AEG T8DE84EW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 46 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T8DE84EW op Kieskeurig.be.

Barbara 08-03-2018

Belachelijke frabrieksgarantie

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Ik heb de droger 1,5 week en er komt een luide brom uit het apparaat. Ik begrijp niet dat dit een stille droger wordt genoemd. Vandaag wilde ik dit apparaat en de AEG vaatwasser die ik eerder had gekocht registreren om zodoende 10 jaar garantie op de motor te kunnen krijgen. Mij werd verteld dat als het apparaat binnen 2 jaar stuk gaat, er alleen garantie wordt gegeven op de onderdelen als er sprake is van een fabricagefout, niet als er sprake is van slijtage, en dat er 62,50 voorrijdkosten worden berekend plus 19,82 per kwartier voor de monteur, waardoor de reparatie al gauw op 200 euro zou uitkomen. Tijdens de garantietermijn! Wat een belachelijk slechte service. Mij werd geadviseerd een servicecontract van 3,99 per maand te nemen, waardoor wel alle kosten vergoed zouden worden. De droger zit nu nog in de zichttermijn en ga ik proberen terug te sturen. Voor de vaatwasser is het helaas te laat. Op hoop van zegen dan maar.

Minpunten

• Belachelijke fabrieksgarantie
  • Luide brom

Patrick 15-04-2019

Eindelijk rust

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Onze oude wasdroger was aan het einde van zijn levensduur gekomen. Hij kreeg de was niet meer goed droog maar maakte vooral een boel herrie. Zelfs met de deur dicht was hij erg aanwezig.
Nu met deze nieuwe AEG condensdroger, stilte. Heerlijk. Buiten kijf dat deze machine onze was perfect droog maakt. Vermoedelijk ook met aanzienlijk minder stroomverbruik maar dat zal nog moeten blijken Veel programmeermogelijkheden voor allerlei verschillende stofjes. Fijn is bijvoorbeeld ook dat er een timer op zit. Je kan dus 's nachts de machine laten draaien, of overdag als je naar je werk bent. Al met al een heel fijn degelijk apparaat. Staat ook mooi samen met onze AEG wasmachine.

Pluspunten

• stil
  • stroomverbruik
  • keuze programma's
  • stofopvang goed te reinigen

Minpunten

• nog niet ontdekt

CvdLee 24-05-2017

Goed gebruiksvriendelijke droger.

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Fijne machine met grote deur en verlichting in de trommel. Goede filter voor de opvang van het pluis. Omdat de trommel 2 kanten opdraait heb je geen grote prop in de machine als je beddengoed droogt.

Pluspunten

• Verlichting in de trommel en grote deur
  • Trommel draait 2 kanten op
  • Energiezuinig

Rita 15-04-2019

droger

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

ik heb de droger nu ongeveer 3 maanden Had voorheen ook een aeg droger en wasmachine waar ik uiterst tevreden over was, zijn ook beiden dik in de twintig jaar meegegaan.
Van deze droger had ik dan ook hoge verwachtingen, helaas valt deze me tegen. Droogtijd is erg lang en als ik tussentijds ga voelen gebeurt het met regelmaat dat hij al droog is terwijl de tijd vaak nog een uur aangeeft, hij slaat niet af als het voor de tijd droog is, dat deed mijn vorige wel. Het is een prachtig ding maar praktisch vind ik heb dus niet echt, erg jammer.

Marieke 15-04-2019

Duidelijk display. Handige programma's. Droogt vlot en goed.

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Gekozen voor dit product vanwege de vele handige programma's en het feit dat het een warmtepompdroger is. Het beddegoed is bijvoorbeeld geheel droog dankzij het speciale programma en ook het drogen van het dekbed zelf gaat ook prima. Handig dat er ook een programma is voor mix was en minder dan 3 kilo.

Pluspunten

• Programmakeuzes
  • Duidelijk display

Minpunten

• Was voelt iets stugger aan

Willem 12-04-2019

Duidelijke programma's en handige bediening

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Ik heb zowel de wasmachine als de droger gekocht. Ze hebben beide hetzelfde uiterlijk waardoor ze prima bij elkaar passen. De displays zijn overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Vooral het 20 minuten programma op de wasmachine is heel handig.

Pluspunten

• 20 minuten programma
  • instelbare duur van het programma

Minpunten

• niet zo stil

Jos & Jacqueline 29-01-2018

Tegenvaller

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Nieuw gekocht. Waren wat anders en goedkoper gewend. Dachten kopen een duurdere dus betere.... Echt niet ! Lange droogtijd. Handdoeken niet altijd droog. Weer opnieuw aanzetten.... Pffff. Echte tegenvaller. Slang was kennelijk niet aan te sluiten, waardoor iedere keer de bak geleegd moet worden.....! Als we alles voorop geweten hadden. Hij kan met warmtepomp helft minder energie gebruiken, maar als het 2x zolang duurt scheelt het niks...

Pluspunten

• Grote deur
  • Veel inhoud

Minpunten

• Lange droogtijd
  • Niet droog

Camille 23-02-2021

Gewoonweg 'prima'

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Voorheen altijd (2) was/droog-combi's gehad. Het droogresultaat viel eigenlijk altijd tegen en rook niet lekker fris zoals ik dat gewend was van een volwaardige droger. Toch maar 'ns opzoek gegaan naar een volwaardige droger waarbij deze in het oog sprong qua mogelijkheden, uiterlijk en prijs.

Het is een prima apparaat die de verwachtingen waarmaakt. Voor zover een droger mooi kan zijn, is het design van deze eigenlijk heel goed; strak, overzichtelijk en eenvoudig. Vooral de eenvoudigheid komt de bediening ten goede, die overigens erg prettig en solide is (draaiknop, knoppen en het scherm). Het apparaat is niet fluisterstil, maar maakt zeker geen lawaai. Je kunt 'm prima in de nacht laten draaien. Het droogresultaat is 'gewoon goed'.

SuzanneR 24-01-2021

Fijne droger, kan zo de kast in!

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Hele fijne droger. De was kan zo de kast in. De programma's zijn wel vrij lang. Maar daar is met een droger meestal niet aan te ontkomen. Na enkele gebruiken zeer tevreden.

Justyna 09-01-2021

Prima droogkast

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Werk perfect snel, de programma's zijn prima en de droger is redelijk stil. Het kan wel een beetje lawaai maken als het water pompt.

RayLeo 28-12-2020

8000 series

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Een ware toper! En samen met de wasmachine uit de zelfde reeks, komt alle was schoon en droog uit! We zijn echt tevreden met de aankoop. Eerst gingen we twijfelen door een paar slechte reviews die we hadden gelezen over het drogen. Echter kunnen we nu concluderen dat het een kwestie is van de juiste opties selecteren en/of een goed werkende wasmachine die je kleren eerst goed centrifugeert.

Johan 23-12-2020

Droger

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Ik had hiervoor ook een Aeg droger. Die was wel erg oud. Dus maar een nieuwe gekocht en van die nieuwste mogelijkheden. Stil in gebruik en kan hen ook aandoen als ik naar bed ga. Ik ben zeer tevreden. Had ik het maar eerder gekocht. Warmtepomp om om een steentje bij te dragen aan de natuur.

Sandra 13-12-2020

Top droogprogramma's

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Naast AEG wasmachine ook deze droger aangeschaft. Daar ik nagenoeg al mijn was droog met de wasdroger biedt deze droger alle programma's die ik nodig heb voor optimaal resultaat. Blij!

Ello51 06-12-2020

PieceOfCake

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Wat een fijne droger, makkelijk in gebruik, stil, alles goed droger, aangesloten op de afvoer dus ook niet meer een bak te legen, maar dat kan nog wel Grote opening om je was in te stoppen Top apparaat

Anouk 02-12-2020

Droogt prima

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Het is even zoeken om het juiste programma te vinden voor je wasgoed om te drogen (vorige droger gebruikte ik niet zo veel omdat die het niet zo goed deed) maar als je dat door hebt dan hoef je de was na het drogen alleen nog maar op te vouwen als je het uit de droger haalt. Laat het alleen niet te lang in de droger liggen want dan gaat alles wel kreuken. Apart programma voor beddengoed. Dat is wel heel fijn.

C.knoop 30-11-2020

Top apparaten

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Wij hebben aeg wasmachine en warmte pomp.
Top machines.
Werken fijn en economisch.
Ideaal voor een gezin van 4.
Mooie ruime trommels

Marjoleine 26-11-2020

3 maanden later......

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Ben nog steeds blij dat ik juist deze aangeschaft heb.
Gebruik eigenlijk maar 2 programma's katoen 148 minuten en mix 100 minuten.
Gebruik veel minder stroom en volgens mij slijt m'n was minder gezien de pluizen die er achterblijven in het filter.
Goede inverstering

Jaap 15-11-2020

Eindelijk!!!!!!! waar was je zo lang?

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

na al die jaren van drogen op een rek en buiten hangen en snel binnen halen ,want het regent weer eens. Daar was het Licht AEG genaamd. heeerlijk makkelijk te bedienen mooi design . makkelijk bij de condensor mocht je die schoon moeten maken. filte makelijk . uhhh o ja de afvooer via de water avoerleiding bij de wasmachine ideaal.hij draaid nu 2 weken bijna dagelijks geen problemen tegen gekomen en droogt goed. oke 1 klein min puntje het geluid had wat minder gemogen.

VZ 11-11-2020

Wat een topper!

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Ontzettend blij met deze aankoop. De eerste échte droger die ik tot nu toe aangeschaft heb, en wat voor eentje. Ik heb verschillende programma's geprobeerd en alles werkt naar wens. De functionaliteiten die erop zitten zijn precies die ik nodig heb. Deze droger is zélfs van delicate droogprogramma's voorzien.

Blij met deze aankoop en ik hoop er nog vele jaren veel plezier van te mogen beleven.

Vouzel 09-11-2020

Geweldige machine

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Mooi design, geruisloos, wasgoed droog, een machine om aan te raden. Aeg maakt met deze droger echt een verschil