Siemens WT43H201NL

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 123 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT43H201NL op Kieskeurig.be.

EwoutG 18-09-2018

Apparaat is goed maar ik ben nog even skeptisch

Geschreven voor: Siemens WT43H201NL

Geen enkel commentaar op het apparaat zelf behalve dat het geluidsniveau iets omlaag mag. Voelt kwalitatief aan en droogt de was uitstekend. Ik heb voor een model met warmtepomp gekozen vanwege het lagere energieverbruik. Terugverdiendtijd heb ik geschat op 4 tot 5 jaar. Dit soort apparaten gaan in mijn ervaring dubbel die tijd mee en hoop dat de complexere warmtepomp betrouwbaar blijft.

Hapmboeren 20-06-2018

Fijne warmtepomp droger

Geschreven voor: Siemens WT43H201NL

Gelijk met mijn wasmachine heb ik ook een warmtepomp droger aangeschaft. En evenals de wasmachine voldoet de droger helemaal aan mijn verwachtING .
Hebben de machine op de afvoer aangesloten. Dus enkel het pluizenrooster schoonmaken.

Eef1 21-04-2018

Droog en zacht

Geschreven voor: Siemens WT43H201NL

De droger is onze eerste warmtepomp droger nadat we onze 29 jaar oude Miele condensdroger weg hebben moeten doen. We moeten wel wennen aan de lengte van het drogen, het duurt wat langer. Wel werkt het schoonmaken van de filters erg makkelijk en kan je er makkelijk bij. De optie strijkvrij werkt goed en ook een kussen droogt hij goed op een extra kort voorzichtig programma. Een goede keus en een zachte was!

Henmar 18-01-2018

Een verademing om mee te werken!

Geschreven voor: Siemens WT43H201NL

Wij hebben hem pas gekocht maar zijn er nu al aan verknocht. Geweldige machine
met zeer goede resultaten!

Jacques51 15-01-2018

Goede warmtepomp droger

Geschreven voor: Siemens WT43H201NL

Vorige week gekocht. Even zoeken naar de beste instelling voor droogtegraad (dmv eenvoudige bediening) waarne de droger z'n werk naar verwachting doet. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Admin 14-01-2018

Energiezuinige droger met erg goed droogresultaat

Geschreven voor: Siemens WT43H201NL

Deze droger is een stuk energiezuiniger (600Watt) dan onze vorige maar doet er daardoor ook iets langer over. Gelukkig hoeft hij daardoor niet meer op de wasmachine groep met een aparte schakelstekker, waardoor hij altijd blijft drogen; ook als de wasmachine veel stroom afneemt. Daarnaast kan je bij deze droger altijd was toevoegen of eruit halen tijdens dat het programma loopt.

De droger is niet fluisterstil. Een mooie functie is de "over zoveel uur klaar" functie, dat ervoor zorgt dat de droger op het juiste moment klaar met een minimaal energieverbruik.

Rob van der Meulen 07-01-2018

De droger die ons blij maakt!

Geschreven voor: Siemens WT43H201NL

De droger is na de eeste aansluitervaring al top.
Geen geklungel met waterbakjes maar direkte afvoer op de riolering.
De eewige irritatie van het legen van de waterbak met onze vorige machine is voorbij.
De droogresultaten zijn geweldig en dat met minder energiegebruik.
Deze Siemens machine is mede in combinatie met de scherpe prijs de enige keuze voor ons.

eaglesbuddha 28-12-2017

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens WT43H201NL

Alle programma zijn goed te vinden aan de voorkant
Wel even uitzoeken welk programma voor jou het beste is om te drogen

RvdL 05-12-2017

Doet alles zoals beloofd

Geschreven voor: Siemens WT43H201NL

De sensor zorgt voor kortere draaitijden en de was is altijd goed droog. Ook even met behulp van de slimme energiemeter gecheckt wat er met het stroomverbruik gebeurt en ook dat ligt stukken lager dan voorheen. Wij zijn helemaal blij.

leendertvavw 17-11-2017

Fluister zacht

Geschreven voor: Siemens WT43H201NL

Ik hoor niet eens dat de Machine aan staat, alleen als hij klaar is dan geeft hij een piep dat hij klaar is.

Meijer Heerenveen 25-10-2017

Heerlijk stil

Geschreven voor: Siemens WT43H201NL

De droger is lekker stil. Deze techniek zorgt er ook voor dat er geen warme vochtige lucht onze wasruimte wordt ingeblazen. Ook de rechtstreekse afvoer van het water is een prima optie. Droogt goed.

GuSto19 16-10-2017

Positieve 1ste ervaring met ...

Geschreven voor: Siemens WT43H201NL

Voor het eerst een condensdroger gekocht van iSensoric Condensdroger. Deze is licht in gewicht, mooi afgewerkt, aanvaardbaar geluid, gemakkelijk te bedienen. Het resultaat is tot nu toe positief.

Roos1987 24-09-2017

Fijne energie zuinige wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT43H201NL

Ik heb deze wasdroger op 4 september 2017 gekocht. Inmiddels al heel wat wasgoed mee gedroogd. De machine droogt fijn en ik kom zo vlot door mijn wasgoed heen. Heerlijk omdat ik een druk leven heb en thuiskomend weer een heerlijk fris droge was heb.

jkkoning 13-09-2016

Goede resultaten

Geschreven voor: Siemens WT43H201NL

Heb de droger nu bijna 2 maanden in gebruik en diverse programma's uitgevoerd met tot heden goede resultaten. Droger maakt weinig geluid.