AEG T6DB72GP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T6DB72GP op Kieskeurig.be.

Jorn 28-09-2017

Lekker droog

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Eenvoudige bediening, goede droog capaciteit (bij volle en half volle machine). Goedefilters waardoor ze vitale delen schoon blijven

Pluspunten

• Goede droog capaciteit
  • Inhoud en laadvermogen is goed

Minpunten

• Draaien van de deuropening vraagt nog wat inzet

Anida 13-10-2017

Groote deur, makkelijk, duidelijke display, zuinig, snel.

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Deze droger is wat mij betreft een perfecte keuze geweest. Prijs/kwaliteitverhouding verdient zeker een dikke 8. Bovendien is deze droger heel erg stil, snel, zuinig en heeft een duidelijke display. De deuropening is ook mooi groot.

Pluspunten

• duidelijke display
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen binnenverlichting

Sandra Joan 22-01-2019

Super stil apparaat

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Deze droger heeft een duidelijke display en alles wijst voor zich. Is nagenoeg geruisloos en de was komt er zeer fris en droog uit. De deur is lekker groot en je haalt de was er in een handomdraai uit. Het waterreservoir en de stofreservoir zijn makkelijk te verwijderen en te legen. Ik ben zeer tevreden met dit mooie apparaat van typisch sterke Duitse kwaliteit. Deze gaat gewoon weer Jaren mee!

Pluspunten

• stil
  • grote trommel en deur
  • betaalbaar
  • Mooi uiterlijk
  • zuinig

Bianca 09-11-2019

Een hele mooie en goede wasdroger

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Een hele goede droger. Ziet er mooi uit. Veel keuze uit verschillende programma's. Droogt goed en snel. Makkelijk schoon te maken. Ook is deze droger een stuk stiller en zuiniger dan onze vorige droger. Een hele opluchting na een warmtepompdroger. Laat je niet misleiden door verkopers. Kijk eerst goed wat u wilt en wat het beste voor u is. We zijn super blij met deze droger.

Pluspunten

• Droogt goed/snel
  • Prijs/kwaliteit verhouding
  • Veel keus uit programma's
  • Vrij stil
  • Makkelijk in gebruik

Suzanne 14-09-2021

Gebruiksgemak en zacht voor de was

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Een kind kan letterlijk de was doen: met de draaiknop selecteer je het programma en hup - je bent klaar om te starten. Je kan er voor kiezen om bijv. de droogtegraad wat op te plussen, maar verder doet de machine het werk. Zware natte was krijgt een langere cyclus, was die al bijna droog is krijgt een korte energiezuinige cyclus. Altijd fijn!

Het enige waar we aan moesten wennen is de kracht van de ventilatie. Is dat slecht? Nee, zeker niet. Maar hij blaast krachtiger dan ik gewend ben en dat voel je.

Ik heb het apparaat nu 4 maanden en ben zeer tevreden.

Anita2309 30-08-2021

Super droger.

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Makkelijke bediening en super dat er een eco stand opzit en dat je ook nog kan aangeven hoe lang de droger het erover moet doen.

Hannie 26-11-2020

Beetje jammer

Ingewikkeld bedieningspaneel.
Na 5 weken gebruik werd de was niet meer droog. Sloeg steeds na een paar minuten af.
Monteur kwam pas na ruim 3 weken.
Zei dat er niets met de droger aan de hand was, maar dat hij per sé vol moet zijn, wil hij drogen.
Kunt dus niet een klein wasje drogen.

meijer1960 21-01-2020

Geweldig

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Deze condensdroger voldoet erg goed aan onze eisen.
Het mooie van deze droger is dat je er ook een afvoerslang aan kan bevestigen zodat het water rechtstreeks je afvoer inloopt zodat je de opvangbak niet meer hoeft te legen.
Mooie droger en makkelijke bediening.

l.tussenbroek 27-11-2019

lekker drogen

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

voor het eerst een droger . op zich een prima apparaat maar de handleiding is zeer summier.
bij de programma's instellen had ik moeite.
Doch ik wil hem niet meer missen!

a.meeldijk 22-10-2019

uitstekende condensdroger

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

deze condens droger van aeg raad ik aan voor ieder gebruik hij heeft een uitstekende mooi design en uitstekende kwaliteit het is een super droger tijdens het drogen kan je gewoon muziek luisteren zo stil is hij

sbol66 17-02-2019

Super droger

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Een hele fijne droger die goed droogt. Het is heel fijn dat je deze droger aan een afvoer kan aansluiten zodat je de opvang tank niet hoeft te legen.

a.pergler 21-12-2018

Condensdroger die niet droogd

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Mooie droger om te zien maar helaas droog hij niet .
heb al 20+ jaar AEG gehad en nog nooit zo teleurgesteld geweest .
De droog sensor werk voor geen meter en schakelt de droger te vroeg uit waar door de was nog vochtig blijft in de droger heb mijn droog rek weer tevoorschijn moeten halen helaas.
Kan deze droger iedereen afraden om te kopen
De toegevoegde waarde van dit product vergeleken met mijn vorige AEG droger is gegaan van 100% naar 0%.
Helaas week it niet wat ik nu moet doenkan blijven zuren bij AEG maar zal waar schijnlijk niet helpen ? of wel.

Patrick J 28-05-2018

Algemeen Erg Goed

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Top droger, doet wat ie moet doen.
Stil, droog, vol handige functies.
AEG staat voor betaalbaar, betrouwbaarheid en kwaliteit.

Jessy 27-01-2018

Niet tevreden, prosense werkt niet

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

In heb sinds enkele weken deze droogkast in gebruik. De prosense werkt niet naar behoren, na het beeindigen van de droogtijd is de was niet droog. Al verschillende programma's geprobeerd maar telkens klamme was. Totaal niet tevreden, ik koop nooit nog een AEG toestel!