Bosch WTH83201NL - Reviews

Energiekosten per jaar
48,76 euro

Kloeres 20-10-2016 Product paar weken in bezit

makkelijk bedienbaar

Ik ben erg tevreden over deze Bosch wasdroger. Hij is makkelijk bedienbaar en maakt niet veel lawaai. Ook het schoonmaken van het filter is zo gedaan.
Op dit moment gebruik ik het waterreservoir.
Er kan makkelijk een grote was in, dus hoef het reservoir niet te legen voordat de droger klaar is.
Ik kan niet echt iets verzinnen waar ik niet tevreden over ben. Misschien over een jaar :-)

chihua 25-07-2016 Product kwartaal in bezit

review over de Bosch WTH83201NL

Ben niet helemaal tevreden met de droger. Ik vind de filter op een vervelende plek zitten, aan de voorkant van de deur, daardoor valt het wasgoed erop, met resultaat dat je was vol stof zit. Als het wasgoed er te lang in blijft zitten als hij klaar is dan word de was weer vochtig, omdat het vocht nergens naar toe kan.

chihua 10-05-2016 Product maand in bezit

Bosch droger

Heb de droger nu 2 maanden en nog steeds krijg ik de droger niet gelijk aan, moet een paar keer op de aan/pauze knop drukken en dan krijg je die irritante piep te horen. Het rooster voor het stof vind ik ook verkeerd zitten, als ik de deur open doet ligt er altijd kleding op en die zitten dan onder het stof.

chihua 05-04-2016 Product maand in bezit

Is het een goede of slechte aankoop?

Plus punten zijn:
Mooi design, maak weinig lawaai, de droger word niet warm aan de buiten kant, kan veel in.
Min punten zijn:
als de droger klaar is, en de was blijft er nog een tijdje inzitten, dan is het nog nat als je de was eruit haalt.
sokken willen nog wel eens op de filter blijven liggen, dan zit hij onder de stof.
vind ook dat er veel meer stof in de filter zit dan bij mijn oude droger.
deurvergrendeling is van plastic, ben wel bang als die afbreekt.
Daarom is de titel (is het een goede of slechte aankoop).
Dat zal de tijd leren.

Buuf 23-03-2016