AEG T8DE84ES

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
warmtepompdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 95 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T8DE84ES op Kieskeurig.be.

Belinda 19-03-2018

Drama, droogtijden te lang & bijkeuken kletsnat bij gebruik

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Ik zou deze nooit weer kopen.
De droogtijden zijn veel te lang.
Volgens de verkopende winkels(heb bij 3 diverse winkels advies gekregen) zou dit apparaat geschikt zijn voor kleine ruimtes.
Mijn bijkeuken is 2 bij 2(niet supergroot maar ook niet echt klein) bij gebruik van de droger is mijn hele bijkeuken kletsnat. Dit zou volgens de winkels niet zo moeten zijn maar bij AEG zeggen ze dat ik de tuin/garagedeur open moet zetten voor ventilatie. Nou dat lijkt mij zomers niet zo,n probleem maar in de winter is dat geen optie.

Pluspunten

• Genoeg keuze mbt programma

Minpunten

• Droogtijden zijn veel te lang
  • hele bijkeuken is kletsnat na gebruik vd droger

MJ 10-02-2017

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Zoveel keus in programma's voor allerlei soorten wasgoed. De droge was komt er zonder kreukels uit en hoeft meestal niet gestreken te worden.

Pluspunten

• bediening
  • uiteindelijk resultaat

Marco 27-01-2018

AEG warmtepompdroger

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Goede warmptepompdroger met een zeer uitgebreid scala aan programmas.. ik moest eerst wel even wennen aan de droogtegraad (vond de was nog een beetje dampig op stand kastdroog) maar uit de gebruiksaanwijzing bleek dat deze nog bij te stellen is en heb m wat droger bijgesteld.. nu is het echt goed droog en kan het zo de kast in.. een klein nadeel is wel dat kleine kledingstukken zoals bijv. sokken tussen de deur en rand draaien...

Pluspunten

• grote vuldeur
  • makkelijk in te stellen
  • geen filter voor condensor dus ook niet reinigen
  • makkelijk condensbak te legen

Minpunten

• sokken draaien tussen vuldeur en rand
  • niet heel stil

Annelies 27-01-2018

Mooi design en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Mijn oude AEG condens droger ging kapot (na heel wat jaren) en heb nu voor deze AEG warmtepomp droger gekozen. Een perfecte keus, ik ben er erg blij mee!! Het is een mooi design, grote vul opening, lichtje in de trommel als je hem aanzet, makkelijk en duidelijk in gebruik en vrij stil. Als hij klaar is klinken er een paar zachte tonen (die je wel goed hoort) in plaats van een vervelende harde zoemer. Echt een aanrader!!!

Pluspunten

• Pluizen filter makkelijk leeg te halen
  • Zachte tonen als hij klaar is

Minpunten

• Kan geen minpunten verzinnen

Maxime 10-03-2017

Aeg Droger

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Mijn nieuwe aeg wasdroger droogt alles zonder dat iets krimpt! Jammer genoeg hadden we er een geleverd gekregen waar het deurtje niet goed van sloot. Dit heb ik doorgeven en een aantal dagen later stond de monteur op de stoep! Nu werkt hij geweldig en alles viel onder de garantie. Ik ben super blij met mijn droger en beveel hem iedereen aan!

Pluspunten

• Lekker groot
  • Lampje in de trommel
  • Veel opties
  • Duidelijke uitleg in het boekje

Inge 22-01-2017

Prima droger

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Deze droger bij de BCC gekocht, met een mooie aanbieding.
De droger doet wat hij moet doen. Erg fijn is om ook zelf een tijdsduur in te kunnen stellen en het opfrisprogramma. Hiermee kun je een shirtje of andere kledingstukken die nog niet vies zijn, maar ook niet meer helemaal fris ruiken, opfrissen. Zo heb ik mijn sjaal opgefrist aan het begin van de winter, die rook erg muf, na dit programma was de muffe geur weg!

Pluspunten

• opfrisprogramma

AEG T8DENS84 19-08-2019

perfecte droger

Geschreven voor: AEG T8DENS84

ik heb deze droger gekocht omdat hij zuinig is en omdat AEG voor ons een betrouwbaar merk is
hij droogt perfect en is makkelijk in de bediening.

daikie01 17-08-2019

Grote inhoud

Geschreven voor: AEG T8DENS84

We hebben deze AEG droger gekocht, omdat onze oude warmtepompdroger stuk was. We hebben hem nu ongeveer een maand in gebruik en wat vooral opvalt is hoeveel er in kan, hoe stil hij is en eenvoudig hij te bedienen is. Ook vinden we het erg prettig dat hij zo gemakkelijk te onderhouden is; het pluizenfilter is eenvoudig te reinigen en het afvoeren van water kan gewoon op de bestaande afvoer van de wasmachine.
We zijn tot nu toe dan ook zeer tevreden en denken er over om ook de nieuwe wasmachine van AEG aan te schaffen.

Pluspunten

• inhoud
  • weinig geluid
  • bedieningsgemak

Minpunten

• nog geen minpunten ervaren

Sannie 16-08-2019

Topper

Geschreven voor: AEG T8DENS84

Ik vind dit de beste droger die ik tot nu toe gehad heb de was krimpt echt niet en de dubbele filter is Perfekt

Pluspunten

• Hoop keuze

Minpunten

• Even puzzelen welk programma bij jou past

Anouk 15-08-2019

fijne droger, doet wat hij moet doen

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Ik heb voor deze AEG Warmtepompdroger gekozen, omdat deze droger voldeed aan de eisen die ik had (o.a. binnenverlichting in de trommel) en qua prijs in de buurt lag van wat ik aan een droger wilde uitgeven. Ik had in eerste instantie voor typenummer T8DE84EW gekozen, maar deze bleek niet leverbaar. Na bestelling op de website van Bemmel&Kroon kreeg ik namelijk meteen een email dat het bestelde typenummer helaas niet leverbaar was, maar dat ik voor hetzelfde bedrag een duurder model kreeg met minstens dezelfde productspecificaties. In eerste instantie was ik hier niet blij mee, maar na vergelijking van de verschillende typenummers heb ik toch de levering laten doorgaan. Want de minimale eisen die ik stelde, had het nieuwe typenummer ook. De prijs-kwaliteitverhouding is wat mij betreft goed. De wasdroger doet wat het moet doen en droogt de was goed. Ook de trommelverlichting is gezien de plek waar deze staat van toegevoegde waarde. Wel moet ik wennen aan het geluid. Dit blijkt wat meer dan ik verwacht had en de stilte stand maakt in mijn ogen weinig verschil.

Pluspunten

• trommelverlichting
  • droogt beddengoed goed
  • deur is groot; makkelijk te vullen
  • handleiding is duidelijk

Minpunten

• maakt wat meer geluid dan verwacht
  • stiltefunctie maakt qua geluid weinig verschil

Jdk 15-08-2019

Mooie look, fijne werking!

Geschreven voor: AEG T8DENS84

Voor een fatsoenlijke prijs, hebben wij deze mooie machine gekocht. Hij is heel eenvoudig in gebruik en heeft verschillende functies, die altijd van toepassing zijn. Daarnaast ziet deze droger er erg goed uit, beter dan een doorsnee droger.
Bovendien, het apparaat is erg stil, maakt niet veel geluid wanneer hij goed is afgesteld!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Relatief goedkoop
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Wasgoed droogt niet in één keer

Goed product 15-08-2019

Mooie droger en makkelijk

Geschreven voor: AEG T8DENS84

Goede droger met een hoop gemakkelijke programma's.
Droog goed en je hoef bijna niet meer te strijken (zelfs de overhemden niet).

Pluspunten

• Gemakkelijk instelbaar
  • Is goed droog

Ina 01-08-2019

Groot laadvermogen

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Gebruik hem nu half jaar heel tevreden gebruik meestal een stand de bovenste als er minder gevuld duurt de droogtijd ook korter. Zo tevreden dat mijn dochter hem ook gekocht heeft

Pluspunten

• Droogtijd
  • Grote deur

Spaans 31-07-2019

Stopt vaak midden in het programma

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Het is een mooie droger met veel programma's. Hij droogt soms goed maar soms ook niet(geen idee waarom). Ook stopt de machine vaak midden in het programma en moet dan opnieuw worden gestart. Soms reageert de startknop niet en moet de stekker er een paar keer in/uit en dan doet hij het wel. Is al ie and voor langsgeweest maar dat heeft niet geholpen.

Pluspunten

• Veel programma's

Minpunten

• Start niet
  • Stopt in programma op willekeurige tijden

R. de Jonge 29-07-2019

Snel en goed droogresultaat

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Prima droger. Geluidsniveau is goed. Beter dan mijn vorige AEG warmtepompdroger (9 jaar oud). Droogt goed, duidelijke bediening. Zeker een aanrader. Snelheid van de programma´s ook prima. Ook compleet geleverd met afvoerslang.

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Droogresultaat
  • Snelheid

B.Jansen 24-07-2019

Degelijke machine, mooie vormgeving, glasdeur.

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Na 18 jaar mijn AEG condensdroger met plezier te hebben gebruikt, was deze aan vervanging toe.
Na deze goede ervaring viel onze keus op de AEG warmtepomp droger type T8DE84 ES.
Een fraaie en degelijke machine met 10 keuze programmas, verlichte glasdeur en normaal gebruiks geluid.

Pluspunten

• Degelijk uitgevoerd
  • Ruimprogramma
  • Behoorlijk stil

Maarten Hoogeveen 21-07-2019

Zeer zuinige en goede wasdroger van AEG!

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Goede kwaliteit en super energiezuinig voor een wasdroger! Super goed resultaat en door de zuinigheid bespaar je ook nog eens flink op je stroomrekening en het milieu!!

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Kwaliteit en service AEG
  • Droogkwaliteit

Joke 19-07-2019

Mooie uitstraling

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Na 12 jaar genot van onze aeg droger hebben gehad weer gekozen voor een aeg droger.
Bevindingen tot nog toe uitstekend veel mogelijkheden was komt er goed droog uit en de machine maakt weinig lawaai .
Ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Droogt super
  • Weinig lawaai

Oud - Ade Gerrie zandvliet 19-07-2019

grote deur ,nagenoeg geen geluid,automatische water afvoer.

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Na 25 jaar een zanussi nu een nieuwe was droger voor t eerst een aeg .fijn product .automatische water afvoer ,nagenoeg stil en gaat automatische uit .top geleverd door ,, ,, gewoon stroom ,, een plaatselijke leverancier.

• Grote deur opening

Kitty 19-07-2019

Warmtepompdroger

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Deze warmtepimpdroger gekozen omdat de trommel links en rechts draaut (reverseble)
Helaas draait dit alleen op t programma dekbed en is dan kastdroog = nog niet droog genoeg om meteen weer te gebruiken. Dit vind ik erg jammer want dat betekent op programna katoen een in elkaar fedraaid dekbed.
Programma katoen droogt op kastdroog + prima en niet extreem lang.
Andere programmas nog niet gebruikt.
Geluid valt mee.

Pluspunten

• Droogt op katoen prima

Minpunten

• Geen links en rechts draaiende trommel