AEG T8DE84EW

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
warmtepompdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 46 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T8DE84EW op Kieskeurig.be.

Patrick 15-04-2019

Eindelijk rust

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Onze oude wasdroger was aan het einde van zijn levensduur gekomen. Hij kreeg de was niet meer goed droog maar maakte vooral een boel herrie. Zelfs met de deur dicht was hij erg aanwezig.
Nu met deze nieuwe AEG condensdroger, stilte. Heerlijk. Buiten kijf dat deze machine onze was perfect droog maakt. Vermoedelijk ook met aanzienlijk minder stroomverbruik maar dat zal nog moeten blijken Veel programmeermogelijkheden voor allerlei verschillende stofjes. Fijn is bijvoorbeeld ook dat er een timer op zit. Je kan dus 's nachts de machine laten draaien, of overdag als je naar je werk bent. Al met al een heel fijn degelijk apparaat. Staat ook mooi samen met onze AEG wasmachine.

Pluspunten

• stil
  • stroomverbruik
  • keuze programma's
  • stofopvang goed te reinigen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Barbara 08-03-2018

Belachelijke frabrieksgarantie

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Ik heb de droger 1,5 week en er komt een luide brom uit het apparaat. Ik begrijp niet dat dit een stille droger wordt genoemd. Vandaag wilde ik dit apparaat en de AEG vaatwasser die ik eerder had gekocht registreren om zodoende 10 jaar garantie op de motor te kunnen krijgen. Mij werd verteld dat als het apparaat binnen 2 jaar stuk gaat, er alleen garantie wordt gegeven op de onderdelen als er sprake is van een fabricagefout, niet als er sprake is van slijtage, en dat er 62,50 voorrijdkosten worden berekend plus 19,82 per kwartier voor de monteur, waardoor de reparatie al gauw op 200 euro zou uitkomen. Tijdens de garantietermijn! Wat een belachelijk slechte service. Mij werd geadviseerd een servicecontract van 3,99 per maand te nemen, waardoor wel alle kosten vergoed zouden worden. De droger zit nu nog in de zichttermijn en ga ik proberen terug te sturen. Voor de vaatwasser is het helaas te laat. Op hoop van zegen dan maar.

Minpunten

• Belachelijke fabrieksgarantie
  • Luide brom

Marieke 15-04-2019

Duidelijk display. Handige programma's. Droogt vlot en goed.

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Gekozen voor dit product vanwege de vele handige programma's en het feit dat het een warmtepompdroger is. Het beddegoed is bijvoorbeeld geheel droog dankzij het speciale programma en ook het drogen van het dekbed zelf gaat ook prima. Handig dat er ook een programma is voor mix was en minder dan 3 kilo.

Pluspunten

• Programmakeuzes
  • Duidelijk display

Minpunten

• Was voelt iets stugger aan

Willem 12-04-2019

Duidelijke programma's en handige bediening

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Ik heb zowel de wasmachine als de droger gekocht. Ze hebben beide hetzelfde uiterlijk waardoor ze prima bij elkaar passen. De displays zijn overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Vooral het 20 minuten programma op de wasmachine is heel handig.

Pluspunten

• 20 minuten programma
  • instelbare duur van het programma

Minpunten

• niet zo stil

Jos & Jacqueline 29-01-2018

Tegenvaller

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Nieuw gekocht. Waren wat anders en goedkoper gewend. Dachten kopen een duurdere dus betere.... Echt niet ! Lange droogtijd. Handdoeken niet altijd droog. Weer opnieuw aanzetten.... Pffff. Echte tegenvaller. Slang was kennelijk niet aan te sluiten, waardoor iedere keer de bak geleegd moet worden.....! Als we alles voorop geweten hadden. Hij kan met warmtepomp helft minder energie gebruiken, maar als het 2x zolang duurt scheelt het niks...

Pluspunten

• Grote deur
  • Veel inhoud

Minpunten

• Lange droogtijd
  • Niet droog

CvdLee 24-05-2017

Goed gebruiksvriendelijke droger.

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Fijne machine met grote deur en verlichting in de trommel. Goede filter voor de opvang van het pluis. Omdat de trommel 2 kanten opdraait heb je geen grote prop in de machine als je beddengoed droogt.

Pluspunten

• Verlichting in de trommel en grote deur
  • Trommel draait 2 kanten op
  • Energiezuinig

Robert 29-07-2019

Super droger

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Mijn vorige condensdroger had de geest gegeven dus op zoek naar een nieuwe droger! Ik was een beetje huiverig voor een warmtepompdroger vanwege de droogtijd! Maar deze droger droogt zelfs
sneller dan mijn vorige droger en is ook veel zuiniger!!

R.W.V. 20-07-2019

Prachtige verlichting binnenin en droogt zeer goed

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Prima droger, mooi design met een grote glazen deur en verlichting binnenin. Makkelijk te bedienen, als ik dit van te voren geweten had, had ik ook de wasmachine gekocht en had ik een gelijke set.

Pluspunten

• Verlichting
  • Zuinig

Minpunten

• Geluid

Jurgen 18-07-2019

Prima droger

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

de droger doet zijn werk goed, de was komt er droog uit en de droger is erg stil. Helaas duurt het wel lang voordat hij klaar is

Pluspunten

• stil
  • droge was

Minpunten

• duurt lang

Antonie 18-07-2019

Supermachines

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Wij hebben jarenlang een Miele machine gebruikt. Uiteindelijk kozen we nu voor deze AEG. Het is een fijne machine, werkt prima en is zeer overzichtelijk te bedienen.Het geluidsniveau is zeer laag.
De machine doet niet onder voor onze eerdere Miele, maar de prijs is significant lager. We zijn er blij mee....

Pluspunten

• Waskracht
  • Geluid
  • Bediening

Bo 18-07-2019

Top droger!!

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Ik ben super blij met de droger. Maakt heel weinig geluid en heeft veel verschillende standen! De kleding blijft daarna goed qua kwaliteit en is goed droog als het programma is afgerond!

Pluspunten

• Snel droog
  • Weinig geluid

Dion 30-04-2019

Fantastische bediening en goede werking

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Erg fijne machine. Doet zijn werking meer dan goed en is makkelijk te bediening. Tot nu toe heel blij met deze aankoop. Ik wil dan ook iedereen deze machine aanraden!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Maakt weinig lawaai

Jasper 18-04-2019

Veel opties

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Goede prijs-kwaliteitsverhouding, veel opties die prima aansluiten op het wasgoed. Na problemen te hebben met de waterafvoer kon dit prima verholpen worden door de slang te verbinden met het water reservoir. Prima product!

Pluspunten

• vele opties
  • simpele bediening

Tevreden gebruiker 18-04-2019

Droogt perfect, snel en stil

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Super wasdroger. Droogt perfect, veel programma opties, vooral die speciaal voor beddengoed is fijn. Daarnaast droogt hij erg snel en je hoort hem nauwelijks.

Pluspunten

• Droogkwaliteit
  • Opties
  • Snelheid

Rita 15-04-2019

droger

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

ik heb de droger nu ongeveer 3 maanden Had voorheen ook een aeg droger en wasmachine waar ik uiterst tevreden over was, zijn ook beiden dik in de twintig jaar meegegaan.
Van deze droger had ik dan ook hoge verwachtingen, helaas valt deze me tegen. Droogtijd is erg lang en als ik tussentijds ga voelen gebeurt het met regelmaat dat hij al droog is terwijl de tijd vaak nog een uur aangeeft, hij slaat niet af als het voor de tijd droog is, dat deed mijn vorige wel. Het is een prachtig ding maar praktisch vind ik heb dus niet echt, erg jammer.

N.M.Zee 15-04-2019

Betrouwbaar met groot bedieningsgemak

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Deze droogtrommel voldoet aan al onze eisen. Het verbruik is zuinig en vrij geruisloos . Als men het juiste droog- progamma gebruikt, komt de was er fris en goed droog uit.

Pluspunten

• 8 kg wasgoed ruim voldoende
  • gebruiksvriendelijk Kind kan de was doen

Dirk 13-04-2019

AEG Droger

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Fijne droger, hoef niet meer na te denken (sorteren diverse kleding) hij droogt echt alles. Topmachine!

Pluspunten

• Droogt goed, past aut. De droogtijd aan
  • Zuinige machine, tov met mijn oude

Marian 13-04-2019

Fijne zuinige machine

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Bevalt prima. Aangesloten op de afvoer, dit ging makkelijk en probleemloos met de goede beschrijving. De machine is super zuinig in energiegebruik.

Jolanda 13-04-2019

Stil en duidelijk

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

De droger is erg makkelijk in gebruik. Hij is lekker stil. Ik ben er erg blij mee. Ziet er nog mooi uit ook!

F.nagelhout 12-04-2019

Mooie grote opening

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Werkt prima lekker stil en droogt goed.
Verschillende programma’s
Allemaal even goed.
Kreukvrij en ook voor synthetisch.
Duurt iets langer dan mijn oude aeg droger maar die was ook al 33 jaar oud en deed het nog steeds

Pluspunten

• Mooi door
  • Eco programma
  • Energie zuinig

Minpunten

• Duurt iets langer dan mijn oude aeg droger