Miele TWE620WP Eco

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
warmtepompdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele TWE620WP Eco op Kieskeurig.be.

R.Corbeek 30-12-2019

Nu weer terug naar Miele.

Geschreven voor: Miele TWE620WP Eco

Na 20 jaar een luchtafvoer droger van Miele zijn wij overgestapt naar een warmtepompdroegr van Bosch. Dit uitstapje heeft exact 28 dagen geduurt. Het is natuurlijk even wennen aan een ander merk maar iedere keer een prop lakens of niet gedroogd wasgoed uit de droeger halen is geen pretje.Op het wasrek was het eerder droog dan in de droger. Ook zogenaamde wasdroger ballen hielpen niet. Gelukkig bij Coolblue gekocht, 30 dagen omruil garantie en weer snel terug naar een Miele TWE 620 WP een droger die twee kanten op draait en ook de was goed droogd.
Prima machine en uitstekende service van Coolblue.

Pluspunten

• solide droger

Minpunten

• redelijk zwaar

Ben 11-09-2019

Frisse droger

Geschreven voor: Miele TWE620WP Eco

Na een paar slechte ervaringen met andere merken, heb ik gekozen voor een iets betere droger (kwaliteit). Hij bevalt uitstekend en door de geurflacons is je was frisser dan ooit!

Pluspunten

• Geurflacons!!
  • Water gaat nu via de afvoerpijp!

Minpunten

• stoffilter schoonmaken door geurflacon soms lastig

J Heerkens 03-12-2018

TWE620 WP

Geschreven voor: Miele TWE620WP Eco

Na 22 jaar een condensdroger gebruikt te hebben nu een warmtepompdroger aangeschaft. Apparaat gebruikt na aansluiting en goed resultaat bij droging met minder geluid.

Frans 30-11-2018

Geweldige hulp

Geschreven voor: Miele TWE620WP Eco

We zijn steeds meer energiebewust geworden en zonnepanelen verleidden ons tot de aanschaf van deze warmtepompdroger, die meteen een schot in de roos bleek: scherp in aanschafprijs, geweldig in bedieningsgemak, strak rustgevend modern design, optimaal droogresultaat, energiezuinig zoals was beloofd. We hebben lang getwijfeld maar onze keuze voor dit Miele apparaat? Inderdaad! Er is geen betere!

J. Beemster 05-12-2017

Mooie vormgeving naast mijn Miele wasmachiene!

Geschreven voor: Miele TWE620WP Eco

Een prachtig apparaat, stil en behoorlijk snel! Of hij werkelijk energiezuinig is, moeten we
nog ervaren!

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • stil

Minpunten

• soms niet alles droog...