Siemens WT7U4650NL

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
warmtepompdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT7U4650NL op Kieskeurig.be.

Lia08 17-11-2019

Veel mogelijkheden, mooi apparaat en energiezuinig!

Geschreven voor: Siemens WT7U4650NL

Doordat de droger (aanschaf 2001) kapot is gegaan, nu bewust gekozen voor een Siemens warmtepompdroger vanwege de duurzaamheid, de vele mogelijkheden, de goede reviews op het gebruik van deze warmtepompdroger (en eigenlijk door de aanschaf van een tweede Siemens wasmachine met meer dan goede ervaringen, verknocht aan Siemens …). Ook blij met de installatie die niet zoveel te betekenen heeft. Dankzij het afvoerslangetje hoef je nooit meer de waterbak legen. Er is werkelijk aan alles gedacht. Kortom de droger is van vele gemakken voorzien. Hartelijk dank Siemens voor deze uitvinding! Ben er super blij mee! Het milieu ook. :)

Pluspunten

• Vele programma's
  • Het gemak
  • De prijs. In de actie gekocht
  • Duurzaamheid
  • Geen condensbak meer te legen

M 03-11-2019

Zuinige stille wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4650NL

Grote stille en zuinige wasdroger, zonderslang naar buiten, lekker snel klaar en goede binnenverlichting.

Michael 31-10-2019

Snel droog

Geschreven voor: Siemens WT7U4650NL

Het is een fijne en stille wasdroger. De programma's zijn overzichtelijk en de bediening is eenvoudig.
Ik ben ontzettend blij dat we voor een warmtepomp hebben gekozen want de prestaties zijn super en het verbruik is een stuk milieu vriendelijker.

Uiteraard moet je bij elke droger het pluizenfilter elke keer even leeg halen. Dit is hier heel eenvoudig. Maar ik zou als tip voor alle fabrikanten meegeven, maak hier een systeem van. Bijvoorbeeld, als de droogbeurt voltooid is, dat er dan een lipje uit schuift (rood of geel) bij het pluizenfilter.
Het is geen minpunt, want het dubbele filter doet uitstekend zijn werk. Maar voor de veiligheid.

Pluspunten

• Snel in te stellen programma
  • Voldoende capaciteit
  • Korte programma van 40 min is super

Piersma 26-10-2019

pure kwaliteit

Geschreven voor: Siemens WT7U4650NL

Siemens staat garant voor kwaliteit, dat hebben wij tot nu toe ervaren met Siemens. Gewoon top.
Stil, goed design, touch screen. Ideaal.

Pluspunten

• Zuinig

Minpunten

Paul 25-09-2019

Fijne droger met makkelijke self cleaning condensor

Geschreven voor: Siemens WT7U4650NL

Fijne droger, makkelijke te vullen, makkelijk schoon te houden. Droogt goed, duidelijke bedeniening.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te houden
  • Fijn licht voor het vullen/leeghalen
  • Zuinig

blaauw 14-09-2019

mooi bedieningsdisplay, veel mogelijkheden,

Geschreven voor: Siemens WT7U4650NL

Mooie uitvoering, onder andere gekocht voor zelfreinigende condensor en vele mogelijkheden. We hebben ook gekeken naar energieverbruik en een minimale vochtuitstoot.

Pluspunten

• mooie grote trommel
  • minimale vochtuitstoot

Wil47 26-02-2019

Toch wel aanloop problemen

Geschreven voor: Siemens WT7U4650NL

Heb de machine in dec 2018 in gebruik genomen. Doet zijn werk prima, maar aan het eind van het programma heb ik een lekkage links voor. Al een keer een monteur gehad. Hij heeft een nieuwe voorklep onder toegestuurd. Heeft niet geholpen. Nu komt 1 mrt a.s. de monteur voor de tweede keer.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Erika Dijksterhuis 04-01-2018

grote trommel en de was is supersneldroog

Geschreven voor: Siemens WT7U4650NL

prijs/kwaliteit is super. Bovenverwachting. Heb de was nu snel aan de kant. Grote trommel en de machine is superstil. Erg blij mee

Vanbenthem50 08-12-2017

Super droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4650NL

Heb deze droger paar weken in bezit en ben er blij mee. Is gemakkelijk in gebruik omdat er veel mogelijkheden op staan bijv overhemden of katoen enz. Heb de droger aan de afvoer aangesloten dus geen waterreservoir meer legen. Super
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Froukje 01-12-2017

Super droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4650NL

Ik heb dit product gekozen omdat ik Siemens een goed merk vindt. De droger werkt super, is stil, en heeft veel mogelijkheden wat betreft het drogen. Het display ziet er mooi uit. ik heb hem aangesloten op de afvoer dus geen omkijken naar het waterreservoir. Ik ben dus een tevreden klant.

Pluspunten

• Aansluiten op de afvoer
  • Veel mogelijkheden