Siemens iQ700 WT47O5C2NL

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 104 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 WT47O5C2NL op Kieskeurig.be.

MarijeK 24-08-2018

Wat een genot om weer een Siemens droger te hebben

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C2NL

Nadat onze vorige Siemens droger het toch echt had begeven, na jaren van intensief gebruik in een gezin van zes personen toch weer gekozen voor de kwaliteit, duurzaamheid en fijne gebruik van de Siemens droger. Na zes weken zonder droger, het was tenslotte een heerlijke zomer toch wel weer lekker die zachte handdoeken! Ik vind deze droger ook echt een upgrade weer ten opzichte van het vorige type.

Kottmann 07-06-2018

16 Jaar Trouwe Dienst

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C2NL

Na 16 jaar Trouwe dienst hebben we onze oude Siemens Droger ingeruild voor een nieuwe generatie Siemens Droger, wat een verschil heerlijk die nieuwe technologie

riekyw 15-03-2018

heel fijne droger van Siemens

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C2NL

na een 15 jaar oude wasdroger van Siemens een ware verademing deze nieuwe warmtepompdroger van Siemens! Geluidloos en alles goed droog!

tevredenstel 20-02-2018

Yes Siemens

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C2NL

Na advies van Expert hebben wij voor deze Siemens WT47O5C2NL gekozen met alle tevredenheid. HEEL VEEL MINDER rest stof/pluis in huis dan de vorige. De was is echt snel droog en zachter dan ooit. Het bijgeluid van de compressor vonden we de eerste 3 beurt opvallend maar zeker niet irritant. Nu valt het ons niet eens meer op. Het (extra) rekje die bijgeleverd is, waar schoenen of evt. wollen truien in gewikkeld kan worden is top. De nat geworden fietsschoen waren snel droog voor de volgende rit. Top product. Het zal waarschijnlijk niet lang duren voordat er ook een nieuwe Siemens wasmachine onder deze droger staat.

Addo Kruizinga 08-02-2018

Stil en droog!

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C2NL

Als vervanging van onze condensdroger deze warmtepomp droger stiller en zuiniger met het verbruik. Zeer tevreden.

TessadeVries 04-01-2018

Snelle droger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C2NL

Goede wasdroger in combinatie met de iQ800 wasmachine (staan bij mij op elkaar). Zeer stille droger, met veel verschillende opties, zelfs om lingerie te drogen. Stoffilter verzameld alle pluisjes die je na de droogbeurt gemakkelijk kunt verwijderen.

AvanB 27-11-2017

hele fijne wasdroger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C2NL

Ik heb deze wasdroger nu ruim een maand en hij werkt prima.
Ze zeggen dat een warmtepompdroger meer tijd nodig heeft om te drogen maar dat valt reuze mee. Mijn vorige condensdroger deed er net zo lang over.

Barbie 20-11-2017

goed droogresultaat en droogtijd is zoals aangeven

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C2NL

van te voren een andere warmtepompdroger gehad maar deze is een stuk beter : de droogtijd is een heel stuk korter en een goed droogresultaat.De verschillende droogprogramma's zijn geweldig en de aangeven droogtijd komt goed overeen; bij de oude droger werkte deze programma's niet geweldig.Deze droger kan ik zeker aan bevelen.

MarjanZD 29-10-2017

Mooi droogresultaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C2NL

Ben zeer blij met deze nieuwe techniek van Warmtepompdroger. Er komt heel weinig warmte vrij in de ruimte waar deze staat. Met mijn vorige stond het condens op de muren. Ik ben best milieu bewust, maar kan niet zonder droger. Ben ook zeer blij dat deze droger zeer energie zuinig is.

Marie Beenackers 26-10-2017

Droogt uitstekend

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C2NL

Dit apparaat is nu ongeveer 14 dagen in ons bezit en bevalt uitstekend! Ik moest even wennen aan het bedieningspaneel, maar dat wijst zich nu vanzelf. Maakt weinig lawaai en droogt uitstekend! Het pluizenfilter laat zich erg gemakkelijk reinigen.

hilZ 01-08-2017

Lofzang op mijn nieuwe droger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C2NL

Heb enkele weken mijn nieuwe droger. Samen gekocht met de bijpassende wasmachine.Het zijn juweeltjes zo samen en ik kijk niet meer voor ik ga wassen of het nog gaat regenen.Het is een geweldig apparaat en hij doet wat hij belooft.

Kookfan57 09-05-2017

Absoluut een juweeltje

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C2NL

Sinds een paar weken in het bezit van deze warmtepomp wasdroger en we zijn er content over. De machine geeft uitstekende droogresultaten, heeft diverse droogprogramma's en is relatief snel. Wat erg prettig is dat de condensor automatisch gereinigd wordt met het condenswater. Een heel belangrijk argument voor ons om de machine aan te schaffen. En hij is een stuk zuiniger dan de vorige condensdroger. Dus goed bezig in meerdere opzichten. Geluid valt reuze mee; is wel even wennen met de vorige. We gaan er van uit weer lang een zorgeloos plezier te hebben van deze topmachine.

VENH 12-01-2017

Superfijne en energiebesparende condensdroger!

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C2NL

Fijne droger. Ik gebruik de knop 'voorzichtig' om kleding op minderhoge temperaturen te drogen. Ook goed voor de energiekosten! Kleding komt er goed droog uit. Fijn en gemakkelijk in gebruik. Aanrader!