trommel
  • Erg stil

Leny 31-01-2019

Grote vul opening, goed droog resultaat, fijne machine

Geschreven voor: Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

Best getest, duidelijke display, prijs/kwaliteit goed. Tevens goede uitleg en service van Mediamarkt

Pluspunten

• Grote trommel
  • Goed droog resultaat

Minpunten

Corinaeb 30-01-2019

Mooi design en goede prestaties

Geschreven voor: Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

Mooi apparaat dat doet wat ervan gevraagd wordt. Handdoeken zijn keurig droog, maar grote lakens nog ietwat vochtig. Geen probleem voor mij, na een uurtje uithangen is alles toch droog. handig is de app die aangeeft wanneer de droger klaar is.

Pluspunten

• design
  • droogt goed
  • app

Minpunten

• niet echt stil

Janssen 23-01-2019

Stil en droog

Geschreven voor: Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

De wasdroger is stil en de was komt er droog uit. Vervruikt ook weinig energie ondanks een langer programma.

RIEN 18-01-2019

NETTE MOOIE ZUINIGE WARMTEPOMPDROGER MET VERLICHTING

Geschreven voor: Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

Nette Samsung zuinige warmtepomp droger waar we tevreden mee zijn. De droger heeft een mooi design van de functie knop en display.

jan 17-01-2019

zuinig makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

makkelijk te installeren en eenvoudig in gebruik handig met de app te gebruiken
was komt er mooi droog uit

Pluspunten

• eenvoudig
  • zuinig
  • stil

snoekieboe 12-01-2019

Stil, zuinig en alles droogt snel en goed!

Geschreven voor: Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

Enige tijd geleden onze wasmachine vervangen door een model van Samsung. Hier zijn we dermate tevreden over dat ook de vervanging van onze wasdroger door een model van Samsung heeft plaatsgevonden. Deze droger is in 1 woord top! Hij is erg stil, energiezuinig vanwege het gebruik van een warmtepomp en hij droogt gewoon heel erg goed. De Samsung Smart Control bediening is een fijne toevoeging omdat we nu overal waar we zijn geïnformeerd kunnen worden over de staat van de wasdroger in plaats van telkens op en naar naar boven te moeten lopen. Ideaal!

De mogelijkheid om deze droger direct op een afvoer aan te sluiten is prima, maar mocht dat in je eigen situatie niet kunnen dan beschikt deze droger over een reservoir inclusief indicatie wanneer deze (bijna) vol zit.

Wij zijn bijzonder tevreden!

Hans1967 12-01-2019

Geweldig goede zeer stille wasdroger

Geschreven voor: Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

We hebben deze droger als aanvulling op de Samsung WW80M642OPW QuickDrive wasmachine 3 maanden geleden gekocht. De droger heeft hetzelfde design en is net als de wasmachine via de app te besturen. De droger heeft veel opties en is echt ontzettend stil. De verlichting in de kast is handig zodat je geen kleine producten meer vergeet. De waterafvoer gaat of via het ingebouwde opvang resersoir of via een lange afvoerslang die je gewoon in dezelfde afvoer als de wasmachine kunt stoppen. Echt een aanrader omdat de machine met de warmtepomp funtie nog eens zeer milieuvriendelijk is. #zeerblijmee

Pienie 08-01-2019

Top-wasdroger!

Geschreven voor: Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

Deze droger is makkelijk in gebruik, ziet er mooi uit, gebruikt weinig energie, maakt weinig geluid en...ook voor de nacht en als ik van huis ga zet ik ‘m met een gerust hart aan.

Erjan 11-12-2018

Aan de buitenkant mooi apparaat

Geschreven voor: Samsung DV80N62532W/EN QuickDrive

We hebben deze warmtepomp droger nu ongeveer drie maand maar intussen al een nieuwe printplaat in gekregen i.v.m. niet aan kunnen zetten behalve de stekker er een keer aan uit trekken.
Droogt niet goed na een programma (maakt niet uit welk programma)
en wat ik helemaal vervelend vind dat je de condensor er niet uit kunt halen en alleen kunt schoonmaken met een stofzuiger waarbij je diep op je knieen moet om dit te doen en waarbij je ook de lamellen beschadigd en dit lijkt me niet goed !