AEG T8DE84ES

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 98 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T8DE84ES op Kieskeurig.be.

Belinda 19-03-2018

Drama, droogtijden te lang & bijkeuken kletsnat bij gebruik

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Ik zou deze nooit weer kopen.
De droogtijden zijn veel te lang.
Volgens de verkopende winkels(heb bij 3 diverse winkels advies gekregen) zou dit apparaat geschikt zijn voor kleine ruimtes.
Mijn bijkeuken is 2 bij 2(niet supergroot maar ook niet echt klein) bij gebruik van de droger is mijn hele bijkeuken kletsnat. Dit zou volgens de winkels niet zo moeten zijn maar bij AEG zeggen ze dat ik de tuin/garagedeur open moet zetten voor ventilatie. Nou dat lijkt mij zomers niet zo,n probleem maar in de winter is dat geen optie.

Pluspunten

• Genoeg keuze mbt programma

Minpunten

• Droogtijden zijn veel te lang
  • hele bijkeuken is kletsnat na gebruik vd droger

MJ 10-02-2017

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Zoveel keus in programma's voor allerlei soorten wasgoed. De droge was komt er zonder kreukels uit en hoeft meestal niet gestreken te worden.

Pluspunten

• bediening
  • uiteindelijk resultaat

kvdv 22-05-2018

droogt niet snel.

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Nu ik hem langer gebruik ben ik minder tevreden over het droogresultaat. Het maakt meer lawaai dan gedacht en buiten het filter zijn de andere componenten moeilijker schoon te houden.

Minpunten

• lange droogtijd
  • moeilijker schoon te houden

Marco 27-01-2018

AEG warmtepompdroger

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Goede warmptepompdroger met een zeer uitgebreid scala aan programmas.. ik moest eerst wel even wennen aan de droogtegraad (vond de was nog een beetje dampig op stand kastdroog) maar uit de gebruiksaanwijzing bleek dat deze nog bij te stellen is en heb m wat droger bijgesteld.. nu is het echt goed droog en kan het zo de kast in.. een klein nadeel is wel dat kleine kledingstukken zoals bijv. sokken tussen de deur en rand draaien...

Pluspunten

• grote vuldeur
  • makkelijk in te stellen
  • geen filter voor condensor dus ook niet reinigen
  • makkelijk condensbak te legen

Minpunten

• sokken draaien tussen vuldeur en rand
  • niet heel stil

Annelies 27-01-2018

Mooi design en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Mijn oude AEG condens droger ging kapot (na heel wat jaren) en heb nu voor deze AEG warmtepomp droger gekozen. Een perfecte keus, ik ben er erg blij mee!! Het is een mooi design, grote vul opening, lichtje in de trommel als je hem aanzet, makkelijk en duidelijk in gebruik en vrij stil. Als hij klaar is klinken er een paar zachte tonen (die je wel goed hoort) in plaats van een vervelende harde zoemer. Echt een aanrader!!!

Pluspunten

• Pluizen filter makkelijk leeg te halen
  • Zachte tonen als hij klaar is

Minpunten

• Kan geen minpunten verzinnen

Maxime 10-03-2017

Aeg Droger

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Mijn nieuwe aeg wasdroger droogt alles zonder dat iets krimpt! Jammer genoeg hadden we er een geleverd gekregen waar het deurtje niet goed van sloot. Dit heb ik doorgeven en een aantal dagen later stond de monteur op de stoep! Nu werkt hij geweldig en alles viel onder de garantie. Ik ben super blij met mijn droger en beveel hem iedereen aan!

Pluspunten

• Lekker groot
  • Lampje in de trommel
  • Veel opties
  • Duidelijke uitleg in het boekje

Inge 22-01-2017

Prima droger

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Deze droger bij de BCC gekocht, met een mooie aanbieding.
De droger doet wat hij moet doen. Erg fijn is om ook zelf een tijdsduur in te kunnen stellen en het opfrisprogramma. Hiermee kun je een shirtje of andere kledingstukken die nog niet vies zijn, maar ook niet meer helemaal fris ruiken, opfrissen. Zo heb ik mijn sjaal opgefrist aan het begin van de winter, die rook erg muf, na dit programma was de muffe geur weg!

Pluspunten

• opfrisprogramma

Rik 14-01-2021

Na 2,5 jaar motor kapot

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Na 2,5 jaar normaal gebruik heeft de motor het begeven. Geeft aan tikkend en schrapend geluid. Contact gehad met AEG (electrolux) over de 10 jaar motor garantie. Mooi dat dat erop zit. Echter is de waarde van de motor 90eu en betreffen de voorrijkosten 120 eu (die uiteraard NIET in de garantie vallen). Die 10 jaar garantie lijkt een mooi iets, maar wordt alsnog een duur geintje. Voor ons niet nogmaals dit type/AEG!

• Programma’s

Minpunten

• Levensduur
  • Natte was
  • Lange programma’s

Dees-pekinees 15-10-2020

Top droger!

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Na jaren het alleen te hebben gedaan met een wasmachine en alles aan de lucht te laten drogen was het tijd voor een droger. na wat zoeken kwam deze voor mij als beste uit de test, waarbij ik prijs, energieverbruik en toch wel het uiterlijk heb meegenomen in mijn keus.
qua looks is hij al fantastisch, maar na het aansluiten en de deur open te doen was ik al om.
Grote trommel met goede verlichting en na de programma's te hebben verkend mocht hij aan de slag. alles is goed droog en soms is hij zelfs eerder klaar dan aangegeven staat doordat hij meet hoe droog de inhoud is, is hij nog wat vochtig kan je de drooggraad instellen en dan wordt het echt kurkdroog en kan het meteen de kast in.

overal dus een super aankoop en hier krijg je zeker geen spijt van!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Veel programma's
  • Grote trommel
  • Duidelijk

Anouk 15-08-2019

fijne droger, doet wat hij moet doen

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Ik heb voor deze AEG Warmtepompdroger gekozen, omdat deze droger voldeed aan de eisen die ik had (o.a. binnenverlichting in de trommel) en qua prijs in de buurt lag van wat ik aan een droger wilde uitgeven. Ik had in eerste instantie voor typenummer T8DE84EW gekozen, maar deze bleek niet leverbaar. Na bestelling op de website van Bemmel&Kroon kreeg ik namelijk meteen een email dat het bestelde typenummer helaas niet leverbaar was, maar dat ik voor hetzelfde bedrag een duurder model kreeg met minstens dezelfde productspecificaties. In eerste instantie was ik hier niet blij mee, maar na vergelijking van de verschillende typenummers heb ik toch de levering laten doorgaan. Want de minimale eisen die ik stelde, had het nieuwe typenummer ook. De prijs-kwaliteitverhouding is wat mij betreft goed. De wasdroger doet wat het moet doen en droogt de was goed. Ook de trommelverlichting is gezien de plek waar deze staat van toegevoegde waarde. Wel moet ik wennen aan het geluid. Dit blijkt wat meer dan ik verwacht had en de stilte stand maakt in mijn ogen weinig verschil.

Pluspunten

• trommelverlichting
  • droogt beddengoed goed
  • deur is groot; makkelijk te vullen
  • handleiding is duidelijk

Minpunten

• maakt wat meer geluid dan verwacht
  • stiltefunctie maakt qua geluid weinig verschil

Ina 01-08-2019

Groot laadvermogen

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Gebruik hem nu half jaar heel tevreden gebruik meestal een stand de bovenste als er minder gevuld duurt de droogtijd ook korter. Zo tevreden dat mijn dochter hem ook gekocht heeft

Pluspunten

• Droogtijd
  • Grote deur

Spaans 31-07-2019

Stopt vaak midden in het programma

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Het is een mooie droger met veel programma's. Hij droogt soms goed maar soms ook niet(geen idee waarom). Ook stopt de machine vaak midden in het programma en moet dan opnieuw worden gestart. Soms reageert de startknop niet en moet de stekker er een paar keer in/uit en dan doet hij het wel. Is al ie and voor langsgeweest maar dat heeft niet geholpen.

Pluspunten

• Veel programma's

Minpunten

• Start niet
  • Stopt in programma op willekeurige tijden

R. de Jonge 29-07-2019

Snel en goed droogresultaat

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Prima droger. Geluidsniveau is goed. Beter dan mijn vorige AEG warmtepompdroger (9 jaar oud). Droogt goed, duidelijke bediening. Zeker een aanrader. Snelheid van de programma´s ook prima. Ook compleet geleverd met afvoerslang.

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Droogresultaat
  • Snelheid

B.Jansen 24-07-2019

Degelijke machine, mooie vormgeving, glasdeur.

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Na 18 jaar mijn AEG condensdroger met plezier te hebben gebruikt, was deze aan vervanging toe.
Na deze goede ervaring viel onze keus op de AEG warmtepomp droger type T8DE84 ES.
Een fraaie en degelijke machine met 10 keuze programmas, verlichte glasdeur en normaal gebruiks geluid.

Pluspunten

• Degelijk uitgevoerd
  • Ruimprogramma
  • Behoorlijk stil

Maarten Hoogeveen 21-07-2019

Zeer zuinige en goede wasdroger van AEG!

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Goede kwaliteit en super energiezuinig voor een wasdroger! Super goed resultaat en door de zuinigheid bespaar je ook nog eens flink op je stroomrekening en het milieu!!

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Kwaliteit en service AEG
  • Droogkwaliteit

Joke 19-07-2019

Mooie uitstraling

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Na 12 jaar genot van onze aeg droger hebben gehad weer gekozen voor een aeg droger.
Bevindingen tot nog toe uitstekend veel mogelijkheden was komt er goed droog uit en de machine maakt weinig lawaai .
Ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Droogt super
  • Weinig lawaai

Oud - Ade Gerrie zandvliet 19-07-2019

grote deur ,nagenoeg geen geluid,automatische water afvoer.

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Na 25 jaar een zanussi nu een nieuwe was droger voor t eerst een aeg .fijn product .automatische water afvoer ,nagenoeg stil en gaat automatische uit .top geleverd door ,, ,, gewoon stroom ,, een plaatselijke leverancier.

• Grote deur opening

Kitty 19-07-2019

Warmtepompdroger

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Deze warmtepimpdroger gekozen omdat de trommel links en rechts draaut (reverseble)
Helaas draait dit alleen op t programma dekbed en is dan kastdroog = nog niet droog genoeg om meteen weer te gebruiken. Dit vind ik erg jammer want dat betekent op programna katoen een in elkaar fedraaid dekbed.
Programma katoen droogt op kastdroog + prima en niet extreem lang.
Andere programmas nog niet gebruikt.
Geluid valt mee.

Pluspunten

• Droogt op katoen prima

Minpunten

• Geen links en rechts draaiende trommel

Ger Prijs 18-07-2019

De AEG T&DE84ES Is ee mooi apparaat.

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Deze droger is fijn in het gebruik en stil dit zijn goede eigenschappen, en een mooie bijkomstigheid is dat hij ook goed zijn werk doet.

Pluspunten

• Droogt goed en snel
  • Zuinig in energie verbruik

Remco 18-07-2019

Super blij mee, aanrader!

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Je drukt op een paar knoppen en de droger start. Geen moeilijke instructies, maar lekker eenvoudig. En ook nog mooi!

Pluspunten

• Zeer eenvoudig in gebruik
  • Veel opties